ImBox Tickets

Mejlhantering som gör det lätt att göra rätt – tillsammans.

Samla alla inkommande mail och inkorgar på ett ställe med vårt mejlhanteringssytem. Höj effektiviteten och öka samarbetet med automatisk prioritering och sortering av alla dina ärenden. 

 

Få en demo

 

 

Ärendehantering ärendehanteringssystem från ImBox

 

 

Med ImBox mejlhantering kan du 

  • Samla alla inkommande ärenden från dina olika kanaler på samma plats
  • Anpassa systemet för att optimera ditt arbete och få kontroll över dina ärenden
  • automatisk sortering och prioritering av ärenden till rätt inkorg och rätt agent
  • Skapa sömlöst samarbete mellan kollegor och avdelningar och eliminera risken för dubbelarbete
  • Göra en koppling till ditt CRM-system för att synkronisera dina ärenden med resten av verksamheten
  • unik statistik på all aktivitet för att kontinuerligt utvärdera och förbättra din kundservice
  • Säkerställa din kundnöjdhet genom NKI-undersökningar (nöjd-kund-index)

 

Vilket är det bästa ärendehanteringssystemet?

Ärendehanteringssystem

 

“ImBox ärendehanteringssystem har höjt vår servicenivå på alla punkter. Vi kan ge snabbsvar och tidigare konversationer syns tydligt och överskådligt.”

 

– William Eriksson, Branäsgruppen

 

Läs mer om caset Branäs 

Ingår alltid

ImBox Analytics för mailhantering ger dig statistik på

  • Fördelning av ärendetyper och vilka som har störst tidsåtgång
  • Vilka veckodagar och tider på dygnet flest mail kommer in
  • Hur många skickade mail som krävs för att lösa ett ärende
  • Er effektivitet – för att tydligt kunna upptäcka förbättringspunkter
  • Hur väl du följer dina svarstider gentemot din SLA
  • Den data som är viktigast för dig – presenterad i färdiga diagram

Läs mer om ImBox Analytics

Därför ska du jobba med NKI och kundundersökningar 

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

En kunds upplevelse av ett hanterat ärende är inte alltid densamma som din. Oavsett om kunden är nöjd eller missnöjd är det viktigt att veta vad som fungerar bra eller mindre bra. Allt för att kunna optimera er kundservice och stärka ert kundbemötande framåt. Med hjälp av ImBox Customer Surveys kan du på ett smidigt sätt mäta er NKI (nöjd-kund-index) och få statistik om faktiskt upplevd service.  Nyfiken? 👇

 

Jag vill veta mer om NKI och kundundersökningar