Här samlar vi kunskapsartiklar, tips, inspiration och best practice som rör kundservice, kundkommunikation och kundupplevelse. Enjoy! 🤗
Bilia – vinnaren som alltid ser till att vara tillgängliga för sina kunder.
Steg 8 i guiden "Öka din kundnöjdhet i 8 steg" handlar om utvecklingen framåt.
Ta hand om trafiken – ökar konverteringen, ordervärdet & kundlojaliteten.
ImBox 💜 Omniarch: så maxar du din e-handel under säljhögtider
Steg 7 i guiden "Öka din kundnöjdhet i 8 steg" handlar om uppföljning och KPI:er
Steg 6 i guiden: "Öka din kundnöjdhet i 8 steg" handlar om feedback och mätning.
Polarn O. Pyret – vinnaren som sätter kunden i fokus och vågar vara personlig.
Steg 5 i guiden "Öka din kundnöjdhet i 8 steg" tittar närmare på kunskapsnivån.
Framtiden är här: AI inom kundservice.
Optimera din kundservice med ImBox Embedded Forms.
Steg 4 i guiden "Öka din kundnöjdhet i 8 steg" handlar om språket.
Steg 3 i guiden "Öka din kundnöjdhet i 8 steg" handlar om kanaler.
Kolla in steg 2 i serien "Öka din kundnöjdhet i 8 steg"
Dormy – vinnaren med kundbemötandet som absolut högsta prioritet!
Öka din kundnöjdhet med ImBox & Serviceproffsen Wowservice!
Tänk på dina kunder som gäster på din fest!
Att hantera era kundserviceärenden effektivt lönar sig - såklart!
Så konverterar du besökare och skapar lojala kunder på din sajt 💬
Kickstarta hösten & leverera kundservice i världsklass!
Smarta automatiseringar som effektiviserar ditt arbete i ImBox! 🤖
Håll kundupplevelsen på topp – ladda ner vår guide med effektiva tips!
Det här kan du räkna med!
Enkelt ärendehanteringssystem - vad är viktigast att tänka på?
Modeaktören väcker häpnad och prisas för sin kundservice
Bilhandlaren som inte är nöjd förrän kunden är 100% nöjd!
Prisbelönta Lensway får oss att se skillnad! Läs mer om vinnaren.
Visar vägen i sin bransch med personligt bemötande i flera kanaler.
Ladda ner vår kostnadsfria guide för att leverera kundservice i världsklass 2023
Bostadsbolaget som gör det lätt att vara kund – alltid steget före!
Elbolaget Borås Elhandel väljer ImBox som sin digitala kundsupportpartner
Kundupplevelse i fokus – prisbelönade Apohem gör det lätt leva!
Elons prisvinnande kundservice får varje kund att känna sig som hemma!
Heltäckande kundservice som kunden gillar skarpt – GLAS ser varje kund!
Smarta saker & smart kundservice med 4.9 i betyg – läs mer om servicehjältarna!
Prisvinnande kundservice – Glitter möter kunder i sex kanaler på fyra språk!
Läs mer om SkiStars kundservice, vinnare av ImBox Customer Service Awards 2022!
Organisation som på ett innovativt sätt jobbar “under huven” med ImBox tjänster.
Avsnitt 3 - Så ökar du NKI med 1% & lönsamheten med 5%
Avsnitt 2 - Vill du öka lönsamheten i ditt företag? Börja då med kundservicen
Avsnitt 1 - Varför kundservice ska vara en del av försäljningsstrategi
Vad är WOWservice?
Vi gästar podden Framtidens Ehandel och pratar fördelar med chatt - Lyssna här!
Varför du MÅSTE ha en FAQ på hemsidan | Minska supportärenden med 19%
IP-telefoni, den sista pusselbiten för en omnikanalupplevelse
Vad är omnikanal & varför är det viktigt?
Live Video Shopping ger en riktig butiksupplevelse från soffan
Skincitys 5 tips för hur du ökar din försäljning online!
Minska churn - Såhär reducerar du kundbortfall
Hur e-handlare kan minska returer & klimatpåverkan
Chatt vs Chatbot - vad passar dig?
Mailhanteringssystem och varför mailprogram inte håller måttet!
Vilket är det bästa ärendehanteringssystemet på markanden?
Chatt för e-handel & hemsida
Varför är kundtjänst viktigt - 3 sätt att öka din tillväxt med kundservice
Hur du ökar din omsättning med 10%!
Chatt för kommun & Fältgrupper
Vi har fått äran att bli nominerade till Årets Företagare Göteborg 2019.
Vi på ImBox arbetar aktivt med att förbättra tillgängligheten för användare.