Effektivare kundservice, mindre återkommande kundserviceärenden eller minskad ”bounce rate” på hemsidan. Målen kan vara olika, men visionen densamma.
Customer relations made easy.
VÄRDESKAPANDE
89% tycker att ImBox lyft deras webbplats till en mer värdeskapande kanal.
ENKELHETEN
93% av kunderna tycker det var enkelt att komma igång med ImBox.
REKOMMENDERA
94% av våra kunder kan rekommendera ImBox till sitt nätverk.
Nadara öppnar digital hudvårdsklinik i Mellanöstern
Nadara är ett innovativt e-handelskoncept i Mellanöstern som erbjuder en digital klinikupplevelse online.
Stångåstaden
Stångåstaden väljer ImBox Ärendehantering & Formulär för att höja effektiviteten & servicenivån.
Liseberg
Nordens största nöjespark väljer oss som leverantör.
Fältgruppen i Mölndals Stad väljer ImBox
Fältgruppen i Mölndals Stad arbetar dedikerat för att unga i staden ska ha någonstans att vända sig till för stöd och rådgivning.