Ärendehantering designad för framtidens kundservice.

Hantera alla dina inkommande ärenden från samtliga kommunikationskanaler. Med ImBox Ärendehantering samlar du mejl, chatt, telefoni, formulär och sociala medier i ett och samma verktyg. Höj effektiviteten med automatisk prioritering och sortering av alla dina ärenden. 

Boka demo

 

Alla ärenden i ett verktyg.

Alla ärenden på samma plats

Gör det lätt att prioritera genom att få alla dina ärenden sorterade och filtrerade från samtliga kanaler i realtid – och på samma plats.

Unik statistik för dina ärenden

Få värdefulla insikter i vad dina olika ärenden handlar om och vart ni lägger mest tid. Lär dig att bättre effektivisera och planera din kundservice.

Optimalt för samarbete

Öka samarbetet och dubbelarbeta aldrig mer! Med interna noteringar och tydlig ärendehistorik kan du snabbt sätta dig in i, och lösa, alla ärenden.

Automatisk ärendeprioritering

Missa aldrig en uppföljning genom automatisk sortering, prioritering och påminnelser för alla dina inkommande ärenden. 

AI, autosvar & textmallar

Effektivisera med snabba svarsförslag från AI eller återkoppla till kunden med färdiga autosvar och mallar – anpassade efter dina unika ärendetyper.

Anpassa & effektivisera 

Få alla dina vyer, strukturer och flöden anpassade till dina arbetsätt. Våra systemexperter hjälper dig hitta nya, smartare vägar till högre effektivitet.

Kanaler för ärendehantering.

Mejl

Effektivt mejlhanteringssystem som skapar struktur och ger dig full kontroll över alla inkommande ärenden.

Läs mer

Chatt

Gör ditt bemötande personligt och träffsäkert genom att chatta med dina besökare där de befinner sig.

Läs mer

Telefoni

Telefoni som är enkel, molnbaserad och inte kräver någon hårdvara. Hantera alla dina kunddialoger i samma verktyg.

Läs mer

Formulär

Ett dynamiskt formulär anpassar sig efter vad besökaren vill ha hjälp med och gör dig alltid tillgänglig.

Läs mer

Sociala medier 

Få dina direktmeddelanden från Instagram, Facebook Messenger eller WhatsApp direkt i ImBox och svara lika smidigt som i chatten.

Läs mer

AI & Chatbot 

Revolutionera din kundservice med vår AI-assistent och AI chatbot, skräddarsydda för exceptionell kundsupport i våra tjänster. 

Läs mer

 

“ImBox ärendehanteringssystem har höjt vår servicenivå på alla punkter. Vi kan ge snabba svar och tidigare konversationer syns tydligt och överskådligt.”

 

– William Eriksson, Branäsgruppen

 

Läs mer om caset Branäs 

ärendehantering med statistik

Ingår alltid

Statistikverktyg som mäter & visar effekterna på din kundservice.

Mätverktyget ImBox Analytics är framtaget för att kunna analysera varje konversation, person och ärende som hanteras av din kundservice. Effektivisera din kundservice och öka dina konverteringar genom att bemanna kundtjänsten när din kund behöver dig. All data hittar du i ImBox Analytics.

Läs mer här

Därför ska du jobba med NKI och kundundersökningar 

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

En kunds upplevelse av ett hanterat ärende är inte alltid densamma som din. Oavsett om kunden är nöjd eller missnöjd är det viktigt att veta vad som fungerar bra eller mindre bra. Allt för att kunna optimera er kundservice och stärka ert kundbemötande framåt. Med hjälp av ImBox Customer Surveys kan du på ett smidigt sätt mäta er NKI (nöjd-kund-index) och få statistik om faktiskt upplevd service.  Nyfiken? 👇

 

Jag vill veta mer om NKI och kundundersökningar