ImBox Tickets

Ärendehantering som gör det lätt att göra rätt – tillsammans.

Med ImBox Ärendehantering kan du höja effektiviteten med automatisk prioritering och sortering av alla dina ärenden. En riktig game changer. 

Ärendehantering ärendehanteringssystem från ImBox

 

Vill du veta mer?

Samtycke*
Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

 

 

Varför ska du ha ett ärendehanteringssystem?

Alla ärenden på samma plats

Gör det lätt att prioritera genom att få alla dina ärenden sorterade och filtrerade från samtliga kanaler i realtid – och på samma plats.

Unik statistik för dina ärenden

Få värdefulla insikter i vad dina olika ärenden handlar om och vart ni lägger mest tid. Lär dig att bättre effektivisera och planera din kundservice.

Optimalt för samarbete

Öka samarbetet och dubbelarbeta aldrig mer! Med interna noteringar och tydlig ärendehistorik kan du snabbt sätta dig in i, och lösa, alla ärenden.

Automatisk ärendeprioritering

Missa aldrig en uppföljning genom automatisk sortering, prioritering och påminnelser för alla dina inkommande ärenden. 

AI, autosvar & textmallar

Effektivisera med snabba svarsförslag från AI eller återkoppla till kunden med färdiga autosvar och mallar – anpassade efter dina unika ärendetyper.

Anpassa & effektivisera 

Få alla dina vyer, strukturer och flöden anpassade till dina arbetsätt. Våra systemexperter hjälper dig hitta nya, smartare vägar till högre effektivitet.

“ImBox ärendehanteringssystem har höjt vår servicenivå på alla punkter. Vi kan ge snabbsvar och tidigare konversationer syns tydligt och överskådligt.”

 

– William Eriksson, Branäsgruppen

 

Läs mer om caset Branäs 

ImBox ärendehantering
ger dig möjlighet att

  • Samla alla inkommande ärenden från dina olika kanaler på samma plats
  • Anpassa systemet för att optimera ditt arbete och få kontroll över dina ärenden
  • automatisk sortering och prioritering av ärenden till rätt inkorg och rätt agent
  • Skapa sömlöst samarbete mellan kollegor och avdelningar och eliminera risken för dubbelarbete
  • Göra en koppling till ditt CRM-system för att synkronisera dina ärenden med resten av verksamheten
  • unik statistik på all aktivitet för att kontinuerligt utvärdera och förbättra din kundservice
  • Säkerställa din kundnöjdhet genom NKI-undersökningar (nöjd-kund-index)

 

Vilket är det bästa ärendehanteringssystemet?

Ärendehanteringssystem

ärendehantering med statistik

Ingår alltid

ImBox Analytics för ärendehantering ger dig statistik på

  • Fördelning av ärendetyper och vilka som har störst tidsåtgång
  • Vilka veckodagar och tider på dygnet flest ärenden kommer in
  • Hur många skickade mejl som krävs för att lösa ett ärende
  • Er effektivitet – för att tydligt kunna upptäcka förbättringspunkter
  • Hur väl du följer dina svarstider gentemot din SLA
  • Den data som är viktigast för dig – presenterad i färdiga diagram 

 

Läs mer om ImBox Analytics

Därför ska du jobba med NKI och kundundersökningar 

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

En kunds upplevelse av ett hanterat ärende är inte alltid densamma som din. Oavsett om kunden är nöjd eller missnöjd är det viktigt att veta vad som fungerar bra eller mindre bra. Allt för att kunna optimera er kundservice och stärka ert kundbemötande framåt. Med hjälp av ImBox Customer Surveys kan du på ett smidigt sätt mäta er NKI (nöjd-kund-index) och få statistik om faktiskt upplevd service.  Nyfiken? 👇

 

Jag vill veta mer om NKI och kundundersökningar

Vad kostar ett ärendehanteringssystem?

Ingen kund är den andra lik, därför vill vi ge dig ett pris som passar just ditt behov och dina förutsättningar. I en personlig demo lär vi känna varandra och tar reda på hur vi bäst kan hjälpa dig!

Få en demo om ärendehantering

Hur går uppstarten av ärendehantering till?

I ett uppstartsmöte kommer du tillsammans med oss gå igenom dina behov och önskemål. Därefter kan du luta dig tillbaka medan vi bygger och designar ditt ärendehanteringssystem efter dina önskemål. När ärendehanteringssystemet är leveransklart kommer du och dina kollegor få en grundlig utbildning i verktyget av våra kundserviceexperter, där ni också får möjligheten att ställa alla era frågor till oss. Självklart spelas utbildningen in och från den dagen finns vi alltid tillgängliga för dig!

Få en demo om ärendehantering

Hur snabbt kan du komma igång med ett system för ärendehantering?

Ditt ärendehanteringssystem är klar att gå live redan två veckor efter uppstartsmötet! Förutsatt att vi fått in alla dina uppgifter kring regler och grafisk utformning.

Få en demo om ärendehantering

På vilka plattformar kan du använda ärendehanteringssystemet?

Du kan installera ImBox Ärendehantering på alla plattformar! Oavsett om du använder WordPress, Magento, Episerver, Jetshop eller någon annan plattform – så är implementeringen precis lika enkel.

Få en demo om ärendehantering

Ett lösenord till alla kanaler?

Om du bara vill komma ihåg ett lösenord och endast vill logga in i ett system varje morgon, så är ImBox något för dig. Du samlar chatten, FAQ:n, ärendehanteringssystemet, formulären och telefonin i ett och samma verktyg.

Få en demo om ärendehantering

Är ärendehanteringssystemet GDPR-anpassat?

Självklart är vårt system för ärendehantering som är GDPR-säkert! Oavsett vilken eller vilka tjänster du använder från oss, följer alla GDPR-lagen. Om du vill ha mer information om hur vi kan hjälpa dig följa GDPR-lagen så är du välkommen att kontakta oss!

Läs mer om GDPR!

1 Vad kostar det?
2 Onboarding!
3 Komma igång!
4 Vilka plattformar?
5 Ett verktyg!
6 GDPR