Våra tjänster

Vill du alltid överträffa dina kunders förväntningar?

Med vår expertis inom digital service och med dig som kravställare för hur våra tjänster kan tillgodose dina behov, skapar vi tillsammans kundservice i världsklass. 

Visa mig hur!

 

 

 

 

ImBox Kundserviceverktyg – sömlös kundkommunikation i alla kanaler

ImBox Ärendehantering

Effektivt ärendehanteringssystem som skapar struktur och ger dig kontroll över inkommande ärenden och mejl.

Läs mer

ImBox Chatt

Gör ditt bemötande personligt och träffsäkert genom att chatta med dina besökare där de befinner sig.

Läs mer

ImBox Telefoni

Telefoni som är enkel, molnbaserad och inte kräver någon hårdvara. Hantera alla dina kunddialoger i samma verktyg.

Läs mer

ImBox FAQ

Med en smart FAQ hjälper du dina besökare att själva hitta svaren på sina frågor – oavsett tid på dygnet.

Läs mer

ImBox Formulär

Ett dynamiskt formulär anpassar sig efter vad besökaren vill ha hjälp med och gör dig alltid tillgänglig.

Läs mer

ImBox Help Center

Samla all information på samma ställe och ge besökaren en lättöverskådlig vy för att själv hitta svar på sina frågor.

Läs mer

ImBox tilläggstjänster


ImBox AI 

Revolutionera din kundservice med vår AI, skräddarsydd för exceptionell kundsupport i våra tjänster.

Läs mer


ImBox Bank-ID 

Öppna nya möjligheter och hantera alla dina ärenden tryggt och säkert med Bank-ID i Telefoni och Chatt.

Läs mer


ImBox Instagram 

Få dina direktmeddelanden från Instagram direkt i ImBox och svara lika snabbt och smidigt som i den vanliga chatten.

Läs mer

ImBox Facebook Messenger

Samla alla dina kunddialoger på samma ställe genom att få dina Facebook-meddelanden direkt in i ImBox Chatt.

Läs mer

ImBox Videochatt

Förstärk din närvaro ytterligare och ge dina besökare ett personligt bemötande med videosamtal. 

Läs mer

ImBox Wallboard

Visa upp realtidsstatistik för ImBox tjänster på en TV eller annan skärm där du vill att det ska synas som mest. 

Läs mer

 

”Vi vinner på att ha en helhetslösning för vår kundkommunikation. Tiden vi frigör kan vi i stället investera och lägga på arbetssysslor som vi tror skapar mervärde – både för oss själva, men framförallt för våra kunder.”

 

– Klas Uppvall, Kundcentrumchef på Gavlegårdarna

 

Läs om caset Gavlegårdarna 

Alla kunddialoger i ett enkelt & komplett verktyg, med ett enda inlogg

Enkel & snabb uppstart med en skräddarsydd uppsättning för dina behov

Alltid tillgång till snabb & personlig support från våra systemexperter

Ingår alltid

Statistikverktyg som mäter & visar effekterna på din kundservice.

Mätverktyget ImBox Analytics är framtaget för att kunna analysera varje konversation, person och ärende som hanteras av din kundservice. Effektivisera din kundservice och öka dina konverteringar genom att bemanna kundtjänsten när din kund behöver dig. All data hittar du i ImBox Analytics.

Läs mer här

Vill du veta hur vi kan hjälpa dig?

Boka en personlig demo och utforska vilka möjligheter som finns för dina behov!

Samtycke*
Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.