Kommunicera, erbjud självhjälp och få leads med effektiv närvaro

Med våra tjänster kan du vara proaktiv och erbjuda besökaren fler sätt att få hjälp.

Boka din tid för demo

Nöjda besökare med proaktiv chatt

Uppnå maximal effekt för både kundservice och försäljning med skräddarsydd chatt!

Läs mer om Online

Minska dina ärenden med FAQ

Skulle du också vilja ge dina besökare riktigt snabba svar på sina frågor? Använd Answers!

Mer om Answers

Effektiv ärendehantering

Med ImBox Tickets faller inga ärenden mellan stolarna och allt sker i realtid!

Läs mer om Tickets

 

Lättillgänglig kunskapsbank

Låt dina besökare själva hitta svaren och minska återkommande ärenden med Help Center!

Om Help Center

Helheten gör skillnad

Vi ser kommunikationen, tillgängligheten, närvaron och servicen som en helhet.
En helhet som behöver följa företagets förutsättningar men också besökarnas och kundernas behov, krav och önskemål.

Vissa kunder vill kunna få hjälp direkt i realtid, utan långa kötider, andra vill kunna söka hjälp själv medan en tredje vill bli kontaktad. Alla är vi olika.

Därför har vi tagit fram våra fyra tjänster, Online, Answers, Tickets och Help Center som kommer göra skillnad för ditt företag och dina besökare. 

ImBox Online

Avatar
Fyll i ditt meddelande här och tryck på [enter] för att skicka
Alternativ

Personlig dialog med chatt

Med ImBox Online får du en effektiv kanal med personlig kommunikation och kan snabbt svara på frågor i realtid. Besökaren är i fokus och kan ställa sina frågor i lugn och ro.

Läs mer

ImBox Answers

Vanliga frågor & svar
Skriv din fråga här...
Hur gammal måste jag vara för att bli medlem? Vad ingår i ett medlemskap? Kan jag uppgradera mitt medlemskap? Kan jag betala med autogiro?
Start / Uppnedgradering
Avatar

Kan jag uppgradera mitt medlemskap?

Du kan när som helst uppgradera ditt medlemskap. Uppgraderingen träder i kraft omgående.

Medlemskap

Fick du svar på din fråga?

Answers ger besökaren svar direkt

ImBox Answers låter besökaren söka svar på sina frågor när som helst och var som helst på webbplatsen, vilket leder till ökad konvertering och färre inkommande ärenden.

Läs mer

ImBox Tickets

Nytt mail
Till: support@foretaget.se
Ämne:
Skicka!
DINA ÄRENDEN
Status Ämne
Nytt
Väntar
Saknade skor Sep 01, 12:00
Väntar
Ordernummer 3765973 Sep 01, 12:00
Löst
Fråga om mitt köp Sep 01, 12:00
Väntar
Re: Ordernummer 5422554 Sep 01, 12:00
Väntar
Retur Sep 01, 12:00
Löst
Beställning av tröja Sep 01, 12:00
Löst
Re: Ordenummer 23221443 Sep 01, 12:00
ÄRENDE 860407
Från: stina@gmail.se, Inskickat: Sep 01, 12:00
Hej,
jag beställde ett par skor från er hemsida men har inte fått hem dem.
Har de skickats än?
Hej!
Tack för att du hör av dig till oss!
Jag tittar gärna på detta åt dig. Vilket ordernummer har din beställning?

Med vänlig hälsning,
Sebastian Fransén
Här kan du skapa ett snabbsvar av ett meddelande du skriver ofta.
#
Sebastian behandlar ärendet

Ärendehantering som tar samarbetet till nästa nivå

ImBox Tickets är gjord för att enkelt kunna användas av flera personer – samtidigt. Missa aldrig ett ärende eller riskera att svarstiden blir för lång. Statistiken över belastningen låter dig planera och fördela resurser rätt.

Läs mer

ImBox Help Center

 

 

Frigör tid från din kundservice

Med ImBox Help Center presenteras all information på en hel sida vilket gör att ni kan visa fler kategorier. Det låter dina besökare hitta sina svar enkelt utan att behöva famla runt på flera sidor. Kan med fördel även användas internt som en kunskapsbank för medarbetare.

Läs mer

Du får en helhetslösning oavsett vilket ditt område är

Om du arbetar inom marknadsföring, sälj, kundtjänst eller driver e-handel spelar ingen roll. Våra tjänster gör skillnad.