Ärendehantering ärendehanteringssystem från ImBox

 

ImBox Ärendehantering

Ärendehanteringssystem som gör det lätt att hitta rätt

Är ImBox ärendehanteringssystem lika enkelt som effektivt? Ja! Höj produktiviteten med automatisk prioritering och sortering av alla dina ärenden. Vill du effektivisera din arbetsdag ytterligare? Då finns AI-assistenten redo att skriva svarsförslag, översätta och summera ärenden på nolltid. Välkommen till framtidens kundservice. 

Få en demo om ärendehantering

 

 

Därför ska du ha ett ärendehanteringssystem

 Boka ett digitalt möte med oss! 

Samarbeta med ärenden i samma inkorg

I ärendehanteringssystemet kan du i realtid se vilka ärenden som handläggs just nu. Samarbeta alltid, men dubbelarbeta aldrig.

Få unik statistik för dina ärenden

Få värdefulla insikter om vad dina ärenden handlar om i pedagogiska diagram. Lär dig planera & effektivisera din kundservice.

Se ärendehistorik & interna noteringar

Hjälp varandra att ta vid där det behövs! Skriv interna noteringar och använd ärendehistoriken för att snabbare läsa in dig på ärendet.

Automatisk prioritering av ärenden 

Få automatiskt prioritering av ärende som visar hur och när du ska hantera det. Sätt påminnelser på ärendet & missa aldrig en återkoppling.

Koppla mot ditt CRM-system

Koppla ditt CRM-system till ärendehanteringssystemet och få all din information på samma ställe. Ett inlogg – alla kunddialoger.

AI, Autosvar & textmallar

Använd AI-assistenten för snabba svarsförslag, översättningar och sammanfattningar. Du kan också återkoppla direkt till din kund med färdiga autosvar och lägga till avancerade mallar med information, bilder & länkar anpassade efter olika ärendetyper.

Vad kan ett smart ärendehanteringssystem göra för dig?

Boka en demo och ta reda på hur du kan lyfta er kundservice till nästa nivå!

Samtycke*
Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Hur fungerar ett ärendehanteringssystem

Ett system för ärendehantering gör alla dina inkommande supportförfrågningar från olika kanaler till ärenden. Kanske tar dina kunder kontakt med dig via telefon, e-post, chatt eller sociala medier? Samla då alla kundärenden i ett system som alla internt har tillgång till. Inkommande ärenden sorteras automatiskt ut till rätt inkorg och person, därefter prioriteras ärendet per automatik till ansvarig person.

Med en egen, personlig vy har du full uppsikt över vilka mejl och ärenden som bör prioriteras av just dig. Se bara vad som behöver hanteras, det både förenklar och effektiviserar din ärendehantering.

Vilket är det bästa ärendehanteringssystemet?

Ärendehanteringssystem

William Eriksson, Branäsgruppen:

“Ärendehanteringssystemet har höjt vår servicenivå på alla punkter.
Vi kan ge snabbsvar och tidigare konversationer syns tydligt och överskådligt.”

 

Läs caset om Branäs

Därför ska du jobba med NKI och kundundersökningar 

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

En kunds upplevelse av en interaktion är inte alltid densamma som din. Kanske känner kunden att något gnager efter att ärendet har avslutats? Eller är kundens upplevelse att du levererat långt över förväntan? Oavsett vilket så lönar det sig att veta vad som fungerar bra och mindre bra för att kunna optimera er kundservice och kundbemötande framåt.

Med hjälp av ImBox Customer Surveys kan du på ett smidigt sätt mäta er NKI (nöjd-kund-index) och få statistik om faktiskt upplevd service.  Nyfiken? 👇

 

Jag vill veta mer om NKI och kundundersökningar

Ärendehanteringssystem med statistik som hjälper dig bli mer effektiv

I statistikverktyget kan du analysera effektiviteten i din ärendehantering och snabbt se hur du kan förbättra ditt dagliga arbete. Se antalet kundärenden ni får in per vecka, svarstid per ärende och hur många mail som krävs för att lösa ett ärende. Baserat på dina etiketter och filter kan du bryta ner ärenden efter ämnen.

Dina ärendeflöden visas i olika diagram där du själv kan bryta ut ärenden efter ämnen med färdiga filter. T.ex måndag kl 18 kommer mest returfrågor in.

  • Vilka ämnen dina ärenden handlar om.
  • Vilken veckodag och tid på dygnet mest ärenden kommer in
  • Hur många skickade e-mail som krävs för att lösa ett ärende

Läs mer om vilka KPI:er du kan hitta i ImBox Analytics!

ärendehantering med statistik

Vad kostar ett ärendehanteringssystem?

Ingen kund är den andra lik, därför vill vi ge dig ett pris som passar just ditt behov och dina förutsättningar. I en personlig demo lär vi känna varandra och tar reda på hur vi bäst kan hjälpa dig!

Få en demo om ärendehantering

Hur går uppstarten av ärendehantering till?

I ett uppstartsmöte kommer du tillsammans med oss gå igenom dina behov och önskemål. Därefter kan du luta dig tillbaka medan vi bygger och designar ditt ärendehanteringssystem efter dina önskemål. När ärendehanteringssystemet är leveransklart kommer du och dina kollegor få en grundlig utbildning i verktyget av våra kundserviceexperter, där ni också får möjligheten att ställa alla era frågor till oss. Självklart spelas utbildningen in och från den dagen finns vi alltid tillgängliga för dig!

Få en demo om ärendehantering

Hur snabbt kan du komma igång med ett system för ärendehantering?

Ditt ärendehanteringssystem är klar att gå live redan två veckor efter uppstartsmötet! Förutsatt att vi fått in alla dina uppgifter kring regler och grafisk utformning.

Få en demo om ärendehantering

På vilka plattformar kan du använda ärendehanteringssystemet?

Du kan installera ImBox Ärendehantering på alla plattformar! Oavsett om du använder WordPress, Magento, Episerver, Jetshop eller någon annan plattform – så är implementeringen precis lika enkel.

Få en demo om ärendehantering

Ett lösenord till alla kanaler?

Om du bara vill komma ihåg ett lösenord och endast vill logga in i ett system varje morgon, så är ImBox något för dig. Du samlar chatten, FAQ:n, ärendehanteringssystemet, formulären och telefonin i ett och samma verktyg.

Få en demo om ärendehantering

Är ärendehanteringssystemet GDPR-anpassat?

Självklart är vårt system för ärendehantering som är GDPR-säkert! Oavsett vilken eller vilka tjänster du använder från oss, följer alla GDPR-lagen. Om du vill ha mer information om hur vi kan hjälpa dig följa GDPR-lagen så är du välkommen att kontakta oss!

Läs mer om GDPR!

1 Vad kostar det?
2 Onboarding!
3 Komma igång!
4 Vilka plattformar?
5 Ett verktyg!
6 GDPR