Customer Service of the Year

ImBox Customer Service Awards 2025

Emblem för ImBox Customer Service Awards 2025 med tre stjärnor, ImBox-logotypen med glad pratbubbla i en lila medaljdesign med vita dekorativa laurelkransar på sidorna.

Great work needs to be celebrated! 

Utmärkelsen ”ImBox Customer Service Awards – Customer Service of the Year” hyllar företag som levererar snabb, lättillgänglig och personlig service genom innovativt arbete med ImBox tjänster – alltid med fokus på kundens bästa.

 

Motiveringen för vinnarna av utmärkelsen för 2025 lyder så här:

”Genom sitt föredömliga användande av ImBox tjänster, har pristagaren ärats med utmärkelsen ImBox Customer Service Awards 2025. Pristagaren visar på ett utmärkande och innovativt sätt vad kundservice, kundfokus och kundupplevelse är – på riktigt och ger kundservice i världsklass!”


Det är med stor stolthet som vi presenterar årets pristagare.
Vi säger ett stort grattis och fantastiskt bra jobbat till:

Vad krävs för att vinna? 

För att vinna ImBox Customer Service Awards krävs ett starkt fokus på kundupplevelsen och resultat som verkligen märks. Vinnarna lever upp till höga krav på personlig service, snabb svarstid, hög tillgänglighet och nöjda kunder.

De visar en stark vilja att alltid sätta kunden först och använder ImBox på ett smart och effektivt sätt. Det handlar helt enkelt om att ge det lilla extra i varje digitalt möte och att vara en sann förebild inom modern kundservice.

Hur utses vinnarna?

En dedikerad projektgrupp granskar både inkomna nomineringar och relevant data från alla ImBox-kunder. Utifrån tydliga kriterier som tillgänglighet, personlig service och svarstider, väljs de kunder ut som presterar på allra högsta nivå.

De som håller en jämn och hög servicenivå genom hela kundresan går vidare till ImBox egen jury, som noggrant bedömer varje finalist.

Till sist utses vinnarna efter tuff konkurrens och med imponerande insatser i ryggen!

Tre medarbetare arbetar vid sina datorer i olika miljöer, omgivna av färgglada etiketter med text som representerar olika supportkanaler: “Chatt”, “Ärendehantering”, “Help Center”, “Telefon”, “Formulär” och “FAQ”.