Succé med chatt

Tekniska verkan erbjuder sina besökare chatt med lyckat resultat

Viktigt med snabb kontaktväg

För Tekniska verken är det viktigt att kunna erbjuda kunder och besökare en enkel och snabb kontaktväg. Chatten bemannas av både kundavdelning och kundservice och har på kort tid blivit väldigt uppskattad. Mellan 50-60 kunder väljer den här kontaktvägen till Tekniska verken varje dag.

Frågor om det mesta

Det kommer också en hel del generella frågor om vår verksamhet -vad vi gör, -hur vi gör det, -vem som gör vad o.s.v. Därför händer det att vi i chatten behöver ringa runt i verksamheten för hjälp. Ibland ringer vi kanske fel person och då kunden väntar sig snabba svar är vi oftast lite tidspressade.

Vi är därför tacksamma för all förståelse, samarbete och hjälp vi kan få.” – säger Annika Carlgren, administratör på kundavdelningen

tekniskaverken_logo

Tekniska verken

Bransch: Återvinning och miljö
Målgrupp: B2C, B2B
Använder: ImBox Online

Effekter med ImBox

  • Snabb kontaktväg
  • Stor andel kunder väljer chatten
  • Imponerar med bra service