Samla in värdefull återkoppling från dina kunder efter varje avslutat ärende med ImBox Customer Survey!
En kunds upplevelse av ett ärende är inte alltid densamma som din. För att kunna optimera er kundservice och stärka ert kundbemötande framåt är det viktigt att veta vad som fungerar bra eller mindre bra.
Med hjälp av ImBox Customer Surveys kan du på ett smidigt sätt mäta er NKI (nöjd-kund-index) och få statistik om faktiskt upplevd service. Nyfiken?
Förbättrad kundinsikt
Genom att samla in åsikter och feedback direkt från era kunder får ni möjlighet att förstå kundens upplevelse i detalj, vilket är ovärderligt för att förbättra era tjänster.
Ökad effektivitet
Integreringen gör det möjligt att automatiskt samla in data utan extra arbetsinsats. Detta sparar tid för ert team och gör att ni kan fokusera på att lösa ärenden snabbare och mer effektivt.
Anpassad kundinteraktion
Genom att använda den insamlade datan kan ni anpassa och personifiera er kundinteraktion. Detta leder till starkare kundrelationer och en kundresa som står ut i mängden.