Answers hjälper sunfleets besökare att snabbt få svar på frågor

”Genom att kontinuerligt fylla på svar i Answers täcker vi in besökarnas behov”

Avlastning på telefon i fokus

Susanne Malmström, Head of Operations, berättar hur de på Sunfleet, Sveriges största bilpool, arbetar för att optimera sin närvaro med Answers.

– Syftet med vår digitala närvaro är att avlasta vår växel och vårt mailsystem, samt att ge både besökare och medlemmar ytterligare en kommunikationsväg till oss.

Sunfleet växer otroligt fort vilket leder till att antalet besökare på vår webbplats också ökar. Många frågor vi får av besökarna är av samma karaktär och där såg vi en möjlighet att avlasta växel och inkommande mail.

Answers upptäcktes snabbt

– Vi upptäckte snabbt att många av besökare hittade till Answers och använde den för att få svar på sina frågor, vilket var kul att se.

Det blev ett bevis på att tjänsten uppskattades och att den blev värdefull för oss och besökarna.

– Vi är fler personer som går igenom Answers och uppdaterar den, på så sätt täcker vi in fler områden och den hålls hela tiden aktuell för besökarna.

Det är bra att ha en egen kontaktperson som vi alltid kan vända oss till. I detta fall har Patric varit toppen, snabb och serviceminded!

 

Sunfleet

Bransch: Tjänster inom fordonsbranschen
Målgrupp: B2C
Använder: ImBox Answers

Varför digital närvaro med ImBox?

  •  Ytterligare ett sätt för kunderna att nå oss.
  • Ett proffsigt och smidigt sätt för våra besökare att få svar på frågor.
  • Bra samarbetspart som kontinuerligt jobbar på att hitta nya lösning till oss som kund.