FAQ

ImBox Answers

Låt era besökare hitta svar direkt med vår dynamiska FAQ

Oavsett tid på dygnet eller dag på året, är ImBox Answers alltid redo att besvara era besökares vanligaste frågor.

 

VISA MIG HUR

 

Varför ImBox Answers?

Många som besöker en hemsida har frågor de vill ha besvarade. ImBox Answers ger besökaren möjligheten att själva hitta svar på sina frågor direkt på hemsidan, utan att behöva ta kontakt med kundservice.

MINSKA ÅTERKOMMANDE ÄRENDEN

Besökaren hittar svaren direkt i ImBox Answers och frågorna till kundservice minskar automatiskt.

UPPTÄCK NYA BEHOV

Få reda på vilken information era besökare letar efter och vad de vill läsa mer om på er webbplats.

GE KORREKTA SVAR

Era besökare får garanterat korrekta svar eftersom ni både skapar och administrerar ert innehåll.

Hur fungerar ImBox Answers?

ImBox Answers är en dynamisk widget som följer besökaren över hela webbplatsen och visas som standard i nedre högra hörnet på skärmen. När besökaren klickar på ikonen fälls widgeten upp och kategorierna blir synliga. Besökaren kan sedan klicka sig runt bland artiklarna eller söka efter svaret på sin fråga direkt.

Innehållet i FAQ:n rankas utifrån popularitet, vilket gör de artiklar som har flest visningar också hamnar överst.

Har du några frågor? Boka in en demo här ▸

 

Till vilka företag passar ImBox Answers?

Vår FAQ har en bred målgrupp och våra kunder finns idag inom alla tänkbara affärsområden, såsom e-handel, nöje, hotell och kommunala verksamheter. Då den utformas och anpassas efter varje företags önskan och behov, fungerar den också för alla typer av verksamheter – allt från mindre svenska bolag till stora globala aktörer.

Om du är nyfiken på att veta mer om hur våra kunder använder vår FAQ, kan du läsa mer om detta på vår case-sida.

Läs mer om våra kunder här ▸

 

Answers_FAQ_Ystadstrandsjobad-09
Answers_FAQ_Filmstaden
Answers_FAQ_FAR
Answers-FAQ-Smarteyes10
Answers_FAQ_Gavlegardarna
Answers-FAQ-Liseberg
Answers_Lerum_energi-07

Lär känna era besökare bättre med ImBox Analytics

Vårt statistikverktyg ImBox Analytics ger er full överblick över hur verktyget levererar och möjlighet att följa upp era resultat. Här kan ni bland annat se artikelvisningar, feedback på era artiklar, toppsökningar med mera.

 

 

Detta verkar supersmart. Jag vill få en demo!

 

BOKA DEMO

 

 

 

 

 

Intern chatt ingår alltid när ni väljer ImBox tjänster

När ni skaffar en tjänst hos ImBox får ni alltid tillgång till vår interna chattfunktion Rooms via ImBox-klienten. Där kan ni smidigt chatta internt för att utbyta information mellan kollegor och avdelningar, oavsett om informationen rör viktiga beslut eller allmänna frågor.

LÄS MER OM ROOMS ▸

Answers och Help Center i ett

Koppla samman innehållet ni har i Answers med vårt Help Center. Fördelarna är att:

  • På en hel sida presenteras allt innehåll under tydliga kategorier.
  • Ni erbjuder samma innehåll oavsett servicekanal.
  • Allt ändras på samma ställe, ni slipper dubbelarbete.

 

 

Samla alla tjänster hos oss i ImBox One

Varför sprida ut tjänsterna när ni kan samla allt i ett enda login? Samla och hantera alla ärenden från chatt, mail, interna meddelanden och sociala kanaler i ImBox One.

 

LÄS MER

 

Med ImBox Answers får ni alltid:

Anpassad lösning

Skräddarsytt

ImBox Answers skräddarsys efter era behov kring synlighet, utseende och innehåll.


Support

Support

Alltid på hugget och med snabba svar finns vår svenska support till hands för varje liten fråga.


Utbildning

Vi utbildar er och ser till att ni är trygga med tjänsten inför er uppstart.


 

Några saker ni kanske funderar över.

Vad kostar det?

Vi anpassar alltid våra tjänster efter kundens önskemål och därför har vi inga fasta priser. Efter genomförd demo och behovsanalys ges en offert på vad er leverans skulle kosta.
Boka in en demo så berättar vi mer ▸

Hur snabbt kan vi komma igång?

Så snart alla uppgifter gällande regler och grafisk utformning kommit in till oss, tar leveransen normalt sätt 14 dagar. Därefter kan tjänsten släppas live på er webbplats.

Vilka plattformar kan ImBox Answers implementeras på?

ImBox Answers fungerar på alla plattformar. Oavsett om ni använder WordPress, Magento, Episerver, Jetshop eller någon annan plattform, så är implementeringen precis lika enkel.

Hur går Onboardingen till?

Allt börjar med ett uppstartsmöte där vi går igenom era behov, därefter bygger och designar vi FAQ:n utefter era önskemål. När tjänsten är leveransklar får ni en grundlig utbildning i verktyget där vi besvarar alla era frågor och funderingar innan uppstart.

 

 

Vad är ImBox One?

ImBox One är skapat för de bolag som är ute efter en komplett kommunikationslösning. I ImBox One samlar ni chatt, FAQ och ärendehanteringsystem i ett och samma verktyg.
Läs mer om ImBox One ▸

 

 

Nyfiken på hur det fungerar?

Fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig.

Följ oss.