Låt kommunvägledarna erbjuda god medborgardialog med chatt och FAQ. Erbjud era besökare vägledning oavsett om ni är online eller inte.
Personlig utbildning ingår
Du får en personlig utbildning där vi går igenom allt du behöver veta. Du ska förstå och vara trygg i att använda våra tjänster.
Anpassas för era behov och förutsättningar
Vi kan styra hur tjänsterna ska se ut och var de ska synas. Uppsättningen anpassas efter era servicetider och besökstrafiken.
Svenskt bolag med svensk support
Vi är ett svenskt bolag och kan ge dig support på svenska. Oavsett hur liten eller stor frågan är så hjälper vi dig.
Med chatt kan kommunvägledarna enkelt ge personlig service till medborgarna som vill ha hjälp. När ni har öppet syns chatten på de sidor ni önskar. Servicen effektiviseras eftersom ni kan hantera och avsluta fler ärenden fortare.
När kommunvägledarna inte har möjlighet att vara tillgängliga i chatten finns vår FAQ-tjänst Answers att visa. Många frågor är återkommande och därför är en dynamisk FAQ ett smart sätt att erbjuda besökaren svar direkt på webbplatsen. Det minskar belastningen på både mail och telefonin.
”The chat has become an additional information channel, which means that we are experiencing a reduction of phone calls and mail to our customer service.”
Satu Moberg, responsible at Högskolan i Gävle