Nu är det slutkrånglat!

Samla våra tjänster för mail, chatt och FAQ i ImBox One

 

 

Verkar rätt smart, eller hur?

Varför sprida ut tjänsterna när du kan samla allt i ett enda login? Samla och hantera alla ärenden från chatt, mail, interna meddelanden och sociala kanaler i ImBox One.

Du behöver bara en leverantör.

”Ohh-la-la detta är klockrent!”

Yes, tänk att kunna samla allt detta hos en enda leverantör.
Testa gärna vår kunskap och vårt engagemang! Ange dina kontaktuppgifter så ringer vi upp dig inom 10 minuter!

Okey, it´s on! Kontakta mig

Hold your horses! Måste jag ha allt på en gång?

Nejdå, det måste du inte. Många av våra kunder har börjat med en av våra tjänster för att sedan växa tillsammans med oss som leverantör.  Det viktiga är att den dagen ditt behov växer, så vet du att vi kan leverera en komplett lösning för dina digitala kanaler.

En samling med kraftfulla tjänster och funktioner under ett paraply.

ImBox Tickets - den enda ärendehantering du behöver

Nu behöver ni inte känna er som yra höns när ni pratar om era ärenden. Alla ärenden från mail och sociala medier landar tryggt i ImBox Tickets. Rörigt blir struktur och överskådlighet.

ImBox Online - chatt för både försäljning och kundservice

Guida till försäljning, öka dina leads, hantera och avsluta fler ärenden fortare med ImBox Online. Möjlighet att ha en personlig dialog kommer att uppskattas extra av dina besökare.

ImBox Answers - det bästa svaret på vanliga frågor

Kan vissa frågor upplevas som en boomerang från dina besökare? Nu kan du hantera alla vanliga och återkommande frågor med svar i ImBox Answers. Smidigt för dig och besökaren.

Interna meddelanden för kollegor och avdelningar

Interna meddelanden mellan en eller fler kollegor är idag en del av kommunikationen. Hela avdelningar kan skapa egna grupper för sina interna meddelanden. Allt detta görs enkelt i ROOMS.

Vi kan enkelt koppla vår tjänst till din App

Vi har inte glömt dina app-användare! Har du en egen app så syns våra tjänster även för dem. De kan chatta med dig eller söka i FAQ-tjänsten Answers. Självklart är det lika enkelt som på en dator eller surfplatta.

Ett inlogg för all statistik

Tar du också statistiken på fullaste allvar och vill kunna inspektera minsta lilla konvertering? Vi har samlat siffrorna för alla tjänster på ett enda ställe. Enkelt, tydligt och värdefullt är ledorden här.

Här är exempel på några saker du kan grotta ner dig i:

 • E-commerse tracking, nps, antal chattar, labels, inkommande källor

• Artikelvisningar, sökresultat, feedback

• Svarstid, avslutande ärenden, kategorisering

Vi är säkra på värdet

ImBox One är helhetslösningen för dig som vill samla mail, chatt och FAQ hos en enda leverantör. Du har förstått att arbetsprocessen blir effektivare och att du sparar tid och pengar genom att samla allt.

Du ställer dessutom höga krav på att tjänsterna skräddarsys för just dina behov och att du har ett erfaret team att jobba med.

Låt oss bevisa värdet för dig.