Med en dynamisk FAQ finns du tillgänglig för din besökare, dygnet runt. Ge dina besökare rätt förutsättningar till en riktigt bra service med en supersmart widget för frågor och svar.
Gör det enklare för dina besökare att själva hitta svar på sina frågor och minska återkommande ärenden med 19%*.
Med en FAQ får du statistik på vilka svar dina besökare söker efter och vad de vill läsa mer om på din hemsida.
Du har full kontroll över innehållet i din FAQ och ser själv till att informationen är korrekt och up-to-date.
“Under maj hade vi 3 000 kunder som var inne och sökte svar på sina frågor i vår FAQ. Vi hade även 19% färre telefonsamtal jämfört med maj 2018 – tack!”
Annette Stensvik, E-handelschef, Nilson Group
Vilka frågor är vanligast bland dina besökare? Vilka av dina svar är mest hjälpsamma?
Svaren finns i ImBox Analytics. Här får du:
En personlig skräddare
En skräddarsydd FAQ gör stor skillnad för dig, oavsett vilket mål du har. Din design & dina svar – för dina besökare.
Support på speed-dial
Du får alltid snabba svar från våra rutinerade, svensktalande supportmedarbetare – som finns vi här just för dig.
Träning av världsmästare
Vi har sedan 2013 tränat på att vara bäst på det vi gör! Våra utbildningar & råd baseras riktiga kundcase & best practices.
Värdefull statistik
Med hjälp av statistiken vet du precis vad dina kunder letar efter och du kan effektivt arbeta med proaktiv information.
Vad kostar ImBox FAQ?
Ingen kund är den andra lik, därför vill vi ge dig ett pris som passar just ditt behov och dina förutsättningar. I en personlig demo lär vi känna varandra och tar reda på hur vi bäst kan hjälpa dig!
Hur går uppstarten till för att få en FAQ på min hemsida?
I ett uppstartsmöte kommer du tillsammans med oss gå igenom dina behov och önskemål. Därefter kan du luta dig tillbaka medan vi bygger och designar din FAQ efter dina önskemål. När FAQ:n är leveransklar kommer du och dina kollegor få en grundlig utbildning i verktyget av våra kundserviceexperter, där ni också får möjligheten att ställa alla era frågor till oss.
Hur snabbt kan jag komma igång med ImBox FAQ?
Din FAQ är klar att gå live redan två veckor efter uppstartsmötet! Förutsatt att vi fått in alla dina uppgifter kring regler och grafisk utformning.
På vilka plattformar kan jag installera ImBox FAQ?
Du kan installera ImBox FAQ på alla plattformar! Oavsett om du använder WordPress, Magento, Episerver, Jetshop eller någon annan plattform – så är implementeringen precis lika enkel.
Ingår FAQ i ImBox One?
Om du bara vill komma ihåg ett lösenord och endast logga in i ett system varje morgon, så är ImBox One något för dig. Du samlar chatten, FAQ:n, kundärendehanteringen, formulären och telefonin i ett och samma verktyg.
Stödjer era tjänster WCAG?
Vi arbetar aktivt för att minska digitalt utanförskap och anpassar därför våra tjänster efter WCAG:s krav och tekniska funktioner. Om du använder våra tjänster hjälper du också till att öka tillgängligheten online för de som saknar teknisk kunskap eller har funktionshinder.