ImBox Chat

Chatt för snabb & personlig service – krydda med AI.

Sänk tröskeln till kontakt och gör ditt digitala bemötande mer personligt. Med ImBox Chatt möter du dina besökare direkt på sajten, möjliggör fler affärer och stärker lojaliteten till ditt varumärke.

 

Få en demo

 

 

 

Chattfunktion för kundservice

Varför ska du ha en kundchatt?

Hjälp fler samtidigt

Till skillnad från traditonella servicekanaler som telefon och mejl kan du hjälpa flera kunder samtidigt. Och med hjälp av AI – ännu fler!

Öka din konvertering

Med en chatt på hemsidan får dina besökare hjälp i realtid. Öka kundnöjdheten, minska returer och öka både din försäljning och merförsäljning.

Sänk tröskeln till kontakt

Den dynamiska widgeten följer besökaren på hela webbplatsen, vilket gör det är enkelt att fånga upp alla typer av frågor och leads.

 

“Vi ser en betydligt högre konverteringsgrad för de segment som använder ImBox på vår webbplats. Det är ett bevis på att ImBox hjälper oss att både finnas tillgängliga för rådgivning men även att det stöttar vår affär. Vi kan helt enkelt se en tydlig påverkan på får försäljning tack vare den här plattformen.”

 

– David Lindh, Digital strateg på Berghs School of Communication

Med ImBox Chatt kan du 

  • Följa din besökare runt hela hemsidan tack vare den dynamiska widgeten
  • Ge en bättre kundupplevelse genom att hjälpa besökaren där den befinner sig
  • Styra hur chatten visas och lägga in unika hälsningsfraser för utvalda sidor 
  • Hjälpa dina besökare i realtid då chatten bara är tillgänglig när din personal är online i chatten
  • Effektivisera er kundservice med ett bibliotek av egna snabbsvar
  • Med med hjälp av AI-assistenten ge en ännu mer effektiv personlig service 
  • en skräddarsydd uppsättning av er chattfunktion med stöttning från ImBox kundserviceexperter

 

Visa mig hur det fungerar i en demo

Ingår alltid

ImBox Analytics för chatten ger dig statistik på

  • Era svarstider – både på team och individnivå
  • Vilka veckodagar och tider på dygnet flest besökare chattar
  • Vilka ärendetyper som behandlas i chatten och vilka som kräver mest tid
  • Ert snittordervärde samt hur det påverkas av er aktivitet i chatten
  • Vad dina besökare faktiskt behöver hjälp med och hur ni kan arbeta proaktivt 
  • Kundnöjdheten i chatten med hjälp av den inbyggda feedbackfunktionen

 

Läs mer om ImBox Analytics