Är du redo att fördjupa dina kunskaper om e-handel tillsammans med ImBox och Omniarchs e-handelsexpert Benjamin? Drömmer du om att överträffa kundernas högt ställda förväntningar på service? Vill du utforska de senaste digitala kundserviceverktygen som kan revolutionera din support- och kundservicestrategi?
Då har du hittat rätt helt! Här har vi samlat våra bästa kunskapsfilmer som belyser e-handel och service i sin helhet med fokus på hur du maxar din konvertering på sajten och i din e-handel under säljhögtider som Black Week, Singles’ Day och julhandeln 🤩. Häng med!
Det kan tyckas vara en självklarhet men enligt undersökningar så är det få bolag som lyckas behålla sitt fokus på kunden. I dagens värld, där kunderna blir alltmer kräsna i sina inköpsbeslut, är det viktigare än någonsin.
Vi har sammanställt en kunskapssida med relevant information om hur du lyckas bemästra Black Friday och Julhandeln – med kundens behov i centrum.
Finns det smarta justeringar och anpassningar ni kan göra för att skapa en bättre upplevelse för era kunder och besökare under denna period? Javisst!
Ladda ner vår guide och sätt igång redan idag!
Leverera en sömlös upplevelse | Guide: 5 steg för omnikanalupplevelse
Vad är en bra omnikanalupplevelse och hur kan den skapa mer köpglada och lojala kunder?
👉 Läs hela artikeln
Hur du får en konverterande kunskapsdatabas på hemsidan – 8 tips från FAQ-specialisten
I en kunskapsdatabas, eller FAQ som det också kallas, samlar du all kunskap kunderna kan tänkas behöva för att själva hitta svaren på sina frågor. FAQ = hjälp till riktigt bra självhjälp!
Ta del av våra matnyttiga tips för att maxa din FAQ för att hjälpa kunden!
👉 Läs hela artikeln