Våra tjänster
Med dig som vår produktutvecklare och med vår expertis inom digital service kan vi tillsammans uppnå kundservice i världsklass.
För att du ska möta din besökare där den vill bli mött. Och för att du
ska möta morgondagens behov av personlig kundservice.
Chatta med dina besökare och möt dem där de faktiskt befinner sig. Hjälp fler samtidigt, skapa affärer, merförsälj och gör ditt digitala bemötande till din starkaste konkurrensfördel.
Effektivt ärendehanteringssystem som ger dig kontroll över inkommande ärenden och mail. Tjänsten hjälper dig att skapa struktur och höjer din produktivitet, så att du alltid kan överträffa din kunds förväntningar.
Telefoni som är enkel att använda, molnbaserad och som inte kräver någon hårdvara. Hantera alla dina kunddialoger i samma verktyg. Få insiktsfull statistik och ge service till en större kundgrupp!
Med en smart FAQ hjälper du dina besökare att själva hitta svaren på sina frågor. Minska både dina återkommande ärenden och hjälp din besökare att få rätt svar direkt – oavsett tid på dygnet.
Ett dynamiskt formulär anpassar sig efter vad besökaren vill ha hjälp med och gör dig alltid tillgänglig. Med automatisk sortering av ärenden skickas rätt information till rätt person.
Med Help Center samlar du all information på samma ställe. Du ger besökaren en lättöverskådlig vy för att själva hitta svar på sina frågor. Kvalitetssäkrade svar som SEO-indexeras.
Tillval för chatt
Chatta säkert är en riktigt god ID. Du som använder ImBox Chatt kan koppla på BankID för att erbjuda dina besökare tryggare och säkrare konversationer. Ge service till fler och hjälp till med mer.
Tillval för chatt
Få alla dina Facebook-meddelanden direkt in i ImBox Chatt. Du svarar lika snabbt och enkelt som på en vanlig chatt. Ha alla dina kunddialoger samlade på samma ställe och missa ingen konversation.
Tillval för chatt
I ett videosamtal kan du ge din besökare ett riktigt, personligt bemötande. Förstärk din närvaro hos dina kunder genom att erbjuda dem riktig service i en videochatt. Bygg starka kundrelationer på distans, på riktigt.
Svårt att välja?
När ole, dole, doff inte är ett alternativ, men önskan är att din kundservice ska bli mer effektiv. Välj då själv de som passar dig bäst.
Ingår alltid
Mätverktyget ImBox Analytics är speciellt framtaget för att analysera varje konversation, person och ärende som din kundservice har. Effektivisera din kundservice genom att bemanna kundtjänsten när din kund behöver service och var proaktiv med information som din kunder behöver. Och hur vet du när och om vad? Informationen hittar du i ImBox Analytics.
"Vi vinner på att ha en helhetslösning för sin kundkommunikation. Tiden vi frigör kan vi i stället investera och lägga på arbetssysslor som vi tror skapar mervärde – både för oss själva, men framförallt för våra kunder."
Klas Uppvall, Kundcentrumchef på Gavlegårdarna
“Skincitys Kundrelationsavdelning är inte Skincity utan chatten. Så självklar och uppskattad av kund. Är den stängd i en minut så får vi höra det!”
Elin, Head of Customer Relations på Skincity
"Vi ser en betydligt högre konverteringsgrad för de segment som använder ImBox på vår sajt”
David Lindh, Digital strateg på Berghs
Boka en personlig demo och utforska vilka möjligheter som passar ditt behov!