Ärendehanteringssystem  som låter er samarbeta utan att merarbeta

ImBox Tickets är ett ärendehanteringssystem som låter er höja produktiviteten och kvalitetssäkra hela mailflödet mot era kunder.

BOKA DEMO

Så här förenklar ImBox Tickets för er.

Ett vanligt mailprogram är inte skapat för att flera personer ska sitta och handlägga ärenden i samtidigt. Ärenden faller lätt bort på grund av missförstånd mellan alla mappar, flaggor och färger. Med vårt ärendehanteringssystem kommer ni kunna prioritera och strukturera arbetet.

INGET DUBBELARBETE

Se i realtid vilka ärenden som handläggs och undvik onödigt dubbeljobb.

SJÄLVKLAR PRIORITERING

Egna vyer i ärendehanteringssystemet visar vad som behöver prioriteras.

GENVÄG FÖR SAMARBETE

Bjud in kollegan till svåra ärenden och skriv interna noteringar för att hjälpa varandra.

Se direkt vad som behöver göras.

I ImBox Tickets skapar varje agent sin egna personliga vy.  Att få sin egna vy ger varje enskild agent en tydlig bild av vilka ärenden som den har ansvar för och behöver ta action på.

Ärendehanteringssystem

 

Ärendehanteringssystem med statistik.

ImBox Analytics hjälper er att få en överblick över hur många konversationer ni får in, vilka typer av ärendensvarstider och mycket mer. Informationen kan ni sedan använda för att effektivisera och förbättra ert dagliga arbete. 

 

Checkbock

Autosvar

Med autosvar får kunden omedelbar återkoppling på att ni mottagit ärendet.

Checkbock

Status på ärenden

Ärenden får automatiskt en status som visar hur ni ska hantera ärendet.

Checkbock

Sätt påminnelser

Med möjlighet att sätta påminnelser på ärenden glömmer ni inte av att hantera dem.

Checkbock

Koppla mot CRM-system

Knyt enkelt samman informationen i ärendehanteringssystemet mot ert egna CRM.

Checkbock

Snabbsvar och stavningskontroll

Förbereda svar på vanliga frågor höjer effektiviteten i er vardagliga ärendehantering.

Några saker ni kanske funderar över

Vad kostar det?

Eftersom vi på ImBox anpassar alla våra tjänster efter kundens önskemål så har vi inga fasta priser. Efter vår visade demo och dialog kan vi avgöra hur mycket en leverans skulle kosta för just er. Boka in en demo ▸

Hur snabbt kan vi komma igång?

Normalt sett brukar ni kunna vara igång med våra tjänster efter 14 dagar. Om ni har väldigt många agenter eller om det är onormalt högt tryck inne hos IT så kan det dröja någon vecka extra.

Är det GDPR-anpassat?

Självklart är alla våra tjänster GDPR-anpassade. Vill du veta mer om hur vi ser till att följa GDPR-direktiven är du välkommen att kontakta oss för mer information.

Hur fungerar tjänsten?

Kort och gott så scannar vart ärendehanteringssystem av varje mail som kommer in och placerar det i den inkorgen ärenden rör sig om. Mailet får ett unikt ärendenummer och kommer endast synas för det agenter som har tillgång till just det typen av ärende. Varje agent har sin egna vy och kan enkelt själva kategorisera sina egna ärenden. Lite väl kort förklarat?
Boka in en demo så berättar vi mer ▸

Hur går onboardingen till?

När ni valt att bli kund hos oss kommer ni bli inbokade på ett så kallat uppstartsmöte. Efter det börjar IT-grottan att bygga ihop tjänsten efter era önskemål. När leveransen är klar kommer ni få en utbildning där vi går igenom hur tjänsten fungerar samt besvarar alla era frågor och funderingar.

Vad är ImBox One?

ImBox One skapat för de bolag som är ute efter komplett kommunikationslösning. I ImBox One samlar ni både chatt, FAQ och ärendehanteringsystem i samma verktyg. Läs mer ImBox One ▸

Trött på förvirringen i mailkorgen? Boka in en demo så kan se hur vårt ärendehanteringssystem kan hjälpa er. 

 

Följ oss.