ImBox molnbaserade växeltelefoni ger en sömlös kundupplevelse utan (sladd)trassel! Ge dina kunder en smidig kontaktväg in och samla alla dina kunddialoger i samma verktyg.
Din kund och målgrupp föredrar olika sätt för att kontakta dig. Gör det enkelt få rätt information direkt i telefonen.
I telefonen besvarar du din kunds fråga direkt – med uppdaterad, dagsfärsk information.
Du kan själv göra inställningar, förändringar och hämta ut statistik ur telefonin – och du behöver inte köpa till någon hårdvara.
”Vår kundservice har växt tillsammans med ImBox sedan vi startade upp samarbetet 2016. Det började med Chatten, därefter har vi adderat både Ärendehantering och Help Center. Vi blev kompletta när ImBox presenterade sin telefonilösning. Äntligen hade vi ett helhetskoncept där vi samlade alla kommunikationskanaler och kundärenden i en och samma klient.”
Niclas Öhrling, Dormy
I statistikverktyget kan du själv hämta ut data som lär dig mer om din kund. Vilken tid på dygnet flest personer ringer in, när flest samtal missas och vad kunderna vill veta mer om! Genom att märka upp samtalen med olika etiketter kan du sortera ut vad telefonsamtalen handlar om och proaktivt förbättra kundupplevelsen på din hemsida. Och mycket, mycket mer!