Webbformulär som lyfter din ärendehantering till nästa service nivå
Ett dynamiskt formulär är inte bara effektivt, det är också avancerat och har unika funktioner som gör det till en självklar del av ett ärendehanteringssystem. För de valen kunden gör i formulärets är förprogrammerat och filtrerat till rätt inkorg i ärendehanteringen. Och När kunden gör ett visst val i formuläret taggas ärendet upp med en etikett, så att du tydligt kan se vad inkommande ärenden handlar om i ImBox Analytics, för att du och din verksamhet kan arbeta mycket mer proaktivt med snabbsvar till kunder och information på din hemsida.
Du behöver ett ärendehanteringssystem som sköter all sortering åt dig. Som listar i realtid vad just du behöver prioritera, och som tydligt visar för en kollega om du arbetar med ärendet eller inte.
Det vanligaste problemet kundserviceavdelningen har i sin mailkorg är att flera personer svarar på ett e-mail som redan blivit svarat på. Flaggor, mappar och stjärnmarkeringar är beroende av den mänskliga handpåläggningen. Med den hanteringen riskerar det inte bara att e-mail blir dubbelhanterade, det kan också falla mellan stolarna.
Med en vattentät sortering och prioritering kan du enkelt se vem som hanterar vilket ärende och även all ärendehistorik i realtid.
Direkt när du kommer in i inkorgen kan du se en tydlig markering på att någon av dina kollegor tilldelat ett ärende till sitt flöde. Vilket gör att du snabbt och enkelt kan se vilket ärende som du kan lösa!
Vill du veta vad kombinationen ärendehantering och dynamiskt formulär kan göra för din kundservice?
Få en demo och ta reda på hur du kan effektivisera er kundservice!