ImBox Call

Växeltelefoni som är sladdlös & sömlös.

ImBox molnbaserade växeltelefoni ger en sömlös kundupplevelse utan (sladd)trassel! Ge dina kunder en smidig kontaktväg in och samla alla dina kunddialoger i samma verktyg.

 

Molnbaserad telefoni - IP-telefoni för företag

Vill du veta mer? 

Samtycke*
Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Lyft luren & din kundservice med ImBox Telefoni! 

Ge service till en större kundgrupp i telefonen!

Din kund och målgrupp föredrar olika sätt för att kontakta dig. Gör det enkelt få rätt information direkt i telefonen.

Med växeltelefoni kan du alltid ge rätt service!

 I telefonen besvarar du din kunds fråga direkt – med uppdaterad, dagsfärsk information.

Växeltelefoni som sparar tid & pengar!

Du kan själv göra inställningar, förändringar och hämta ut statistik ur telefonin – och du behöver inte köpa till någon hårdvara.

Hur fungerar molnbaserad växeltelefoni?

  • Växeltelefonin finns i samma, enkla verktyg som alla våra kundservicetjänster.
  • Här får du en tydlig överblick över alla kunddialoger.
  • Du gör dig enkelt tillgänglig för samtal via datorn eller så vidarebefordrar samtalen till din smartphone.
  • Hantera inkommande och utgående samtal med ett knapptryck.
  • Välj ut ett specifikt samtal ur en viss kö eller skicka vidare samtal om du behöver hjälp.
  • Du kan märka alla samtal med olika taggningar och föra anteckningar under samtalet – för att göra det enkelt för kollegor att ta vid och för din verksamhet att analysera vad kunder vill ha hjälp med.
  • Du får statistik som hjälper dig effektivisera och planera din bemanning i växeltelefonen.

IP-telefoni för företag

 

 

”Vår kundservice har växt tillsammans med ImBox sedan vi startade upp samarbetet 2016. Det började med Chatten, därefter har vi adderat både Ärendehantering och Help Center. Vi  blev kompletta när ImBox presenterade sin telefonilösning. Äntligen hade vi ett helhetskoncept där vi samlade alla kommunikationskanaler och kundärenden i en och samma klient.”

 

Niclas Öhrling, Dormy

 

Molnbaserad telefoni med statistik – förbättrar din kundservice med data & logik.

I statistikverktyget kan du själv hämta ut data som lär dig mer om din kund. Vilken tid på dygnet flest personer ringer in, när flest samtal missas och vad kunderna vill veta mer om! Genom att märka upp samtalen med olika etiketter kan du sortera ut vad telefonsamtalen handlar om och proaktivt förbättra kundupplevelsen på din hemsida. Och mycket, mycket mer!

Därför ska du ha IP-telefoni

Öka konkurrenskraften med IP-telefoni

Telefoni ger dig bättre förutsättningar att bygga goda relationer med befintliga och potentiella kunder genom att vara tillgänglig via flera kanaler.

Växeltelefoni som gör dig mer effektiv

Att ha alla kundservicekanaler kopplade till ett & samma verktyg är extremt tidseffektivt & väldigt användarvänligt. 

IP-telefoni som är kostnadseffektiv

Ett enkelt ”gör-det-själv”-verktyg där du själv hanterar inställningar och statistik, utan att behöva be någon annan om hjälp.

Telefoni i kanske världens enklaste it-system

Ett användarvänligt gränssnitt som ger dig en tydlig överblick över alla kunddialoger och höjer kundupplevelsen.

Molnbaserad växeltelefoni

Med IP-telefoni behöver du inte köpa till någon extra hårdvara. Sladdlöst och gränslöst – och du duger som du är!

Telefoni med unik statistik!

Kom närmare din kund med telefoni, anpassa din service efter var kunden behöver och när den behöver det. För en friktionsfri omniupplevelse!