Samla och hantera alla ärenden på samma ställe – ImBox One. 

Med ImBox One ser ni till att aldrig gå miste om kontakten med era digitala besökare. Vi låter er möta dina kunder när och där de befinner sig, men på era villkor. I ImBox One är Chatt, FAQ, Sociala kanaler och Ärendehantering samlat i samma system. 

Vilka är fördelarna med att samla allt?

ALLT I EN INLOGGNING

Ni behöver inte hoppa runt mellan olika program för att hantera ärenden.

EN FAST PUNKT GER TRYGGHET

Ni behöver bara ha kontakt med en leverantör som lär känna alla era behov.

Integrerade tjänster

Vi kan integrera våra tjänster i samma widget. Användarvänligt delux för besökaren.

 

Skippa omvägen för besökaren och medarbetare 

Samla och hantera alla ärenden från chatt, mail, interna meddelanden och sociala kanaler i ImBox One. Effektivare och utan omvägar varken mot kund eller för kollegor.

 

Statistiken är också samlad

Tar ni också statistiken på fullaste allvar och vill kunna inspektera det mesta? Vi har samlat siffrorna för alla tjänster på ett enda ställe. Enkelt, tydligt och värdefullt.

“Vi ser i våra kundundersökningar att våra kunder vill möta oss mer digitalt”

Klas Uppvall, Kundcentrumchef Gavlegårdarna
Läs om Caset ▸

 

Vill du veta mer?

Fyll i era uppgifter så kontaktar vi er.

 

Följ oss.