Tillval | Sociala medier

Koppla dina sociala medier till ImBox.

Få in dina meddelanden från Instagram, Facebook och WhatsApp direkt i ImBox-verktyget och svara lika snabbt och smidigt som i den vanliga chatten. Med ImBox koppling slipper du vara inloggad på flera ställen och du missar aldrig ett meddelande eftersom allt samlas i en och samma vy. 

 

Få en demo

 

 

 

Samarbeta effektivt & smart

Du ser ärendets status direkt i ImBox och om någon besvarat det. Du styr själv vilka som skall hantera alla meddelanden och hur många. Samarbeta effektivt, utan att dubbelarbeta!

Inget faller mellan stolarna

Med denna smidiga koppling ligger ditt företags Facebook och/eller Instagram tydligt samlade i ImBox-verktyget tillsammans med dina andra kanaler och inget faller mellan stolarna

Logga in på ett och samma ställe

Slipp inloggningar på flera ställen. Med vår koppling till Facebook och Instagram behöver du endast vara inloggad i ImBox för att hantera och svara på dina meddelanden och storymentions.

Messenger i ImBox

Hur kopplar jag ihop Sociala medier med ImBox?

  • Vi hjälper dig att enkelt koppla ihop dina sociala kanaler med ImBox.
  • Du bestämmer vilka agenter som ska hantera meddelanden från dina sociala meder och hur många chattar de får ha simultant.
  • När en användare skriver till dig via sociala medier ser du det direkt i ImBox och du svarar precis som i chatten. 
  • Historiken följer med så att alla har koll på ärendets status.

Ett login till alla dina kommunikationskanaler.

Med oss kan du samla alla dina kundkommunikationskanaler i ett enkelt och användarvänligt verktyg. Smidigt, lätt och mer effektivt för din kundserviceavdelning.

 

Få en demo