Hur många personer åt gången kan du hjälpa i telefonen? Ge riktigt snabb & personlig service i chatten till fler.
Gör det enkelt att få kontakt med dig och öka chanserna till konvertering. Möt din besökare personligen på hemsidan och bygg starka kundrelationer online.
Med en chattfunktion fångar du upp de som kanske inte vill ringa till dig eller har tid att maila. Men som fortfarande är intresserade av kontakt.
“ImBox Chatt hjälper oss att nå ut till fler medborgare”
– Karolina Humleving, Kommunikatör Borås Stad
Tillsammans med dig gör vi en personlig uppsättning av chattfunktionen för att du ska uppnå önskad effekt. Självklart är också chatten anpassad efter din grafiska profil. Det tar inte veckor att komma igång med en chattfunktion från ImBox på din hemsida, det tar några timmar. Vinn kunden genom att vara trevligare än konkurrenterna!
Håll koll på viktiga KPI:er för kundservice & få dagsfärsk statistik på allt som händer i dina kundservicekanaler.
Uppnår ni er SLA?
Säkerställ att din kundservice håller rätt nivå enligt ditt företags kundservicenivåavtal.
Hur många chattar har ni haft idag?
Se hur många chattar ni tar emot & eventuellt missar.
När vill besökare chatta med er?
Gör dig tillgänglig kunden när den behöver dig & undvik att underbemanna tider med högtryck i chatten.
Vilken sida genererar mest chattar?
Se var på webbplatsen din besökare har befunnit sig när de startat en chatt & identifiera eventuell friktion på din hemsida.
Vilka ämnen handlar chattarna om?
Lär känna din besökare & få en konkret överblick på de ämnen chattarna handlar om via tydliga tårtdiagram. Med etiketter kan du sortera vad era chattar handlar om.
Ingen kund är den andra lik, därför passar inte ett pris alla. Få ett offertbaserat pris som passar dig.
Det tar två veckor att komma igång och vi sköter allt. Det enda du behöver göra är att ställa alla dina frågor och räcka upp handen på utbildningen!
Kundserviceverktyget från ImBox kan vara världens enklaste it-system. Har du använt Messenger har du redan arbetstränat!
I vår svensktalande support, med göteborgsk dialekt, finns vi alltid här för dig. Ring oss, chatta eller maila – du är vår prioritet!
Nyfiken på att veta mer?