Customer Success Manager

Customer Success Manager till ImBox   Bli en del av vår resa

Just nu söker vi en Customer Success Manager som vill joina vårt team.🤗

Om oss

Vill du vara hjälten bakom våra kunders framgång i ImBox? Kom och bli vår nya Customer Success Manager!🌟

Vi är ImBox, ett SaaS-bolag i framkant som gör det enklare för företag att kommunicera och skapa starkare relationer med sina kunder. Vårt mål? Att revolutionera hur företag hanterar digital kommunikation och skapa produkter som verkligen gör skillnad.

Med en snabbt växande plattform och tusentals användare är vi bara i början av vår resa. Vi söker nu en Customer Success Manager som vill ta en nyckelroll i vårt team och hjälpa oss att fortsätta leverera exceptionella användarupplevelser. Är det dig vi söker?


Om rollen

Som Customer Success Manager spelar du en avgörande roll då du kommer att hjälpa, vårda och stärka det viktigaste vi har – våra älskade kunder 💜
På ImBox strävar vi efter att inte bara göra våra tjänster begripliga och användbara för våra kunder, utan också att lysa upp deras dag med alla fantastiska fördelar som följer med. Det handlar om mer än bara att leverera en produkt; det handlar om att skapa en upplevelse som inspirerar och stödjer våra kunder på deras resa mot framgång.

För att göra detta tar vi oss tid att verkligen lära känna våra kunder och deras verksamhet. Vi dyker djupt in i deras värld för att förstå deras unika behov och mål. Genom att samarbeta med dem sätter vi upp tydliga mål för hur de kan använda ImBox för att nå sina visioner. När vi har en klar bild av deras önskemål kan vi skräddarsy vår rådgivning och support för att passa deras specifika behov och mål. På det sättet bygger vi starka, långsiktiga relationer som genomsyras av högsta möjliga kundnöjdhet.

Rollen kommer att passa dig som gillar kontraster i arbetet, har en can do-attityd och som inte är rädd för att ta på dig detektivhatten ibland – allt för att hitta bästa lösningen för våra kunder. För här på ImBox strävar vi inte bara efter att uppfylla, utan även överträffa våra kunders förväntningar.


Du gillar tanken på att vara vår kundhjälte som:

  • Proaktivt kommunicerar och skapar relationer med våra kunder för att förstå deras behov och mål.
  • Håller i workshops och guidar våra kunder till en ultimat uppsättning av våra tjänster samt identifierar nya affärsmöjligheter.
  • Analyserar våra kunders användardata i ImBox för att hjälpa dem nå sina visioner.
  • Har ett nära samarbete med våra säljare & andra CSM:are för att fortsätta hålla vår höga kundnöjdhet och långsiktiga relationer med våra fantastiska kunder.
  • Jobbar tätt ihop med vår IT-avdelning för att lösa kunders problem, utveckla våra tjänster och ta tillvara på nya idéer från våra kunder.


Vi söker dig som:

  • Arbetat minst 1 år som Customer Success Manager och har med dig värdefulla kunskaper inom området och/eller minst 2 års erfarenhet av kundsupport/ kundvård inom B2B.
  • Har ett intresse för IT & digital kommunikation och gillar att bygga relationer.
  • Gillar att uttrycka dig i skrift och har en pedagogisk ådra, vilket innebär att du behärskar svenska och engelska både i tal och skrift.
  • Har ett hjärta som klappar för försäljning och service och som är redo att gå “the extra mile” för våra kunder.
  • Behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift.


Du blir extra intressant för oss om du:

  • Har tidigare erfarenhet av att arbeta i ImBox tjänster.
  • Har erfarenhet av upphandlingar, förhandlingar och komplexa affärer.

Det är en bred och spännande roll med stora utvecklingsmöjligheter för rätt person. Vi vill såklart kika på ditt CV, men det allra viktigaste för oss är att du har driv och ambition att ta dig an rollen helhjärtat.


Information

Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning

Placering:  Hybrid (Göteborg & distansarbete)

 

Ansökan

Bifoga CV i din ansökan.

  • Max filstorlek: 48 MB.

Frågor på det?

Har du frågor om tjänsten och ImBox som arbetsplats?
Slå en pling eller skicka ett mejl till Olivia Stensson:
Mejl: olivia.stensson@imbox.se
Telefon: 079-3008890