ImBox Telefoni

Molnbaserad telefoni, så smart det kan bli.

Växeltelefoni som är molnbaserad och tillgängligt i ImBox verktyg. Det kallas Softphone – för att det både är skönt att ha alla kunddialoger kopplade till samma verktyg och soft att inte behöva köpa till en hårdvara.

Vill du veta mer? Fyll i nedan så hör vi av oss!

Varför ska du ha molnbaserad telefoni från ImBox?

För att ibland räcker inte AI eller annan digital teknik till för att ge rätt service, människa till människa. Du behöver dessutom bara logga in i ett (!) system varje dag för att hantera all din kundkommunikation.

Ge service till en större kundgrupp!

Din kund och målgrupp föredrar olika sätt för att kontakta dig. Gör det enkelt att få rätt information eller att handla av dig!

I telefon kan du alltid ge rätt service!

Inga långa forumtrådar som är utdaterade eller glömda artiklar som har felaktig information. I telefonen besvarar du din kunds fråga – med dagsfärsk information.

Växeltelefoni som sparar tid & pengar!

Du kan själv göra inställningar, förändringar och hämta statistik i tjänsten, utan
att behöva be någon om hjälp. Dessutom behöver du inte köpa till någon hårdvara.

Hur fungerar ImBox Telefoni?

Du hittar växeltelefonin i ett busenkelt gränssnitt – samma verktyg som du också hittar alla våra andra kundservicetjänster i. Här får du en tydlig överblick i verktyget och du gör dig enkelt tillgänglig för samtal via datorn eller så vidarebefordrar samtalen till din smartphone om du är på språng.

Hantera inkommande och utgående samtal med ett knapptryck. Välj ut ett specifikt samtal ur en viss kö eller skicka vidare samtal om du behöver hjälp.

Dessutom kan du märka alla samtal med olika taggningar och föra anteckningar under samtalet, för att göra det enkelt för kollegor att ta vid och för din verksamhet att analysera vad kunder vill ha hjälp med.

Med IP-telefoni, som innebär molnbaserad telefoni, får du statistik som hjälper dig få en effektivare kundtjänst och hjälper dig att planera din bemanning i växeltelefonen.

Växeltelefoni med statistik – förbättrar din kundservice med data & logik.

I statistikverktyget kan du själv hämta ut data som lär dig mer om din kund. Vilken tid på dygnet flest personer ringer in, när flest samtal missas och vad kunderna vill veta mer om! Genom att märka upp samtalen med olika etiketter kan du sortera ut vad telefonsamtalen handlar om och proaktivt förbättra kundupplevelsen på din hemsida. Och mycket, mycket mer!

Öka konkurrenskraften med telefoni

Telefoni ger dig bättre förutsättningar att bygga goda relationer med befintliga och potentiella kunder genom att vara tillgänglig via flera kanaler.

Telefoni gör dig mer effektiv

Att ha alla kundservicekanaler kopplade till ett & samma verktyg är extremt tidseffektivt & väldigt användarvänligt. 

Telefoni som är kostnadseffektiv

Ett enkelt ”gör-det-själv”-verktyg där du själv hanterar inställningar och statistik, utan att behöva be någon annan om hjälp.

ImBox är kanske världens enklaste it-system

Ett användarvänligt gränssnitt som ger dig en tydlig överblick över alla kunddialoger

Molnbaserad växeltelefoni

Med IP-telefoni behöver ingen extra hårdvara eller annan utrustning. Du duger som du är!

Telefoni med unik statistik!

Kom närmare din kund med telefoni, anpassa din service efter var kunden behöver & när den behöver det.

Vill du veta mer om hur du kan öka tillgängligheten för din målgrupp med molnbaserad telefoni?

I en demo lär du känna oss och vi dig – så vi tillsammans får rätt förutsättningar att skapa något riktigt bra!
Men först behöver vi veta lite om dig. Vi hörs snart!