ImBox Formulär

Formulär – låter dig aldrig missa en affär. Och med ett formulär är det alltid någon där!

Dynamiskt formulär. Smart, effektivt och idiotsäkert! Med ImBox Formulär har du alltid någon som kan ta emot dina besökare och ta deras ärende vidare med rätt information, till rätt person.

Visa mig hur

Varför ska du ha ett formulär på din hemsida?

Få ovärderlig feedback från din besökare och generera mer leads på webben. Ditt formulär har anpassat utseende, innehåll och en tydlig call-to-action för att hjälpa dig konvertera mer.

Specificerat innehåll för ditt ändamål!

Fler offertförfrågningar, värderingar eller leads? Mer registreringar av nyhetsbrev eller event? Kanske önskar du feedback? Det finns många möjligheter till innehåll och utformning av ditt formulär.

Bemanna din digitala reception 24/7!

Du har besökare på din webbplats flera olika tider på dygnet och med ett formulär fångar du upp dem även när du själv inte arbetar.

Enkelt att få kontakt!

Genom att erbjuda en enkel kontaktväg för din besökare ökar du chansen till dialog.

Hur fungerar ett formulär?

ImBox Formulär är ett mångfunktionellt formulär som syns i din dynamiska widget. Widgeten följer med din besökare över hela webbplatsen och visas som standard i nedre högra hörnet på skärmen.

När din besökare klickar på ikonen fälls widgeten upp och visar formuläret. Där kan din besökare enkelt fylla i de uppgifter som efterfrågas.

I din widget kan du enkelt erbjuda din besökare chatt, FAQ och formulär. Allt visas i samma widget!

Boka en demo

För vem passar ett dynamiskt formulär?

Hittar dina besökare till din hemsida utanför kontorstider?
ImBox Formulär har en bred målgrupp och kan anpassas efter din önskan och behov.

Förkorta din kunds beslutsvägar eller hjälp din besökare att lämna feedback.

Oavsett om du är en kommunal verksamhet, konferensanläggning, e-handel eller arbetar B2B – så finns det människor som besöker dig när du inte är på plats, se till att fånga dem!

William Eriksson, Branäsgruppen:

“Vår servicenivå har höjts på alla punkter. Vi kan ge snabbsvar och tidigare konversationer syns tydligt och överskådligt.”

Du finner fler storys med våra kunder på vår case-sida

Följ upp dina resultat med ImBox Analytics och lär känna din besökare.

Med statistikverktyget ImBox Analytics får du full överblick över hur verktyget levererar och möjlighet att följa upp dina resultat.

Här kan du se alltifrån svarstider, aktivitet, inkälla av ärendet och sidor sidor som genererat lead.

Vill du ha en receptionist som aldrig sover och som alltid skickar dina ärenden rätt??

 

 

 

Kombinera chatt, FAQ och formulär. Som varmrätt med dessert.

Vill du finnas tillgänglig för alla dina besökare, dygnets alla timmar, alla dagar?

Med ImBox chatt, ImBox FAQ och ImBox Formulär i samma widget gör du det enkelt för din kund att ta kontakt eller att hitta svar.

– Chatta för att ge hjälp direkt
– Sök efter svaret på frågan i den smarta FAQ:n när chatten är stängd
– Behöver din besökare lämna feedback eller återkoppling finns ditt formulär

Avlasta kundservicemailen på vanliga ställda frågor, avhjälp inkommande kundärenden, och ge rätt ärende till rätt person – utan att tumma på kundservicen.

Med ImBox Formulär får du alltid:

Möjlighet att styra vart och när på webbplatsen som ImBox Formulär ska synas.

Uppföljning och feedback för att maximera effekterna av ditt formulär.

Anpassa din grafiska profil och layout efter din webbplats. Det ska se lika proffsigt ut som det är!

Vad kostar det?

Ingen kund är den andra lik, därför vill vi ge dig ett pris som passar just ditt behov och dina förutsättningar. I en personlig demo lär vi känna varandra och tar reda på hur vi bäst kan hjälpa dig!

Hur går uppstarten till?

I ett uppstartsmöte kommer du tillsammans med oss gå igenom dina behov och önskemål. Därefter kan du luta dig tillbaka medan vi bygger och designar ditt formulär efter dina önskemål. När formuläret är leveransklart kommer du och dina kollegor få en grundlig utbildning i verktyget av våra kundserviceexperter, där ni också får möjligheten att ställa alla era frågor till oss. Självklart spelas utbildningen in och från den dagen finns vi alltid tillgängliga för dig!

Hur snabbt kan jag komma igång?

Ditt formulär är klar att gå live redan två veckor efter uppstartsmötet! Förutsatt att vi fått in alla dina uppgifter kring regler och grafisk utformning.

På vilka plattformar kan du använda formuläret?

Du kan installera ImBox Formulär på alla plattformar! Oavsett om du använder WordPress, Magento, Episerver, Jetshop eller någon annan plattform – så är implementeringen precis lika enkel.

Stödjer era tjänster WCAG?

Vi arbetar aktivt för att minska digitalt utanförskap och anpassar därför våra tjänster efter WCAG:s krav och tekniska funktioner. Om du använder våra tjänster hjälper du också till att öka tillgängligheten online för de som saknar teknisk kunskap eller har funktionshinder.

Läs mer!

Är era tjänster GDPR-anpassade?

Oavsett vilken eller vilka tjänster du använder från oss, följer alla GDPR-lagen. Om du vill ha mer information om hur vi kan hjälpa dig följa GDPR-lagen så är du välkommen att kontakta oss!

1 Vad kostar det?
2 Onboarding!
3 Komma igång!
4 Vilka plattformar?
5 WCAG?
6 GDPR!