ImBox Ärendehantering

Ärendehantering som gör det lätt att jobba rätt – tillsammans.

Med ImBox Ärendehantering kan du höja produktiviteten med automatisk prioritering och sortering av alla dina ärenden. En game changer. 

Ärendehantering ärendehanteringssystem från ImBox

 

Vill du veta mer?

Samtycke*
Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

 

 

Varför ska du ha ett ärendehanteringssystem?

Samarbeta med ärenden i samma inkorg

Se i realtid vilka ärenden som handläggs just nu. Samarbeta utan att dubbelarbeta. 

Få unik statistik för dina ärenden

Få värdefulla insikter om vad dina ärenden handlar. Lär dig planera och effektivisera din kundservice.

Se ärendehistorik och interna noteringar

Hjälp en kollega! Skriv interna noteringar och använd ärendehistoriken för att snabbt läsa in dig på ärendet.

Automatisk prioritering av ärenden 

Få automatiskt prioritering av ärenden som visar hur och när du ska hantera det. Sätt påminnelser så missar du aldrig en återkoppling.

Koppla mot ditt CRM-system

Koppla ditt CRM-system till ärendehanteringssystemet och få all din information på samma ställe. Ett inlogg för alla kunddialoger.

AI, Autosvar & textmallar

Använd AI för snabba svarsförslag eller återkoppla direkt till din kund med färdiga autosvar. Lägg till mallar anpassade efter olika ärendetyper.

“ImBox ärendehanteringssystem har höjt vår servicenivå på alla punkter. Vi kan ge snabbsvar och tidigare konversationer syns tydligt och överskådligt.”

 

– William Eriksson, Branäsgruppen

 

Läs mer om caset Branäs 

Hur fungerar ImBox ärendehantering?

  • Ett system för ärendehantering gör alla dina inkommande supportförfrågningar från olika kanaler till ärenden.
  • Systemet samlar alla kundärenden i ett system som alla internt har tillgång till.
  • Inkommande ärenden sorteras automatiskt ut till rätt inkorg och person, därefter prioriteras ärendet per automatik till ansvarig person.
  • Varje agent har en egen, personlig vy med full uppsikt över vilka mejl och ärenden som bör prioriteras av just dig.
  • Du ser bara det som behöver hanteras, vilket förenklar och effektiviserar din ärendehantering.

 

Vilket är det bästa ärendehanteringssystemet?

Ärendehanteringssystem

ärendehantering med statistik

Ingår alltid

ImBox Analytics i Ärendehanteringssystemet

I ImBox Analytic kan du enkelt se:

  • Vilka ämnen dina ärenden handlar om.
  • Vilken veckodag och tid på dygnet mest ärenden kommer in.
  • Hur många skickade e-mail som krävs för att lösa ett ärende.
  • Effektiviteten i din ärendehantering – upptäck hur du kan förbättra ditt dagliga arbete.
  • Diagram av dina ärenden –  du kan själv bryta ut dem efter ämnen med färdiga filter.

Läs mer om ImBox Analytics

Därför ska du jobba med NKI och kundundersökningar 

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

En kunds upplevelse av en interaktion är inte alltid densamma som din. Kanske känner kunden att något gnager efter att ärendet har avslutats? Eller är kundens upplevelse att du levererat långt över förväntan? Oavsett vilket så lönar det sig att veta vad som fungerar bra och mindre bra för att kunna optimera er kundservice och kundbemötande framåt.  Med hjälp av ImBox Customer Surveys kan du på ett smidigt sätt mäta er NKI (nöjd-kund-index) och få statistik om faktiskt upplevd service.  Nyfiken? 👇

 

Jag vill veta mer om NKI och kundundersökningar

Vad kostar ett ärendehanteringssystem?

Ingen kund är den andra lik, därför vill vi ge dig ett pris som passar just ditt behov och dina förutsättningar. I en personlig demo lär vi känna varandra och tar reda på hur vi bäst kan hjälpa dig!

Få en demo om ärendehantering

Hur går uppstarten av ärendehantering till?

I ett uppstartsmöte kommer du tillsammans med oss gå igenom dina behov och önskemål. Därefter kan du luta dig tillbaka medan vi bygger och designar ditt ärendehanteringssystem efter dina önskemål. När ärendehanteringssystemet är leveransklart kommer du och dina kollegor få en grundlig utbildning i verktyget av våra kundserviceexperter, där ni också får möjligheten att ställa alla era frågor till oss. Självklart spelas utbildningen in och från den dagen finns vi alltid tillgängliga för dig!

Få en demo om ärendehantering

Hur snabbt kan du komma igång med ett system för ärendehantering?

Ditt ärendehanteringssystem är klar att gå live redan två veckor efter uppstartsmötet! Förutsatt att vi fått in alla dina uppgifter kring regler och grafisk utformning.

Få en demo om ärendehantering

På vilka plattformar kan du använda ärendehanteringssystemet?

Du kan installera ImBox Ärendehantering på alla plattformar! Oavsett om du använder WordPress, Magento, Episerver, Jetshop eller någon annan plattform – så är implementeringen precis lika enkel.

Få en demo om ärendehantering

Ett lösenord till alla kanaler?

Om du bara vill komma ihåg ett lösenord och endast vill logga in i ett system varje morgon, så är ImBox något för dig. Du samlar chatten, FAQ:n, ärendehanteringssystemet, formulären och telefonin i ett och samma verktyg.

Få en demo om ärendehantering

Är ärendehanteringssystemet GDPR-anpassat?

Självklart är vårt system för ärendehantering som är GDPR-säkert! Oavsett vilken eller vilka tjänster du använder från oss, följer alla GDPR-lagen. Om du vill ha mer information om hur vi kan hjälpa dig följa GDPR-lagen så är du välkommen att kontakta oss!

Läs mer om GDPR!

1 Vad kostar det?
2 Onboarding!
3 Komma igång!
4 Vilka plattformar?
5 Ett verktyg!
6 GDPR