ImBox molnbaserade växeltelefoni ger en sömlös kundupplevelse utan (sladd)trassel! Ge dina kunder en enkel kontaktväg in och samla alla dina kunddialoger i samma verktyg.
Telefoni är personligt och ger dig bättre förutsättningar att bygga goda relationer med befintliga och potentiella kunder.
Att ha telefonin kopplad till samma verktyg som för alla dina andra kundservicekanaler är extremt tidseffektivt & användarvänligt.
Via personliga samtal fångar du upp dina kunders frågor och köpsignaler direkt – alltid med dagsfärsk information.
Ett användarvänligt gränssnitt där du själv kan finjustera alla dina inställningar och får en tydlig överblick över alla dina flöden.
Med IP-telefoni behöver du varken några sladdar eller köpa till någon extra hårdvara – allt sköts alltid via din dator eller appen i din mobil!
Få stenkoll på din statistik och kom närmare din kund genom att kunna anpassa din service efter var och när dina kunder behöver det.
Vi blev kompletta när ImBox presenterade sin telefonilösning. Äntligen hade vi ett helhetskoncept där vi samlade alla kommunikationskanaler och kundärenden i en och samma klient.”
Niclas Öhrling, Dormy
I statistikverktyget ImBox Analytics kan du själv hämta ut och analysera data som lär dig mer om dina kunder. Vilken tid ringer flest in? När missas flest samtal? Vad vill kunderna veta mer om? Genom att sortera ut vad samtalen handlar kan du proaktivt förbättra kundupplevelsen på din hemsida, planera din bemanning och få nöjdare kunder.