ImBox Customer Service Awards 2025

Customer Service of the Year

 

 

Great work needs to be celebrated! 

Utmärkelsen ”ImBox Customer Service Awards – Customer Service of the Year” bygger på att företaget eller organisationen lyckas erbjuda sina kunder och besökare snabb, lättillgänglig service och arbetar innovativt med ImBox tjänster – ständigt med kundens bästa i fokus.

“Genom sitt föredömliga användande av ImBox tjänster har pristagarna ärats med utmärkelsen ImBox Customer Service Awards. Vinnarna visar på ett utmärkande och innovativt sätt vad kundservice, kundfokus och kundupplevelse är – på riktigt och ger kundservice i världsklass!”

Nominera ditt företag till ImBox Awards 2025

Sista datum för nominering till ImBox Awards 2025 är den 13 april.

Vad krävs för att vinna? 

Årets vinnare visar upp fantastiska resultat och överträffar ett antal högt ställda kriterier vad gäller personlig service, tillgänglighet, svarstid och kundnöjdhet.

Dessutom är de sanna inspiratörer i sin vilja att ständigt utvecklas inom kundservice, kundfokus och kundupplevelse. De ger sina kunder det lilla extra genom att använda ImBox tjänster på ett kreativt sätt samtidigt som de inte tummar på tydlighet och användarvänlighet.

Summa summarum så använder vinnarna ImBox tjänster på ett exemplariskt vis och är förebilder i sitt sätt att alltid hjälpa och bemöta sina kunder på bästa tänkbara sätt i det digitala mötet.

Hur utses vinnarna? 

En ansvarig projektgrupp går igenom data för ImBox kunder, där kriterier för t.ex. tillgänglighet, svarstid i chatt och mejl samt kundnöjdhet och personlig service i ImBox tjänster skapar ett urval av kunder som går vidare i processen. De högst presterande som visar en genomgående hög servicenivå går därefter vidare till en jury från ImBox för bedömning. Slutligen koras 10 vinnare som röstats fram under stenhård konkurrens.

🌟 Här är vinnarna för ImBox Awards 2024 🌟