Help center ger rätt svar till din kund

ImBox Help Center

Help Center som gör det lätt att hitta rätt. Både för personer och sökmotorer. 

Help Center gör det enkelt att samla all information på samma ställe för din besökare eller dina kollegor att hitta! Det finns ett stort utrymme för att skapa lättöverskådliga sida med många kategorier, vilket gör det både enkelt för personer och sökmotorer att hitta.

Visa mig hur

Varför ska du ha ett Help Center?

Help Center, Help Desk och kunskapsbank som gör det lätt för din besökare att enkelt överskåda information med relevanta kategorier och uppdaterat innehåll på din hemsida. 

Help center med innehåll som SEO-indexeras

Allt innehåll i Help Center SEO-indexeras!

Innehållet i ditt Help Center rankas i sökmotorer vilket gynnar ditt SEO-resultat samt trafiken till webbplatsen.

Help Desk som inspirerar din kund och besökare

Informera för att inspirera i Help Center!

Inspirera din besökare med text, bild, eller video. Gör det enkelt att få tillgång till filer och annat matnyttig innehåll i Help Center.

Help Center som ger en bra överblick och gör det enkelt att hitta rätt svar

Help Center är tydligt och lättöverskådligt!

Gör det lätt att hitta rätt. Kvalitetssäkrat och uppdaterat.

Finns det fler sätt att använda ett Help Center?

Använd ImBox Help Center externt för dina besökare och kunder. Eller för dina medarbetare som informationsbank och som intern sida för frågor och svar!

Help desk för interna och externa frågor och svar

Help Center för hemsida

100% kvalitetssäkrade svar. 100% nöjda kunder.


Det finns en fara i att göra det svårt för besökare att hitta rätt svar. Det finns även en fara i att låta kunder svara på varandras frågor.

  • Informationen är inte uppdaterad
  • Informationen är felaktig
  • Informationen är känslostyrd

Personliga åsikter och självutnämnda experter finns det gott. Men vill du att de ska vara personerna som svarar på dina kunders frågor?

Help Center och FAQ – som 3 skedar Oboy’ med mjölk.

Om du kopplar samman innehållet i artiklarna som du har i Help Center med ImBox FAQ, integreras tjänsterna med varandra.

Vilket innebär att om du gör en förändring i en artikel i Help Center, ändras innehållet automatiskt i samma kategori också i FAQ:n. Samma svar, oavsett servicekanal!

Dessutom SEO-indexerat all text som kan hjälpa dig ranka högre i sökmotorerna.

Help Center och FAQ för hemsida


Jag vill gärna ha en demo!

Visa mig hur det fungerar!

Det här ingår alltid när du har ImBox Help Center!

Help center med din grafiska profil

Design!

Du får hjälp med att matcha ditt Help Center med din webbsida och grafiska profil.

Help Desk med svensktalande support

Support!

Hur kan du göra för att nå önskad effekt? Och vad betyder egentligen alla statistik? Vi delar gärna med oss av vår kunskap och stöttar dig gärna.

Help Desk för dina kunder

Feedback!

Ett feedback-formulär ger dig återkoppling direkt från din kund och lär dig mer om hur du överträffar förväntningar

Vad kostar Help Center?

Ingen kund är den andra lik, därför vill vi ge dig ett pris som passar just ditt behov och dina förutsättningar. I en personlig demo lär vi känna varandra och tar reda på hur vi bäst kan hjälpa dig!

Hur går uppstarten till av ImBox Help Center?

I ett uppstartsmöte kommer du tillsammans med oss gå igenom dina behov och önskemål. Därefter kan du luta dig tillbaka medan vi bygger och designar ditt Help Center efter dina önskemål. När Help Center är leveransklart kommer du och dina kollegor få en grundlig utbildning i verktyget av våra kundserviceexperter, där ni också får möjligheten att ställa alla era frågor till oss. Självklart spelas utbildningen in och från den dagen finns vi alltid tillgängliga för dig!

Hur snabbt kan du komma igång med Help Center på din hemsida?

Ditt Help Center är klart för att gå live redan två veckor efter uppstartsmötet! Förutsatt att vi fått in alla dina uppgifter kring regler och grafisk utformning.

På vilka plattformar kan du använda vårt Help Center?

Du kan installera ImBox Help Center på alla plattformar! Oavsett om du använder WordPress, Magento, Episerver, Jetshop eller någon annan plattform – så är implementeringen precis lika enkel.

Stödjer Help Center WCAG?

Vi arbetar aktivt för att minska digitalt utanförskap och anpassar därför våra tjänster efter WCAG:s krav och tekniska funktioner. Om du använder våra tjänster hjälper du också till att öka tillgängligheten online för de som saknar teknisk kunskap eller har funktionshinder.

Läs mer här!

Är ImBox tjänster GDPR-anpassade?

Oavsett vilken eller vilka tjänster du använder från oss, följer alla GDPR-lagen. Om du vill ha mer information om hur vi kan hjälpa dig följa GDPR-lagen så är du välkommen att kontakta oss!

Läs mer här!

1 Vad kostar det?
2 Onboarding!
3 Komma igång!
4 Vilka plattformar?
5 WCAG?
6 GDPR
Boka en demo och ta reda på hur du kan lyfta 
din kundservice till nästa nivå!