Växeltelefoni som är molnbaserad och tillgängligt i ImBox verktyg. Det kallas Softphone – för att det både är skönt att ha alla kunddialoger kopplade till samma verktyg och soft att inte behöva köpa till en hårdvara.
Vill du veta mer? Fyll i nedan så hör vi av oss!
För att ibland räcker inte AI eller annan digital teknik till för att ge rätt service, människa till människa. Du behöver dessutom bara logga in i ett (!) system varje dag för att hantera all din kundkommunikation.
Din kund och målgrupp föredrar olika sätt för att kontakta dig. Gör det enkelt att få rätt information eller att handla av dig!
Inga långa forumtrådar som är utdaterade eller glömda artiklar som har felaktig information. I telefonen besvarar du din kunds fråga – med dagsfärsk information.
Du kan själv göra inställningar, förändringar och hämta statistik i tjänsten, utan
att behöva be någon om hjälp. Dessutom behöver du inte köpa till någon hårdvara.
Du hittar växeltelefonin i ett busenkelt gränssnitt – samma verktyg som du också hittar alla våra andra kundservicetjänster i. Här får du en tydlig överblick i verktyget och du gör dig enkelt tillgänglig för samtal via datorn eller så vidarebefordrar samtalen till din smartphone om du är på språng.
Hantera inkommande och utgående samtal med ett knapptryck. Välj ut ett specifikt samtal ur en viss kö eller skicka vidare samtal om du behöver hjälp.
Dessutom kan du märka alla samtal med olika taggningar och föra anteckningar under samtalet, för att göra det enkelt för kollegor att ta vid och för din verksamhet att analysera vad kunder vill ha hjälp med.
Med IP-telefoni, som innebär molnbaserad telefoni, får du statistik som hjälper dig få en effektivare kundtjänst och hjälper dig att planera din bemanning i växeltelefonen.
I statistikverktyget kan du själv hämta ut data som lär dig mer om din kund. Vilken tid på dygnet flest personer ringer in, när flest samtal missas och vad kunderna vill veta mer om! Genom att märka upp samtalen med olika etiketter kan du sortera ut vad telefonsamtalen handlar om och proaktivt förbättra kundupplevelsen på din hemsida. Och mycket, mycket mer!
Telefoni ger dig bättre förutsättningar att bygga goda relationer med befintliga och potentiella kunder genom att vara tillgänglig via flera kanaler.
Att ha alla kundservicekanaler kopplade till ett & samma verktyg är extremt tidseffektivt & väldigt användarvänligt.
Ett enkelt ”gör-det-själv”-verktyg där du själv hanterar inställningar och statistik, utan att behöva be någon annan om hjälp.
Ett användarvänligt gränssnitt som ger dig en tydlig överblick över alla kunddialoger
Med IP-telefoni behöver ingen extra hårdvara eller annan utrustning. Du duger som du är!
Kom närmare din kund med telefoni, anpassa din service efter var kunden behöver & när den behöver det.
I en demo lär du känna oss och vi dig – så vi tillsammans får rätt förutsättningar att skapa något riktigt bra!
Men först behöver vi veta lite om dig. Vi hörs snart!