I sista avsnittet av Wowpodden pratar vi om VAD wowservice faktiskt är, och hur företag med rätt metoder och verktyg kan höja sin lönsamhet. Tillsammans med Lilo släpper vi också e-boken: ”Så gör du för att höja NKI med 1% & lönsamheten med 5%✅ ” som går att hämta här 👇
🛠 Vilka verktyg behöver kundsupporten för att kunna ge wowservice
🎯 KPI:er att mäta för att kunna arbeta datadrivet i kundservice
🙋♀️ Wowservice – vad blir den stora effekten av att wow:a kunden?
– Se poddinspelningen här! ▶️
Handboken är maxad med konkreta tips, teorier och verktyg för att du ska lyckas öka både NKI och lönsamhet. Metoderna och teorierna i boken har bevisligen resulterat i att höja NKI med 1% och i sin tur ökat verksamheters lönsamhet med hela 5%🌟Boken är framtagen tillsammans med Lilo och syftar till att hjälpa dig och ditt team att ge service i världsklass – alltid 🙌
✓Vilka verktyg kan minska återkommande frågor med 19%
✓Hur du ökar konverteringsfrekvensen med 40% med chatt
✓Hur du identifierar “root cause” & sparar miljoner
✓Vilka interna processer som kan öka kundtjänstmedarbetares motivation
✓ Få konkreta tips på hur du ger wowservice & minskar churn
Vill du lyssna på avsnittet? – Följ länken här:
Om samarbetet: Vi har teamat ihop oss med grymma Joakim & Emilie som driver Wowservice.se och podden #wowpodden och är några av Sveriges vassaste kundserviceexperter. Service är en attityd och något alla tjänar på att lära sig mer om. I podden får du värdefulla tips och erfarenheter från hur det fungerar i praktiken kombinerat med fakta och forskning för att du ska kunna skapa magiska kundupplevelser!
Lyssna på avsnittet: