Nytt mail
Till: support@foretaget.se
Ämne:
Skicka!
DINA ÄRENDEN
Status Ämne
Nytt
Väntar
Saknade skor Sep 01, 12:00
Väntar
Ordernummer 3765973 Sep 01, 12:00
Löst
Fråga om mitt köp Sep 01, 12:00
Väntar
Re: Ordernummer 5422554 Sep 01, 12:00
Väntar
Retur Sep 01, 12:00
Löst
Beställning av tröja Sep 01, 12:00
Löst
Re: Ordenummer 23221443 Sep 01, 12:00
ÄRENDE 860407
Från: stina@gmail.se, Inskickat: Sep 01, 12:00
Hej,
jag beställde ett par skor från er hemsida men har inte fått hem dem.
Har de skickats än?
Hej!
Tack för att du hör av dig till oss!
Jag tittar gärna på detta åt dig. Vilket ordernummer har din beställning?

Med vänlig hälsning,
Sebastian Fransén
Här kan du skapa ett snabbsvar av ett meddelande du skriver ofta.
#
Sebastian behandlar ärendet

Ärendehantering på ett helt nytt sätt med ImBox Tickets

ImBox Tickets är gjord för att enkelt kunna användas av flera personer – samtidigt. Missa aldrig ett ärende eller riskera att svarstiden blir för lång. Statistiken över belastningen låter dig planera och fördela resurser rätt.

 

Visa hur

Se i realtid vilka ärenden dina kollegor sitter med

Med ImBox Tickets får ni flyt i arbetet eftersom alla kan se vilka ärenden som hanteras. Låt bli att dubbeljobba!

Lägg tiden på kunden istället för på ditt system

Ärendehanteringen ska underlätta och förenkla kundservicen - låt inte ditt system ta dyrbar tid från kunden.

Sluta oroa dig för att något ärende faller mellan stolarna

Slipp surret på avdelningen för att hålla koll på vad som sker i era ärenden. Alla aktiviteter syns och loggas i realtid i ImBox Tickets.

En bokad demo ger dig svaren du behöver!

Enkelt för flera att använda samtidigt

  • Flera personer kan lätt följa samma ärenden, ingen misskommunikation
  • Följ ett ärende och se snabbt om en kollega har svarat och status på ärendet
  • Skapa grupper där du kan fördela inkomna ärenden beroende på kanal

Du har allt på samma ställe

I vårt ärendehanteringssystem kan du samla inkommande ärenden från olika kanaler. Mail, meddelanden och formulär kan lätt kopplas på. Du får en tydlig överblick var dina ärenden kommer ifrån.

Enkelhet - avskalat utan att något saknas

Du kan enkelt hantera kategorisering, påminnelser, taggar, interna noteringar och snabbsvar. Möjligheten att bjuda in kollegor är ytterligare en funktion som underlättar det vardagliga arbetet för kundservice.

Du får översikt och kan planera

  • Få koll direkt på mängden ärenden och se vilka som ska prioriteras
  • Statistikvyn ger dig information om vad som kan effektiveras
  • Självklart kan du följa hanteringstider och mycket mer

Vill du se mer om hur Tickets kan hjälpa dig?

Fyll i dina uppgifter så kontakter vi dig direkt!