Sänk tröskeln till kontakt och gör ditt digitala bemötande mer personligt. Med ImBox Chatt möter du dina besökare direkt på sajten, möjliggör fler affärer och stärker lojaliteten till ditt varumärke. Vill du erbjuda en chatt dygnet runt? Med vår briljanta AI-chatbot är det busenkelt.
Till skillnad från traditonella servicekanaler som telefon och mejl kan du hjälpa flera kunder samtidigt. Och med hjälp av AI – ännu fler!
Med en chatt på hemsidan får dina besökare hjälp i realtid. Öka kundnöjdheten, minska returer och öka både din försäljning och merförsäljning.
Den dynamiska widgeten följer besökaren på hela webbplatsen, vilket gör det är enkelt att fånga upp alla typer av frågor och leads.
“Vi ser en betydligt högre konverteringsgrad för de segment som använder ImBox på vår webbplats. Det är ett bevis på att ImBox hjälper oss att både finnas tillgängliga för rådgivning men även att det stöttar vår affär. Vi kan helt enkelt se en tydlig påverkan på får försäljning tack vare den här plattformen.”
– David Lindh, Digital strateg på Berghs School of Communication