Vill du ha en kundservice som överträffar dina kunders förväntningar?

Du är vår produktutvecklare och våra tjänster är utvecklade tillsammans med våra kunder.
För att du ska möta din besökare där den vill bli mött. Och för att du ska möta morgondagens behov av personlig kundservice.

 

arrow down

 

Tjänster för kundkommunikation

Chatt för kundserivce

ImBox Chatt

Chatta med dina besökare och möt dem där de faktiskt befinner sig. Hjälp fler samtidigt, skapa affärer, merförsälj och gör ditt digitala bemötande till din starkaste konkurrensfördel.

Läs mer

Enkel ärendehantering med ImBox

ImBox Ärendehantering

Effektivt ärendehanteringssystem som ger dig kontroll över inkommande ärenden och mail. Tjänsten hjälper dig att skapa struktur och höjer din produktivitet, så att du alltid kan överträffa din kunds förväntningar.

Läs mer

Företagstelefoni till alla enhter och operatörer

ImBox Telefoni

Telefoni som är enkel att använda, molnbaserad och som inte kräver någon hårdvara. Hantera alla dina kunddialoger i samma verktyg. Få insiktsfull statistik och ge service till en större kundgrupp!

Läs mer

FAQ som hjälper besökaren på webbplatsen

ImBox FAQ

Med en smart FAQ hjälper du din besökare att själv hitta svaren på sina frågor. Minska både dina inkommande ärenden och hjälp din besökare att hitta rätt svar direkt – oavsett tid på dygnet.

Läs mer

Formulär till webbplatsen

ImBox Formulär

Ett dynamiskt formulär anpassar sig efter vad besökaren vill ha hjälp med och gör dig alltid tillgänglig. Med automatisk sortering av ärenden skickas rätt information till rätt person.

Läs mer

Help Center som är lätt att hantera

ImBox Help Center

Med Help Center samlar du all information på samma ställe. Du ger besökaren en lättöverskådlig vy för att själva hitta svar på sina frågor. Kvalitetssäkrade svar som SEO-indexeras.

Läs mer

Hantera alla dina kunddialoger i samma verktyg

Alla ImBox tjänster är WCAG-anpassade & följer GDPR

Enkelt att komma igång & att använda

Tillval för våra tjänster

Legitimera besökaren i chatten med BankID

Tillval för chatt

BankID

Chatta säkert är en riktigt god ID. Du som använder ImBox Chatt kan koppla på BankID för att erbjuda dina besökare tryggare och säkrare konversationer. Ge service till fler och hjälp till med mer.

Läs mer

Koppla ihop Facebook Messenger med chatt

Tillval för chatt

Facebook Messenger

Få alla dina Facebook-meddelanden direkt in i ImBox Chatt. Du svarar lika snabbt och enkelt som på en vanlig chatt. Ha alla dina kunddialoger samlade på samma ställe och missa ingen konversation.

Läs mer

Kundtjänstverktyg till supporten

Svårt att välja?
När ole, dole, doff inte är ett alternativ, men önskan är att din kundservice ska bli mer effektiv. Välj då själv de som passar dig bäst.

Boka in en demo

Ingår alltid

Varför ska du ha ett statistikverktyg som mäter effekterna på din kundservice?

Mätverktyget ImBox Analytics är speciellt framtaget för att analysera varje konversation, person och ärende som din kundservice har. Effektivisera din kundservice genom att bemanna kundtjänsten när din kund behöver service och var proaktiv med information som din kunder behöver. Och hur vet du när och om vad? Informationen hittar du i ImBox Analytics.

Läs mer här

Se statistik för chatt och ImBox tjänster

"Vi vinner på att ha en helhetslösning för sin kundkommunikation. Tiden vi frigör kan vi i stället investera och lägga på arbetssysslor som vi tror skapar mervärde – både för oss själva, men framförallt för våra kunder."

Klas Uppvall, Kundcentrumchef på Gavlegårdarna

“Skincitys Kundrelationsavdelning är inte Skincity utan chatten. Så självklar och uppskattad av kund. Är den stängd i en minut så får vi höra det!”

Elin, Head of Customer Relations på Skincity

"Vi ser en betydligt högre konverteringsgrad för de segment som använder ImBox på vår sajt”

David Lindh, Digital strateg på Berghs

Vill du veta vad vi kan göra för dig?

Boka en personlig demo och utforska vilka möjligheter som passar ditt behov!

Boka in ett möte