I Björn Påhlman Spengers podd, Framtidens E-handel gästar Anna Marberg från ImBox.
Hon berättar om varför varje e-handel borde ha en chatt, hur du via chatten kan öka AOV och hur du ger riktigt personlig service till dina digitala besökare. När allt effektiviseras och digitaliseras, är kundbemötandet och personifieringen det som avgör i duellen om kunden. För att alla vill vi spara pengar, tid och resurser – men samtidigt vill vi sälja till fler – för mer – och få lojalare kunder.
Hur gör du då för att lyckas med alla delar i den ekvationen?
Lyssna på avsnittet här:
Anna Marberg berättar i poddavsnittet om hur du genom aktiv och passiv kundkommunikation kan serva dina digitala besökare genom rätt kanal, både personligt och effektivt. Vilka kanaler du ska erbjuda till vem och hur du ger en sömlös kundserviceupplevelse.
Hur många besökare har du i din nätbutik kontra hur många besökare har fysiska butiker – ändå är det den fysiska butiken du bemannar, när samma och även större potential, finns i den digitala butiken. I avsnittet avslöjar Anna heta tips på hur du ger riktig service i din digitala butik, och mycket mer!
Redan övertygad om vikten av personlig service digitalt?
Med en personlig demo visar vi dig vad som skiljer oss från mängden.
Fyll uppgifterna så kör vi!