Self Service – hjälp dina besökare att hjälpa sig själva.

Erbjud förstklassig kundservice dygnet runt med ImBox smarta Chatbot, Help Center och FAQ. Genom att samla alla frågor och svar i sökbara kunskapsdatabaser kan du effektivisera ditt arbete och förenkla för dina besökare.  

 

Boka demo

 

 

 

FAQ för vanliga frågor och svar

Kanaler för Self Service.

FAQ

Med en smart FAQ hjälper du dina besökare att själva hitta svaren på sina frågor – oavsett tid på dygnet.

Läs mer

Help Center

Samla all information på samma ställe och ge besökaren en lättöverskådlig vy för att själv hitta svar på sina frågor.

Läs mer

AI & Chatbot

Ta klivet in i framtiden med generativ AI-assistans och upplev wow-effekten med vår supersmarta och lättränade chatbot. 

Läs mer

Kundservice dygnet runt.





Förenkla för besökaren & dig

Gör det smidigt för dina besökare att själva hitta svar på sina frågor oavsett tid och minska återkommande ärenden.

Upptäck nya behov & önskemål

Få full överblick på dina resultat i realtid; vilka svar dina besökare söker efter och vad de vill läsa mer om på din hemsida.

Besökaren får alltid rätt svar 

Få full kontroll över innehållet i din FAQ och Help Center; du kan själv säkerställa att informationen är användarvänlig, korrekt och up-to-date.

 

“Under maj hade vi 3 000 kunder 
som var inne och sökte svar på sina frågor i vår FAQ. Vi hade även 19% färre telefonsamtal jämfört med 
maj 2018 – tack!”

 

– Annette Stensvik, E-handelschef på Nilson Group

 

Ingår alltid

Lär känna dina besökare med ImBox Analytics 

Vilka frågor är vanligast och mest bland dina besökare? Svaren finns i ImBox Analytics. Här får du:

  • Full överblick på dina resultat i realtid.
  • Möjlighet att arbeta proaktivt; optimera ditt innehåll för ökad chans till konvertering.
  • Lära känna dina besökare och ge dem en friktionsfri kundupplevelse.

 

Läs mer om ImBox Analytics