Customer Success Manager

Vill du vara hjälten bakom våra kunders framgångar? 🌟

På ImBox sker magiska saker. Vi är pionjärer med siktet inställt på att göra kundrelationer enklare och kommunikation mer värdeskapande för företag. Inte nog med att vi har marknadens bästa digitala kommunikationsverktyg, vi kan också hjälpa alla företag oavsett bransch. Med det sagt är möjligheterna oändliga och vår resa har bara börjat. Nu behöver vi förstärka vår CSM-avdelning med en Customer Sucess Manager – är det dig vi söker?

 

arrow down

Om rollen

Som Customer Success Manager spelar du en avgörande roll i att hjälpa, vårda och stärka det viktigaste vi har – våra fantastiska kunder 💜. På ImBox strävar vi efter att göra våra tjänster begripliga, användbara och ovärderliga. Vi vill inte bara leverera en produkt, vi vill skapa en upplevelse som inspirerar och stöttar våra kunder på deras resa mot framgång.

För att göra detta tar vi oss tid att lära känna våra kunder och deras verksamhet. Vi dyker djupt in i deras värld för att förstå deras unika behov, mål och visioner. Tillsammans med kunderna sätter vi upp tydliga strategier för hur de kan använda ImBox för att uppfylla sina mål. När vi har en klar bild av deras önskemål kan vi skräddarsy vår rådgivning och support för att passa dem. På det sättet bygger vi starka, långsiktiga relationer som genomsyras av högsta möjliga kundnöjdhet.

Rollen passar dig som gillar kontraster i arbetet, har en can-do-attityd och som inte är rädd för att ta på dig detektivhatten ibland – allt för att hitta bästa lösningen för våra kunder. För här på ImBox strävar vi inte bara efter att uppfylla, utan även överträffa våra kunders förväntningar. Joina ImBox-familjen och var med och forma en framtid där varje kund är en strålande stjärna! 🌟

Du gillar tanken på att vara kundhjälten som:

  • Proaktivt kommunicerar och skapar relationer med våra kunder för att förstå deras behov och mål. 
  • Håller i workshops och guidar våra kunder till en ultimat uppsättning av våra tjänster samt identifierar nya affärsmöjligheter. 
  • Analyserar våra kunders användardata i ImBox för att hjälpa dem nå sina visioner. 
  • Har ett nära samarbete med våra säljare & andra CSM:are för att fortsätta hålla vår höga kundnöjdhet och långsiktiga relationer med våra kunder. 
  • Jobbar tätt ihop med vår IT-avdelning för att hjälpa till att lösa kundernas problem, utveckla våra tjänster och ta tillvara på nya idéer från våra kunder.


Du kan göra en high-five på detta:

  • Arbetat minst 1 år som Customer Success Manager och har med dig värdefulla kunskaper inom området och/eller minst 2 års erfarenhet av kundsupport/ kundvård inom B2B.
  • Har ett intresse för IT & digital kommunikation och gillar att bygga relationer.
  • Högskoleutbildning inom IT, kommunikation eller relevant utbildning.
  • Gillar att uttrycka dig i skrift och har en pedagogisk ådra, vilket innebär att du behärskar svenska och engelska både i tal och skrift. 
  • Ett hjärta som klappar för försäljning och service och som är redo att gå “the extra mile” för våra kunder.


Du blir extra intressant för oss om du:

  • Har tidigare erfarenhet av att arbeta i ImBox tjänster.


Om du ger oss detta, ger vi dig:

  • En spännande framtid – vår tillväxtresa har bara börjat! Vi är verksamma i en framtidsbransch och vill gärna ha med dig på tåget. 
  • En trevlig arbetsplats – vi sitter i fina lokaler i centrala Göteborg. Vi vill att du ska ha en grym miljö att jobba i. 
  • Mycket skratt – vi jobbar bättre när vi har roligt. Vi jobbar jättebra! 
  • Frihet – Du har eget ansvar för att driva, prioritera och ta hand om dina ansvarsområden. Med eget ansvar följer frihet.

Information 

Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Lön: Japp, varje månad
Placering:
Göteborg. Vi kombinerar hemarbete och team-dagar på plats på vårt fina kontor i centrala Göteborg. Kontoret är alltid öppet och det finns så gott som alltid kollegor på plats men fyra dagar i veckan jobbar du var du vill och en dag i veckan ses vi på kontoret.


Frågor på det?

Är du nyfiken på att veta mer om tjänsten och en eventuell framtid på ImBox? Kika gärna runt här på hemsidan, skriv en rad till oss i chatten eller hör av dig till Hanna så hjälper hon dig!  


Mejl: hanna.hyldeblom@imbox.se
Telefon: 070-226 33 17

Skicka in ditt CV till oss

Customer Success

  • Max filstorlek: 128 MB.
  • Max filstorlek: 128 MB.