ImBox Call

Växeltelefoni som är sladdlös & sömlös.

ImBox molnbaserade växeltelefoni ger en sömlös kundupplevelse utan (sladd)trassel! Ge dina kunder en enkel kontaktväg in och samla alla dina kunddialoger i samma verktyg.

 Få en demo om Telefoni 

 

Molnbaserad telefoni - IP-telefoni för företag

Lyft luren & din kundservice med ImBox Telefoni! 

Öka din konkurrenskraft

Telefoni är personligt och ger dig bättre förutsättningar att bygga goda relationer med befintliga och potentiella kunder.

Ett enda effektivt system

Att ha telefonin kopplad till samma verktyg som för alla dina andra kundservicekanaler är extremt tidseffektivt & användarvänligt. 

Kunden får alltid rätt svar

Via personliga samtal fångar du upp dina kunders frågor och köpsignaler direkt – alltid med dagsfärsk information.

Full kontroll på alla samtal

Ett användarvänligt gränssnitt där du själv kan finjustera alla dina inställningar och får en tydlig överblick över alla dina flöden.

Helt molnbaserad växeltelefoni

Med IP-telefoni behöver du varken några sladdar eller köpa till någon extra hårdvara – allt sköts alltid via din dator eller appen i din mobil!

Unik & detaljerad statistik 

Få stenkoll på din statistik och kom närmare din kund genom att kunna anpassa din service efter var och när dina kunder behöver det. 

Därför ska du välja ImBox Telefoni 

  • Finns i samma, enkla verktyg som för alla våra kundservicetjänster
  • Ingen hårdvara krävs, alla samtal hanteras via din dator eller smartphone
  • Hantera inkommande och utgående samtal med ett knapptryck
  • Försäkra kundupplevelsen med vidarekoppling via ”warm” & ”cold” transfer
  • Förenkla upplärning och feedback till dina medarbetare via ”coach”-läget
  • Prioritera utvalda samtal och köer – eller plocka specifika samtal ur kön
  • Taggningar och interna anteckningar gör det enkelt att följa upp dina samtal
  • Bred statistik som hjälper dig effektivisera och planera din bemanning
  • Sätt själv upp regler för öppettider, kösystem och vidarekopplingar m.m.

 

IP-telefoni för företag

 

 

”Vår kundservice har växt tillsammans med ImBox sedan vi startade upp samarbetet 2016. Det började med Chatten, därefter har vi adderat både Ärendehantering och Help Center. Vi  blev kompletta när ImBox presenterade sin telefonilösning. Äntligen hade vi ett helhetskoncept där vi samlade alla kommunikationskanaler och kundärenden i en och samma klient.”

 

Niclas Öhrling, Dormy

 

Molnbaserad telefoni med statistik – förbättrar din kundservice med data & logik.

I statistikverktyget ImBox Analytics kan du själv hämta ut och analysera data som lär dig mer om dina kunder. Vilken tid ringer flest in? När missas flest samtal? Vad vill kunderna veta mer om? Genom att kunna sortera ut vad samtalen handlar kan du proaktivt förbättra kundupplevelsen på din hemsida, planera din bemanning och mycket, mycket mer!