Med en smart FAQ hjälper du dina besökare att själva hitta svaren på sina frågor – oavsett tid på dygnet.
Samla all information på samma ställe och ge besökaren en lättöverskådlig vy för att själv hitta svar på sina frågor.
Ta klivet in i framtiden med generativ AI-assistans och upplev wow-effekten med vår supersmarta och lättränade chatbot.
Gör det smidigt för dina besökare att själva hitta svar på sina frågor oavsett tid och minska återkommande ärenden.
Få full överblick på dina resultat i realtid; vilka svar dina besökare söker efter och vad de vill läsa mer om på din hemsida.
Få full kontroll över innehållet i din FAQ och Help Center; du kan själv säkerställa att informationen är användarvänlig, korrekt och up-to-date.
“Under maj hade vi 3 000 kunder som var inne och sökte svar på sina frågor i vår FAQ. Vi hade även 19% färre telefonsamtal jämfört med maj 2018 – tack!”
– Annette Stensvik, E-handelschef på Nilson Group
Vilka frågor är vanligast och mest bland dina besökare? Svaren finns i ImBox Analytics. Här får du: