ImBox är ett SaaS-bolag i framkant inom digital kundkommunikation med målet att förenkla och förädla kundrelationer för företag och offentliga verksamheter. Som pionjärer i branschen är vi stolta över att erbjuda en av marknadens mest effektiva kommunikationsplattformar, vilket gör oss till en naturlig partner för företag som vill stärka sin kunddialog och skapa verkligt värde – och vi gör det med passion, innovation och ett riktigt bra team.
Nu söker vi en Customer Onboarding Manager som vill joina vårt team – Är det du?
Tänker du nu att kundvård är lika med en ständigt ringande telefon, inrutade dagar och rutinuppgifter? Tänk om. Tänk ImBox. Våra kunder behöver en ny bästis och våra säljare en klippa i stormen. En blivande kundhjälte & onboardare som, tillsammans med resten av teamet, svarar på våra kunders alla frågor och hjälper dem att maximera nyttan av våra produkter.
Rollen kommer att passa dig som gillar kontraster i arbetet, har en can do-attityd och som inte är rädd för att ta på dig detektivhatten ibland – allt för att hitta bästa lösningen för våra kunder. För här på ImBox är det alltid kunden som är i fokus. Alltid. Somliga kallar det kundvård. Andra kallar det service. Vi kallar det framgång!
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg. Vi kombinerar hemarbete och team-dagar på plats i centrala Göteborg.
Vi är mer intresserade av vem du är än exakt vad som står på ditt CV. Har du drivet, glöden och viljan att lyckas? Då vill vi höra från dig!
Har du frågor om tjänsten och ImBox som arbetsplats? Slå en pling eller skicka ett mejl till Olivia Stensson:
Mejl: olivia.stensson@imbox.se
Telefon: 079-3008890
