ImBox Tickets

Mejlhantering som gör det lätt att göra rätt.

Samla alla inkommande mejl och inkorgar på ett ställe med ImBox mejlhanteringssytem,Tickets. Höj effektiviteten och öka samarbetet med automatisk prioritering och sortering av alla dina ärenden. En game changer. 

Boka demo

Så mycket mer än en inkorg.

Alla ärenden på samma plats

Gör det lätt att prioritera genom att få alla dina ärenden sorterade och filtrerade från samtliga kanaler i realtid – och på samma plats.

Automatisk ärendeprioritering

Missa aldrig en uppföljning genom automatisk sortering, prioritering och påminnelser för alla dina inkommande ärenden. 

AI, autosvar & textmallar

Effektivisera med snabba svarsförslag från AI eller återkoppla till kunden med färdiga autosvar och mallar – anpassade efter dina unika ärendetyper.

Anpassa & effektivisera 

Få alla dina vyer, strukturer och flöden anpassade till dina arbetsätt. Våra systemexperter hjälper dig hitta nya, smartare vägar till högre effektivitet.

Unik statistik för dina ärenden

Få värdefulla insikter i vad dina olika ärenden handlar om och vart ni lägger mest tid. Lär dig att bättre effektivisera och planera din kundservice.

Unik statistik för dina ärenden

Få värdefulla insikter i vad dina olika ärenden handlar om och vart ni lägger mest tid. Lär dig att bättre effektivisera och planera din kundservice.

Ingår alltid

ImBox Analytics för mejlhantering 

Med Analytics kommer du åt den data som är viktigast för dig – presenterad i färdiga diagram:

  • Fördelning av ärendetyper och vilka som har störst tidsåtgång
  • Veckodagar och tider på dygnet flest mail kommer in
  • Hur många skickade mejl som krävs för att lösa ett ärende
  • Effektivitet – för att kunna upptäcka förbättringspunkter
  • Följ dina svarstider gentemot din SLA

Läs mer om ImBox Analytics

 

“ImBox ärendehanteringssystem har höjt vår servicenivå på alla punkter. Vi kan ge snabbsvar och tidigare konversationer syns tydligt och överskådligt.”

 

– William Eriksson, Branäsgruppen

 

Läs mer om caset Branäs 

Därför ska du jobba med NKI och kundundersökningar 

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

En kunds upplevelse av ett ärende är inte alltid densamma som din. Oavsett om kunden är nöjd eller missnöjd är det viktigt att få kundens perspektiv på vad som fungerar bra eller mindre bra.  Allt för att kunna optimera er kundservice och stärka ert kundbemötande framåt. Med hjälp av ImBox Customer Surveys kan du på ett smidigt sätt mäta er NKI (nöjd-kund-index) och få statistik om faktiskt upplevd service.  Nyfiken? 👇

 

Jag vill veta mer om NKI och kundundersökningar