Pressrelease | 2024 – 05 – 21

De vann ImBox Customer Service Awards 2024

Av över 500 kunder och mängder av nomineringar har 10 företag utsetts till vinnare av ImBox Customer Service Awards – Customer Service of the Year 2024. 

“Årets vinnare erbjuder kundservice i en klass för sig”

Det är med stor stolthet som vi tillkännager vinnarna av ImBox Customer Service Awards 2024!

I en värld där kundens förväntningar ständigt höjs, har årets 10 vinnare inte bara mött utan också överträffat dessa förväntningar. Hur? Genom att använda ImBox tjänster på innovativt sätt och alltid sätta kunden i fokus. Med ett exceptionellt kundengagemang sätter våra pristagare en ny standard för sina respektive branscher och bevisar att fenomenal kundservice är hjärtat i framgångsrika verksamheter.

Denna prestigefyllda utmärkelse baseras på bolagens förmåga att erbjuda snabb och lättillgänglig service, alltid med kundens bästa i fokus.

Årets motivering 

”Med ert stora engagemang och föredömliga användning av ImBox tjänster, har ni tilldelats ImBox Customer Service Awards 2024 – Customer Service of the Year. Er verksamhet har upprätthållit en exceptionell kundservice och visat vad en kundupplevelse i världsklass innebär.”

Och vinnarna är…🥁

Apohem AB 🏆
Blomsterlandet i Sverige AB 🏆
Dormy Golf & Fashion Aktiebolag 🏆
ELON Group AB 🏆
Hedin Mobility Group AB (publ) 🏆
Kjell & Co Elektronik AB 🏆
Liseberg Aktiebolag 🏆
Parkster AB 🏆
SmartaSaker i Stockholm AB 🏆
Volvo Car Retail AB 🏆

– Det är fantastiskt att se hur årets vinnare inte bara uppfyller, utan överträffar de höga förväntningarna på kundservice. Deras engagemang för innovation och kundnöjdhet är vad som sätter dem i en klass för sig. Att dessa företag står ut i sådan hård konkurrens vittnar om deras exceptionella arbete och dedikation, säger Joanna Björnklint Assia, VD på ImBox. 

ImBox Customer Service Awards, som nu delas ut för tredje året i rad, fortsätter att uppmärksamma och belöna företag som erbjuder enastående kundservice och som arbetar aktivt med ImBox tjänster för att förbättra kundupplevelsen på ett smart och innovativt sätt.