Den korta versionen: du kan förvänta dig ett enkelt och användarvänligt system som levererar genuint värde och ger avancerade resultat på ett supereffektivt sätt. Sugen på en längre version? Scrolla för att läsa mer! 👇
Vilka verksamheter behöver egentligen ett system för ärendehantering?
Svar: ALLA
Alla verksamheter och organisationer som någon gång får in ett ärende via e-mail, telefon, chatt, sociala medier eller kontaktformulär behöver ett system som automatiskt sorterar och prioriterar, ger en samlad överblick i en strukturerad personlig vy, säkerställer att inget faller mellan stolarna, tillåter att flera personer samarbetar i samma ärende samt automatiserar flöden för att minska manuella och tidskrävande arbetsuppgifter – med mera!
Åtminstone om verksamheten vill ha en bra struktur och ordning på sitt ärendeflöde. Allt för en enklare, härligare och mer effektiv arbetsvardag för kundsupporten och med mer nöjda och lojala slutkunder som resultat!
Lek med tanken att din verksamhet inte använder ett ärendehanteringssystem idag. Eller att ni förvisso har ett, men det är vare sig enkelt, smidigt eller ger några avancerade resultat. Vilka är då de viktigaste funktionerna och egenskaperna ni bör leta efter hos en leverantör för att säkerställa att ni får ett riktigt bra och värdeskapande system? Vi bjussar på alla svar!
I den här artikeln har vi samlat de vanligaste önskemålen som våra kunder har haft när de kommit till oss för att få hjälp. Här kan du läsa mer om ImBox ärendehantering.
Effektivitet och tid till annat värdeskapande arbete coming your way! 🚀
Så, när du väl implementerat ett system som verkligen levererar. Vilka resultat kan du då förvänta dig?
Spara tid och minska manuellt arbete
Förenklad prioritering och effektiv hantering
Inget faller mellan stolarna
Hantera fler ärenden på kortare tid!
Allt detta gör att du sparar tid – både åt dig och kunden. DET är väl effekter och effektivitet om något!
Samarbeta, men aldrig dubbelarbeta!
Se historik & status för att hjälpas åt eller ta vid
Få input från kollegor internt på ett enkelt sätt
Koppla in extern tredje part, utan krångel
Smidig optimering med tydligt analysverktyg och anpassad dashboard
Identifiera styrkor & svagheter
Arbeta proaktivt & prioritera
Tydliga beslutsunderlag
Slutligen och det viktigaste av allt:
Jämn kvalitet ger en enhetlig serviceupplevelse
Stärker relationen med kunden
Personlig och effektiv service
Kunden känner skillnaden
Här kan du läsa mer om vår användarvänliga, smarta och strukturerade ärendehantering och ärendehanteringssystem!
Med ett ärendehanteringssystem som verkligen gör jobbet, får du ett användarvänligt system, som är enkelt att förstå och arbeta i, med många smarta automatiserade funktioner som ger avancerade resultat. Effektivt och med hjärta!
Våra customer success-experter hjälper dessutom alltid dig som ny kund att skapa en uppsättning som är anpassad efter just din verksamhets unika behov och erbjuder en outstanding support när du kommit igång. Alltid nära, alltid till hands för att hjälpa dig att utveckla och optimera din närvaro online.
All utveckling av vår mjukvara sker inhouse här på ImBox och vi arbetar löpande med utveckling, uppdateringar och förbättringar av våra tjänster baserat på feedback och önskemål från dig som kund – allt för att säkerställa att du får ett system som alltid återspeglar en förändrad omvärld med skiftande behov.
PS. Dessa uppdateringar ingår alltid när du blir kund till oss, vilket kan vara skönt att veta!
Hör av dig till oss så hjälper vi dig med en nulägesanalys och guidar dig till den lösning som passar just din verksamhets behov, utmaningar och framtidsplaner.