ImBox Help Center 

Help Center gör det lätt att hitta rätt. 

Hjälp kunder, kollegor och besökare att hjälpa sig själva genom att samla all information i ett Help Center. 

Help center ger rätt svar till din kund

 

Vill du veta mer?

Samtycke*
Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Varför ska du ha ett Help Center?

SEO-indexerat innehåll

Allt innehåll rankas i sökmotorer – det gynnar ditt SEO-resultat och trafiken till din webbplats.

Informera för att inspirera

Besökaren kan enkelt hjälpa sig själv – inspirera med texter, bilder och videos!

Tydligt & lättöverskådligt

I Help Center är det lätt att hitta rätt – all information är kvalitetssäkrad och uppdaterad.

Finns det fler sätt att använda ett Help Center?

Använd ImBox Help Center externt för dina besökare och kunder. Eller för dina medarbetare som informationsbank och som intern sida för frågor och svar!

Få en demo

Help Center och FAQ – som 3 skedar O’boy med mjölk.

Om du kopplar samman innehållet i artiklarna som du har i Help Center med ImBox FAQ, integreras tjänsterna med varandra.

Det innebär att uppdateringarna du gör i Help Center ändras automatiskt i samma kategori i FAQ:n. Samma svar, oavsett servicekanal!

Dessutom SEO-indexeras all text som kan hjälpa dig ranka högre i sökmotorerna.

Help Center och FAQ för hemsida

Detta ingår alltid i ImBox Help Center

Help center med din grafiska profil

Design

Vi ser alltid till att matcha ditt Help Center med både din webbplats och grafiska profil.

Help center med din grafiska profil

Support

Hur kan du nå önskad effekt och vad betyder egentligen statistiken? Vi hjälper dig reda ut allt.

Help center med din grafiska profil

Feedback

Med statistik och återkoppling direkt från dina besökare får du stenkoll på vad de behöver.

Vad kostar Help Center?

Ingen kund är den andra lik, därför vill vi ge dig ett pris som passar just ditt behov och dina förutsättningar. I en personlig demo lär vi känna varandra och tar reda på hur vi bäst kan hjälpa dig!

Hur går uppstarten till av ImBox Help Center?

I ett uppstartsmöte kommer du tillsammans med oss gå igenom dina behov och önskemål. Därefter kan du luta dig tillbaka medan vi bygger och designar ditt Help Center efter dina önskemål. När Help Center är leveransklart kommer du och dina kollegor få en grundlig utbildning i verktyget av våra kundserviceexperter, där ni också får möjligheten att ställa alla era frågor till oss. Självklart spelas utbildningen in och från den dagen finns vi alltid tillgängliga för dig!

Hur snabbt kan du komma igång med Help Center på din hemsida?

Ditt Help Center är klart för att gå live redan två veckor efter uppstartsmötet! Förutsatt att vi fått in alla dina uppgifter kring regler och grafisk utformning.

På vilka plattformar kan du använda vårt Help Center?

Du kan installera ImBox Help Center på alla plattformar! Oavsett om du använder WordPress, Magento, Episerver, Jetshop eller någon annan plattform – så är implementeringen precis lika enkel.

Stödjer Help Center WCAG?

Vi arbetar aktivt för att minska digitalt utanförskap och anpassar därför våra tjänster efter WCAG:s krav och tekniska funktioner. Om du använder våra tjänster hjälper du också till att öka tillgängligheten online för de som saknar teknisk kunskap eller har funktionshinder.

Läs mer här!

Är ImBox tjänster GDPR-anpassade?

Oavsett vilken eller vilka tjänster du använder från oss, följer alla GDPR-lagen. Om du vill ha mer information om hur vi kan hjälpa dig följa GDPR-lagen så är du välkommen att kontakta oss!

Läs mer här!

1 Vad kostar det?
2 Onboarding!
3 Komma igång!
4 Vilka plattformar?
5 WCAG?
6 GDPR
Boka en demo och ta reda på hur du kan lyfta 
din kundservice till nästa nivå!

Samtycke*
Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.