Gillar du digital kommunikation och att bygga relationer?

Kom och jobba med Customer Success på ImBox 👋

About us 🌟

ImBox skapar dagligen nya kontaktytor för företag och deras besökare på webben med våra smarta lösningar för chatt, FAQ och ärendehantering. Våra kunder finns inom alla tänkbara affärsområden och innefattar e-handlare, kommunala verksamheter och globala aktörer. Sedan starten år 2013 har vi blivit en av Sveriges främsta leverantörer inom digital kommunikation och vi blev år 2018 utnämnda till både Gasellföretag och Superföretag.

About the job 🎉

Kalla rollen vad du vill: Customer Success Agent, Support Hero, Sales Assistant eller varför inte kundkompis? Rollen är dynamisk och titeln är inte det viktiga. Här på ImBox är det alltid kunden som är i fokus. Alltid. Du är den som svarar på våra kunders frågor och hjälper dem att maximera nyttan av våra produkter. Somliga kallar det kundvård. Andra kallar det service. Vi kallar det framgång.

Vi söker dig som har en can do-attityd som gillar tanken om att på sikt skapa din egen roll och din egen framgång på företaget. Inrutade dagar och rutinuppgifter har vi sällan här, utan detta är ett uppdrag för dig som gillar kontraster i arbetet och som gillar att jobba både högt och lågt.

Bildgalleri_1
Bildgalleri_4
Bildgalleri_2
Bildgalleri_3

We expect that you 

  • Har ett intresse för IT & digital kommunikation
  • Har ett par eller flera års erfarenhet av kundservice och/eller kundvård
  • Känner till B2B-branschen och har varit verksam i den
  • Är trygg i svenska och engelska, i både tal & skrift 
  • Har ett hjärta som klappar för service och är redo att gå “the extra mile” för våra kunder
  • Går i gång på att inte veta exakt vad som väntar i morgon
  • Är en fena på att koordinera och gillar att bygga struktur
  • Lösningsorienterad och tycker om att utmana både dig själv och dina kollegor

The role includes

  • Kundsupport och enklare teknisk felsökning
  • Guida och utbilda våra kunder i våra tjänster 
  • Internkommunikation och produktbeskrivningar
  • Stötta våra säljare i deras onboarding- och säljprocesser

Nice skills to have 👌

Vi ser gärna att du har genomfört en relevant utbildning, men det allra viktigaste för oss är att du har driv och ambition att ta dig an rollen och vara med på resan! ImBox erbjuder en bred och spännande roll med stora utvecklingsmöjligheter för rätt person.

 

Start: Omgående, gärna igår
Omfattning: Heltid
Placering: Fina lokaler i centrala Göteborg

Ansökningarna hanteras löpande.

 

Apply now 🥳

Jenny på ImBox

Har du frågor eller är nyfiken på att veta mer om tjänsten?

Slå en signal till Jenny på Customer Success 070-619 68 60 eller ställ din fråga i chatten här på hemsidan! 💬

Välkommen att bli en del av ImBox-familjen 🤗