ImBox FAQ

FAQ – hjälper dina besökare att hitta rätt, direkt.

Med en dynamisk FAQ finns du tillgänglig för din besökare, dygnet runt. Ge dina besökare rätt förutsättningar till en riktigt bra service med en supersmart widget för frågor och svar. 

Boka demo

 

 

 

FAQ för vanliga frågor och svar

Varför ska du ha en FAQ?

Färre återkommande ärenden

Gör det enklare för dina besökare att själva hitta svar på sina frågor och minska återkommande ärenden med 19%*.

Upptäck nya behov & önskemål

Med en FAQ får du statistik på vilka svar dina besökare söker efter och vad de vill läsa mer om på din hemsida.

Besökaren får alltid rätt svar 

Du har full kontroll över innehållet i din FAQ och ser själv till att informationen är korrekt och up-to-date.

 

 

“Under maj hade vi 3 000 kunder 
som var inne och sökte svar på sina frågor i vår FAQ. Vi hade även 19% färre telefonsamtal jämfört med 
maj 2018 – tack!”

 

Annette Stensvik, E-handelschef, Nilson Group

 

Hur fungerar ImBox FAQ?

  • ImBox FAQ är en dynamisk widget med samlade frågor och svar. Den följer med din besökare runt på hemsidan och visas som standard i nedre högra hörnet på skärmen.
  • Du väljer själv vilka undersidor som din FAQ ska synas på. Den poppar upp på produktsidor som ofta genererar frågor.
  • Besökaren kan klicka sig runt bland artiklarna i FAQ:n eller söka efter svaret på sin fråga direkt i sökfältet.
  • Innehållet i FAQ:n rankas utifrån popularitet, vilket gör att de artiklar som har flest visningar också hamnar överst.

Visa mig hur det fungerar i en demo

Ingår alltid

ImBox Analytics i din FAQ

Vilka frågor är vanligast bland dina besökare? Vilka av dina svar är mest hjälpsamma? Svaren finns i ImBox Analytics. Här får du:

  • Full överblick på dina resultat i realtid.
  • Möjlighet att arbeta proaktivt; optimera ditt innehåll för ökad chans till konvertering.
  • Lära känna dina besökare och ge dem en friktionsfri kundupplevelse.

Läs mer om ImBox Analytics