Ett enkelt ärendehanteringssystem med avancerade resultat

Det bästa ärendehanteringssystemet är det du använder rätt! Få utbildning av proffs i effektiv ärendehantering & minska antalet e-mail per ärende med 65%

                          Boka demo                           


“ImBox Ärendehantering har verkligen underlättat våra kunddialoger! Det är nu enkelt att samarbeta, prioritera rätt ärenden & bli mer effektiv” – Ulrika Andersson,
Glitter

Få en vattentät TO-DO

Alla ärenden som kommer in prioriteras automatiskt & sorteras till rätt person. Så att ditt team alltid hanterar rätt ärende.

Samarbeta utan att merarbeta 

Sammarbeta i ärenden  & se ärendehistorik i realtid. Skapa interna noteringar för att hjälpa varandra & ta enkelt vid där en kollega slutat.

Få alltid rätt information, direkt

Snabbsvar, textmallar och stavningskontroll hjälper dig att samla in all information du behöver ha för att lösa ärendet, blixtsnabbt!

Hur fungerar ett ärendehanteringssystem?

Tar dina kunder kontakt med dig via telefon, e-post, chatt eller via sociala medier? Samla då alla kundärenden i ett system som alla internt har tillgång till. Inkommande ärenden sorteras automatiskt ut till rätt inkorg och person, därefter prioriteras ärendet per automatik till ansvarig person.

Med en egen, personlig vy har du full uppsikt över vilka mail och ärenden som bör prioriteras av just dig. Se bara vad som behöver hanteras, det både förenklar och effektiviserar din ärendehantering.

 

 Boka demo

“ImBox Ärendehantering har höjt vår servicenivå på alla punkter. Vi kan ge snabbsvar och tidigare konversationer syns tydligt och överskådligt.”

William Eriksson, Branäsgruppen

Ärendehantering med statistik som hjälper dig bli mer effektiv

I statistikverktyget kan du analysera effektiviteten i din ärendehantering och snabbt se hur du kan förbättra ditt dagliga arbete. Se antalet kundärenden ni får in per vecka, svarstid per ärende och hur många mail som krävs för att lösa ett ärende. Baserat på dina etiketter och filter kan du bryta ner ärenden efter ämnen.

Dina ärendeflöden visas i olika diagram där du själv kan bryta ut ärenden efter ämnen med färdiga filter. T.ex måndag kl 18 kommer flest returfrågor in.

  • Vilka ämnen dina ärenden handlar om.
  • Vilken veckodag och tid på dygnet mest ärenden kommer in
  • Hur många skickade e-mail som krävs för att lösa ett ärende

 

Funderingar? – Boka demo

Gillar du när det är enkelt?

system för ärendehantering för samarbete

Enkelt att köpa in

Ingen kund är den andra lik, därför passar inte ett pris alla. Få ett offertbaserat pris som passar dig.

ärendehantering + kundservice + mailhantering

Enkelt att implementera

Det tar två veckor att komma igång och vi sköter allt. Det enda du behöver göra är att ställa alla dina frågor och räcka upp handen på utbildningen!

system för ärendehantering

Enkelt att använda

Kundserviceverktyget från ImBox kan vara världens enklaste it-system. Har du använt Messenger har du redan arbetstränat!

prioritera ärenden i systemet

Enkelt att få hjälp 

I vår svensktalande support, med göteborgsk dialekt, finns vi alltid här för dig. Ring oss, chatta eller maila – du är vår prioritet!

 

Nyfiken på att veta mer om ärendehantering?