Formulär för hemsida

ImBox Formulär

Formulär gör att det alltid är någon där!

Dynamiskt formulär. Smart, effektivt och idiotsäkert! Med ImBox Formulär är det alltid någon där för att ta emot dina besökare och som tar deras ärende vidare med rätt information, till rätt person. Missa aldrig en affär!

Visa mig hur

Varför ska du ha ett formulär på din hemsida?

Få ovärderlig feedback från din besökare och generera mer leads på webben. Ditt formulär har anpassat utseende, innehåll och en tydlig call-to-action för att hjälpa dig konvertera mer och göra fler affärer.

Formulär som ökar konvertering

Specificerat innehåll i formuläret för ditt ändamål!

Mer offertförfrågningar, leads eller affärer? Få fler registreringar av nyhetsbrev, anmälningar till event och samla ovärderlig feedback. Möjligheterna är många för utformningen av ditt formulär.

Dynamiskt formulär som hjälper din besökare dygnet runt

Bemanna din digitala reception 24/7 med ett formulär!

Du har besökare på din webbplats flera olika tider på dygnet och med ett formulär fångar du upp dem även när du själv inte arbetar.

Dynamiskt webbformulär för enkel kontakt

Med ett formulär är det enkelt att få kontakt!

Genom att erbjuda en enkel kontaktväg för din besökare ökar du chansen till interaktion. Möjliggör affären, öppna upp för dialog och hjälp dina besökare att komma i kontakt med dig med ett webbformulär.

Hur fungerar ett dynamiskt formulär?

ImBox Formulär är ett mångfunktionellt formulär som syns i din dynamiska widget. Widgeten följer med din besökare över hela webbplatsen och visas som standard i nedre högra hörnet på skärmen.

När din besökare klickar på ikonen fälls widgeten upp och visar formuläret. Där kan din besökare enkelt fylla i de uppgifter som efterfrågas.

I din widget kan du enkelt erbjuda din besökare chatt, FAQ och formulär. Allt visas i samma widget!

Boka en demo

Dynamiskt kontaktformulär för hemsida

För vem passar ett dynamiskt formulär?

Hittar dina besökare till din hemsida utanför kontorstider?
ImBox Formulär har en bred målgrupp och kan anpassas efter din önskan och behov.

Förkorta din kunds beslutsvägar eller hjälp din besökare att lämna feedback.

Oavsett om du är en kommunal verksamhet, konferensanläggning, e-handel eller arbetar B2B – så finns det människor som besöker dig när du inte är på plats, se till att fånga dem!

William Eriksson, Branäsgruppen:

“Vår servicenivå har höjts på alla punkter. Vi kan ge snabbsvar och tidigare konversationer syns tydligt och överskådligt.”

Du finner fler storys med våra kunder på vår case-sida

Följ upp resultaten av ditt formulär i ImBox Analytics och lär känna din besökare.

Med statistikverktyget ImBox Analytics får du full överblick över hur verktyget levererar och möjlighet att följa upp dina resultat.

Här kan du se alltifrån svarstider, aktivitet, inkälla av ärendet och sidor sidor som genererat lead.

ImBox Analytics

Kombinera chatt, FAQ och formulär. Som varmrätt med dessert.

Vill du finnas tillgänglig för alla dina besökare, dygnets alla timmar, alla dagar?

Med ImBox chatt, ImBox FAQ och ImBox Formulär i samma widget gör du det enkelt för din kund att ta kontakt eller att hitta svar.

– Chatta för att ge hjälp direkt
– Sök efter svaret på frågan i den smarta FAQ:n när chatten är stängd
– Behöver din besökare lämna feedback eller återkoppling finns ditt formulär

Avlasta kundservicemailen på vanliga ställda frågor, avhjälp inkommande kundärenden, och ge rätt ärende till rätt person – utan att tumma på kundservicen.

Vill du ha en receptionist som aldrig sover och 
som alltid skickar dina ärenden rätt?

 

 

 

Med ImBox Formulär får du alltid:

Möjlighet att styra vart och när på webbplatsen som ImBox Formulär ska synas.

Uppföljning och feedback för att maximera effekterna av ditt formulär.

Anpassa din grafiska profil och layout efter din webbplats. Det ska se lika proffsigt ut som det är!

Vad kostar ImBox Formulär?

Ingen kund är den andra lik, därför vill vi ge dig ett pris som passar just ditt behov och dina förutsättningar. I en personlig demo lär vi känna varandra och tar reda på hur vi bäst kan hjälpa dig!

Hur går uppstarten till av ImBox Formulär?

I ett uppstartsmöte kommer du tillsammans med oss gå igenom dina behov och önskemål. Därefter kan du luta dig tillbaka medan vi bygger och designar ditt formulär efter dina önskemål. När formuläret är leveransklart kommer du och dina kollegor få en grundlig utbildning i verktyget av våra kundserviceexperter, där ni också får möjligheten att ställa alla era frågor till oss. Självklart spelas utbildningen in och från den dagen finns vi alltid tillgängliga för dig!

När är ditt formulär färdigt att gå live?

Ditt formulär är klar att gå live redan två veckor efter uppstartsmötet! Förutsatt att vi fått in alla dina uppgifter kring regler och grafisk utformning.

På vilka plattformar kan du integrera formuläret?

Du kan installera ImBox Formulär på alla plattformar! Oavsett om du använder WordPress, Magento, Episerver, Jetshop eller någon annan plattform – så är implementeringen precis lika enkel.

Stödjer ImBox Formulär WCAG?

Vi arbetar aktivt för att minska digitalt utanförskap och anpassar därför våra tjänster efter WCAG:s krav och tekniska funktioner. Om du använder våra tjänster hjälper du också till att öka tillgängligheten online för de som saknar teknisk kunskap eller har funktionshinder.

Läs mer!

Är ImBox Formulär GDPR-anpassade?

Oavsett vilken eller vilka tjänster du använder från oss, följer alla GDPR-lagen. Om du vill ha mer information om hur vi kan hjälpa dig följa GDPR-lagen så är du välkommen att kontakta oss!

1 Vad kostar det?
2 Onboarding!
3 Komma igång!
4 Vilka plattformar?
5 WCAG?
6 GDPR!