För att vi kan öka din business

Hos oss får du skräddarsydda premiumlösningar för chatt, ärendehantering och FAQ. Vi lägger stor vikt och tid på att du ska få ut maximal effekt av våra tjänster.

Delaktighet gynnar resultatet

Som kund har du en tanke om vad du vill få ut av tjänsterna, vilken effekt du eftersträvar.

Därför får du också sätta din prägel på hur du vill att verktygen skall fungera.

 

Kompetensen och utförandet

Vi står sedan för utförandet och kompetensen i hur tjänsterna skall sättas upp.

Hur vi utför din egna uppsättning är kärnan till ett lyckat resultat och maximal effekt.

 

Uppföljningen gör skillnad

Genom att analysera statistiken löpande kan vi kontinuerligt göra tester och förbättringar.

Så du hela tiden kan ligga i framkant i din närvaro mot besökarna.

Lättförståelig kontrollpanel

Här har vi samlat allt så du lätt ska kunna få en helhetssyn på dina aktiva tjänster. Allt ifrån agenter, chattloggar, statistik och mycket mer.

Responsiv design

Surfplatta, mobil eller dator? Det spelar ingen roll. ImBox anpassar sig utifrån användarens enhet vilket gör att du alltid når dina besökare.

Kunskap som gynnar dig

Vi vill gärna dela med oss av vår kunskap. Vi följer upp din statistik och kan förse dig med råd och tips på hur effekterna kan optimeras.

Utbildning av verktygen

Du får en personlig utbildning där vi går igenom aktuella verktyg och funktioner. Du ska förstå och vara trygg i att använda våra tjänster.

Unika uppsättningar

Vi ser till avviseringstrafik, rörelsemönster, klick, konverteringsmål och mycket mer när vi skräddarsyr uppsättningen.

Mät dina resultat

Mät all aktivitet som sker med tjänsterna. Kontinuerlig mätning låter dig fördela resurser mer effektivt. Du får ett tydligt värde på kanalen.

Konsumenternas förväntningar

Konsumenter gör ingen skillnad mellan olika kanaler. De förväntar sig samma service online som vid besök i en fysisk butik. Att hitta strategier för att länka samman digitala kanaler med offline är en stor utmaning för många företag.

Med ImBox får du viktiga insikter och värdefull information om dina besökare som gör att du kan förstärka helhetsupplevelsen online.

Företag satsar enorma resurser på att driva trafik till sin webbplats

Men hur mycket energi läggs på att fånga upp och vägleda besökarna?