Här samlar vi smått som stort. Enjoy! 🤗
Enkelt ärendehanteringssystem - vad är viktigast att tänka på?
Modeaktören väcker häpnad och prisas för sin kundservice
Bilhandlaren som inte är nöjd förrän kunden är 100% nöjd!
Prisbelönta Lensway får oss att se skillnad! Läs mer om vinnaren.
Visar vägen i sin bransch med personligt bemötande i flera kanaler.
Ladda ner vår kostnadsfria guide för att leverera kundservice i världsklass 2023
Ta hand om trafiken – ökar konverteringen, ordervärdet & kundlojaliteten.
Bostadsbolaget som gör det lätt att vara kund – alltid steget före!
Elbolaget Borås Elhandel väljer ImBox som sin digitala kundsupportpartner
Kundupplevelse i fokus – prisbelönade Apohem gör det lätt leva!
Elons prisvinnande kundservice får varje kund att känna sig som hemma!
Heltäckande kundservice som kunden gillar skarpt – GLAS ser varje kund!
Smarta saker & smart kundservice med 4.9 i betyg – läs mer om servicehjältarna!
Prisvinnande kundservice – Glitter möter kunder i sex kanaler på fyra språk!
Läs mer om SkiStars kundservice, vinnare av ImBox Customer Service Awards 2022!
Organisation som på ett innovativt sätt jobbar “under huven” med ImBox tjänster.
Avsnitt 3 - Så ökar du NKI med 1% & lönsamheten med 5%
Avsnitt 2 - Vill du öka lönsamheten i ditt företag? Börja då med kundservicen
Avsnitt 1 - Varför kundservice ska vara en del av försäljningsstrategi
Vad är WOWservice?
Vi gästar podden Framtidens Ehandel och pratar fördelar med chatt - Lyssna här!
Varför du MÅSTE ha en FAQ på hemsidan | Minska supportärenden med 19%
IP-telefoni, den sista pusselbiten för en omnikanalupplevelse
Vad är omnikanal & varför är det viktigt?
Live Video Shopping ger en riktig butiksupplevelse från soffan
Skincitys 5 tips för hur du ökar din försäljning online!
Minska churn - Såhär reducerar du kundbortfall
Hur e-handlare kan minska returer & klimatpåverkan
Chatt vs Chatbot - vad passar dig?
Mailhanteringssystem och varför mailprogram inte håller måttet!
Vilket är det bästa ärendehanteringssystemet på markanden?
Chatt för e-handel & hemsida
Varför är kundtjänst viktigt - 3 sätt att öka din tillväxt med kundservice
Hur du ökar din omsättning med 10%!
Chatt för kommun & Fältgrupper
Vi har fått äran att bli nominerade till Årets Företagare Göteborg 2019.
Vi på ImBox arbetar aktivt med att förbättra tillgängligheten för användare.