Här samlar vi smått som stort. Enjoy! 🤗
Organisation som på ett innovativt sätt jobbar “under huven” med ImBox tjänster.
Avsnitt 3 - Så ökar du NKI med 1% & lönsamheten med 5%
Avsnitt 2 - Vill du öka lönsamheten i ditt företag? Börja då med kundservicen
Avsnitt 1 - Varför kundservice ska vara en del av försäljningsstrategi
Stångåstaden väljer ImBox Ärendehantering & Formulär för att höja effektiviteten
Vad är WOWservice?
Vi gästar podden Framtidens Ehandel och pratar fördelar med chatt - Lyssna här!
Varför du MÅSTE ha en FAQ på hemsidan | Minska supportärenden med 19%
IP-telefoni, den sista pusselbiten för en omnikanalupplevelse
Vad är omnikanal & varför är det viktigt?
Live Video Shopping ger en riktig butiksupplevelse från soffan
Skincitys 5 tips för hur du ökar din försäljning online!
Minska churn - Såhär reducerar du kundbortfall
Hur e-handlare kan minska returer & klimatpåverkan
Chatt vs Chatbot - vad passar dig?
Mailhanteringssystem och varför mailprogram inte håller måttet!
Vilket är det bästa ärendehanteringssystemet på markanden?
Chatt för e-handel & hemsida
Varför är kundtjänst viktigt - 3 sätt att öka din tillväxt med kundservice
Hur du ökar din omsättning med 10%!
Chatt för kommun & Fältgrupper
Liseberg vill öka sin digitala närvaro på nöjesparkens webbplats.
Vi har fått äran att bli nominerade till Årets Företagare Göteborg 2019.
Vi på ImBox arbetar aktivt med att förbättra tillgängligheten för användare.