Gör det lätt att prioritera genom att få alla dina ärenden sorterade och filtrerade från samtliga kanaler i realtid – och på samma plats.
Missa aldrig en uppföljning genom automatisk sortering, prioritering och påminnelser för alla dina inkommande ärenden.
Effektivisera med snabba svarsförslag från AI eller återkoppla till kunden med färdiga autosvar och mallar – anpassade efter dina unika ärendetyper.
Få alla dina vyer, strukturer och flöden anpassade till dina arbetsätt. Våra systemexperter hjälper dig hitta nya, smartare vägar till högre effektivitet.
Få värdefulla insikter i vad dina olika ärenden handlar om och vart ni lägger mest tid. Lär dig att bättre effektivisera och planera din kundservice.
Få värdefulla insikter i vad dina olika ärenden handlar om och vart ni lägger mest tid. Lär dig att bättre effektivisera och planera din kundservice.
Med Analytics kommer du åt den data som är viktigast för dig – presenterad i färdiga diagram:
“ImBox ärendehanteringssystem har höjt vår servicenivå på alla punkter. Vi kan ge snabbsvar och tidigare konversationer syns tydligt och överskådligt.”
– William Eriksson, Branäsgruppen
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
En kunds upplevelse av ett ärende är inte alltid densamma som din. Oavsett om kunden är nöjd eller missnöjd är det viktigt att få kundens perspektiv på vad som fungerar bra eller mindre bra. Allt för att kunna optimera er kundservice och stärka ert kundbemötande framåt. Med hjälp av ImBox Customer Surveys kan du på ett smidigt sätt mäta er NKI (nöjd-kund-index) och få statistik om faktiskt upplevd service. Nyfiken? 👇