Hur kommer framtidens e-handel och kundupplevelse se ut? I det tredje och sista avsnittet i kunskapsserien hör du kundserviceproffset Nicklas Johansson och e-handelsexperten Benjamin Avramovici Östgårdh diskutera just detta. De menar att framtidens e-handel och kundupplevelse redan är här – du måste bara ge den tid och våga göra!
Hur skapar du den sömlösa köpupplevelsen för dina kunder? Och hur kan e-handeln respektive den fysiska butiken ta lärdom av varann? Spana in nedan avsnitt för att lära dig mer om framtidens kundupplevelse och trender som liveshopping, videochattar och QR-koder! 🛍
Hur kan din kundserviceavdelning bli din mest lönsamma försäljningskanal? Enligt kundserviceproffset John Adolfsson på ImBox och e-handelsexperten Benjamin Avramovici Östgårdh på Omniarch, börjar allt med mindsetet. Om du ser kundserviceavdelningen som ett onödigt ont behöver du tänka om. I stället ska du se den som en kanal där du kan både hjälpa, sälja och ha en personlig kontakt med dina kunder.
I nedan avsnitt lär du dig mer om hur du kan ta din kundservice från att vara en kostnad till att bli din lönsammaste försäljningskanal! 🤩
Är det kunden som ska vara lojal mot dig eller du som ska vara lojal mot kunden? Låt kundserviceproffset Sabina Thilén på ImBox och e-handelsexperten Benjamin Avramovici Östgårdh på Omniarch guida dig fram till svaret på den frågan!
I ett samtal där kundlojalitet är den röda tråden, pratar de om skillnaden mellan lojala och återkommande kunder, hur du ger personlig service och varför genuint kundfokus och mervärde är avgörande faktorer. 👇
Varför kan ett företag som ser sin kundtjänst som en kostnad aldrig bli riktigt lönsamt? Frågan är nämligen inte om, utan hur viktigt det personliga mötet kommer vara i framtidens e-handel.
I nedan webinar möter du kundserviceproffset Simon Hennig från ImBox och e-handelsexperten Benjamin Avramovici Östgårdh från Omniarch. Vi snackar kundlojalitet, utmaningar i dagens e-handelslandskap, KPI:er att ha koll på för att nå lönsam tillväxt och hur en chatt kan öka snittordervärdet med hela 36 procent – och mycket, mycket mer! 💡
Det, och mycket mer, delar vi med oss av i webinaret & kunskapsfilmerna där den digitala tillväxtbyrån Omniarch gästar. Fram med papper och penna, för ett skepp kommer lastat med kunskap och best practice.
Därför blir ett personligt möte så viktigt i framtidens e-handel och varför kan företag som ser sin kundtjänst som en kostnad aldrig att bli riktigt lönsamma.
Och mycket, mycket mer!