Ett enkelt och användarvänligt ärendehanteringssystem som ger avancerade resultat.
Ett system för ärendehantering utan grundläggande, nödvändiga eller genomtänkta funktioner kan vara riktigt svårjobbat. Detsamma gäller ett system där utvecklarna inte haft användaren eller kundens kund i fokus när det skapats.
Hinder uppstår nämligen när ett system har mängder med funktioner och komplexa strukturer som kräver kurser, långa genomgångar och insatta super-users för att förstå hur det ska användas, eller för att förstå hur funktioner kan kombineras och appliceras i systemet för att maximera nyttan. Något som allt som oftast resulterar i att det inte nyttjas alls, åtminstone inte på rätt sätt och därmed heller inte ger den effekt det borde. Bummer!
Vikten av att tydligt specificera vad du och din organisationen verkligen behöver av ett ärendehanteringssystem för att verkligen underlätta och effektivisera ert arbete – ja, för att nå era mål och KPI:er – är därför superviktigt!
Lätt att säga, svårt att göra, tänker du? Nej, nej, nej – vi hjälper dig givetvis!
I den här artikeln har vi samlat de vanligaste önskemålen gällande funktioner och lösningar som våra kunder har haft när de kommit till oss. Och där vi hjälpt dem att strukturera och få ordning på sitt ärendeflöde för en enklare, roligare och mer effektiv arbetsvardag och gladare slutkunder!
Kort och gott – funktioner och lösningar som hjälper dem att på ett effektivt sätt leverera kundservice i världsklass och generera fantastiska resultat i sin verksamhet.
På detta område vill du…
Du vill dessutom…
Effektivt arbete och löpande optimering serveras med en stor portion data! För att ständigt utveckla er produktivitet och servicenivå vill du…
Klicka dig vidare här om du läsa mer om ärendehantering och ärendehanteringssystem.
Alla dessa avancerade och smarta funktioner, i ett system som samtidigt är enkelt att använda och förstå? Det kan låta som en utopi, men det är det inte!
Vår utvecklingsavdelning sitter in-house och har lagt år på att utveckla våra lösningar och funktioner ihop med våra kunder. Alltid med användaren i fokus för att det ska kännas intuitivt, smidigt och enkelt i sin uppbyggnad.
Hör av dig till oss så hjälper vi dig med en nulägesanalys som förtydligar just din verksamhets behov.
Så, givet att du implementerar ett riktigt bra system för ärendehantering. Vilka resultat kan du förvänta dig? Ta del av allt vårt blogginlägg om vilka resultat och effekter du kan förvänta dig av ett ärendehanteringssystem som gör jobbet!