Tillval | ImBox Chat & Telefoni

BankID skapar trygghet för dina besökare.

Chatta och snacka tryggt! Du som använder tjänsterna ImBox Chatt och/eller Telefoni kan enkelt integrera BankID och erbjuda dina besökare säkrare konversationer.

Få en demo

Varför ska du erbjuda BankID?

BankID öppnar upp nya möjligheter för både dig och dina besökare. Ärenden du tidigare inte kunnat hantera i chatten och i telefonen på grund av säkerhetsskäl kan du nu enkelt genomföra.

  • Tryggt & säkert
  • Hantera andra typer av ärenden
  • Förhöjer kundupplevelsen

Så här fixar du BankID i chatt & telefon

  • Skicka över BankID-förfrågan 
  • Förfrågan dyker upp i chatten eller i mobilen
  • Besökaren klickar på förfrågan och godkänner – klart!

När besökaren har godkänt förfrågan kommer du som agent att se både namn och personnummer på personen du är i kontakt med. Tryggt, säkert och enkelt