Med vår expertis inom digital service och med dig som kravställare för hur våra tjänster kan tillgodose dina behov, skapar vi tillsammans kundservice i världsklass.
Effektivt mejlhanteringssystem som skapar struktur och ger dig full kontroll över inkommande ärenden.
Gör ditt bemötande personligt och träffsäkert genom att chatta med dina besökare där de befinner sig.
Telefoni som är enkel, molnbaserad och inte kräver någon hårdvara. Hantera alla dina kunddialoger i samma verktyg.
Med en smart FAQ hjälper du dina besökare att själva hitta svaren på sina frågor – oavsett tid på dygnet.
Ett dynamiskt formulär anpassar sig efter vad besökaren vill ha hjälp med och gör dig alltid tillgänglig.
Samla all information på samma ställe och ge besökaren en lättöverskådlig vy för att själv hitta svar på sina frågor.
Revolutionera din kundservice med senaste AI-teknologin, skräddarsydd för exceptionell kundsupport i våra tjänster.
Öppna nya möjligheter och hantera alla dina ärenden tryggt och säkert med Bank-ID i Telefoni och Chatt.
Få dina meddelanden från Instagram, Facebook och WhatsApp direkt i ImBox och svara lika snabbt och smidigt som i den vanliga chatten.
Förstärk din närvaro ytterligare och ge dina besökare ett personligt bemötande med videosamtal.
Visa upp realtidsstatistik för ImBox tjänster på en TV eller annan skärm där du vill att det ska synas som mest.
Samla in värdefull återkoppling från dina kunder efter varje avslutat ärende med en enkel integration.
Ingår alltid
Mätverktyget ImBox Analytics är framtaget för att kunna analysera varje konversation, person och ärende som hanteras av din kundservice. Effektivisera din kundservice och öka dina konverteringar genom att bemanna kundtjänsten när din kund behöver dig. All data hittar du i ImBox Analytics.
”ImBox lösning är verkligen lättanvänd, både för oss som företag och för våra kunder. Ni gör det enkelt för oss att leverera en bra kundservice och att hantera många ärenden på en låg bemanning!
– Zandra Strömberg, Gina Tricot