Mailhantering

Mailhantering för kundservice som effektiviserar arbetet

Samtliga pågående ärenden bevakas i realtid, och låter er effektivisera och kvalitetssäkra hela kommunikationsflödet mot era kunder.

 

VISA MIG HUR

 

 

Vilka är fördelarna med vår mailhantering ImBox Tickets?

KONTROLL OCH ÖVERSIKT

Hantera ärenden genom att samarbete istället för att medarbeta. Få en superb överblick och kontroll på flödet i er inkorg och se vem som hanterar vilket ärende.

MISSA INGET ÄRENDE

  Fler än en som jobbar i samma mailkorg, med merarbete och missade puckar som följd? Notiser, taggar, kategorisering, påminnelser är bara några av ImBox Tickets alla funktioner.

MÄT OCH FÖLJ UPP

Statistikvyn hjälper dig givetvis med att följa upp svarstider gentemot SLA, mäta inkommande/utgående mail och säkerställer att inget faller mellan stolarna.

 

Enkelt för fler på kundservicen att använda samtidigt

Med vår mailhantering slipper ni förvirring i arbetet. Vi har gjort så att:

  • Ni kan se när en kollega hanterar ett ärende.
  • Alla aktiviteter i er ärendehantering syns och loggas i realtid.
  • Med personliga vyer ser varje kollega vilka ärenden den behöver hantera.

 

För vem passar vårt mailhanteringssystem?

Litet eller stort företag, några få eller väldigt många användare spelar ingen roll. Sitter ni i ett annat ärendehanteringssystem idag har vi dessutom gjort det lätt att byta till oss.

 

 

 

 

Rooms ingår när ni väljer våra verktyg för kundservice

I Rooms kan du och dina kolleger smidigt chatta internt för att utbyta information mellan avdelningarna, oavsett om informationen rör sig om viktiga beslut eller allmänna frågor.

 

LÄS MER

 

 

 

 

Tickets ger er full kontroll

 

BOKA EN DEMO

 

 

 

När ni väljer vårt mailhanteringssystem ingår alltid:

Utbildning

Ni får en egen utbildning där ni kan ställa frågor i lugn och ro så att alla användare känner sig bekväma med tjänsten.


Support

Support

Vår svenska support är lättillgänglig och hjälper er tills ni fått den hjälp ni behöver. Vi lämnar ingen fråga därhän.


Skapa grupper

Med grupper hanterar ni olika mailkorgar, t .ex. support och ekonomi och styr vilka ärenden som landar hos vem.


Fyll i dina uppgifter så kan vi berätta mer

 

Följ oss.