Sänk tröskeln till kontakt och gör ditt digitala bemötande mer personligt. Med ImBox Chatt möter du dina besökare direkt på sajten, möjliggör fler affärer och stärker lojaliteten till ditt varumärke.
Till skillnad från traditonella servicekanaler som telefon och mejl kan du hjälpa flera kunder samtidigt. Och med hjälp av AI – ännu fler!
Med en chatt på hemsidan får dina besökare hjälp i realtid. Öka kundnöjdheten, minska returer och öka både din försäljning och merförsäljning.
Den dynamiska widgeten följer besökaren på hela webbplatsen, vilket gör det är enkelt att fånga upp alla typer av frågor och leads.
“Vi ser en betydligt högre konverteringsgrad för de segment som använder ImBox på vår webbplats. Det är ett bevis på att ImBox hjälper oss att både finnas tillgängliga för rådgivning men även att det stöttar vår affär. Vi kan helt enkelt se en tydlig påverkan på får försäljning tack vare den här plattformen.”
– David Lindh, Digital strateg, Berghs School of Communication
Hur ser dina svarstider ut? Vad har du för snittordervärde via chatten?
Svaren finns i ImBox Analytics. Här får du:
Skräddarsydd uppsättning
Chatten anpassas efter era arbetssätt & mål. Självklart ser vi också till att anpassa allt efter er grafiska profil.
Blixtsnabb support
Du får alltid snabba svar och goda råd från våra egna kundservicespecialister! Såklart både på svenska & engelska.
Utbildning av experter
Vi har sedan 2013 tränat på att vara bäst på det vi gör! Våra utbildningar & råd baseras riktiga kundcase & best practices.
Fri internchatt
ImBox internchatt ingår alltid! Med den kan ni enkelt förkorta ledtider, förbättra samarbeten & öka kunskapsdelningen.
Vad kostar ImBox Chatt?
Ingen kund är den andra lik, därför vill vi ge dig ett pris som matchar just dina behov och förutsättningar. Genom en personlig demo tar vi reda på hur vi bäst kan hjälpa dig!
Hur går uppstarten av chatten till?
Allt börjar med uppstartsmötet där du och en tilldelad systemexpert går igenom era behov, önskemål och alternativ. Därefter bygger vi upp chatten och ni får en grundlig utbildning i verktyget. Både under uppstart och framåt finns vi fortsatt tillgängliga för dig!
Hur snabbt kan jag komma igång med chatten på min hemsida?
Förutsatt att vi fått in alla dina uppgifter kring önskemål och grafiska utformning i anslutning till uppstartsmötet, är din chatt är klar att gå live inom två veckor från uppstart!
På vilka plattformar kan du installera ImBox Chatt?
På alla plattformar! Oavsett om du använder WordPress, Magento, Episerver, Jetshop eller någon annan, så är implementeringen precis lika enkel.
Vad är ImBox klienten och ingår chatten i tjänsten?
Om du bara vill logga in i ett enda system varje morgon, så är ImBox något för dig. Här samlas chatt, FAQ, ärendehantering, telefoni och internkommunikation i ett och samma verktyg.
Stödjer ImBox Chatt WCAG?
Alla våra tjänster är anpassade efter WCAG:s krav och tekniska funktioner.
Läs mer om WCAG!
Är chatten GDPR-anpassad?
Självklart följer alla våra tjänster GDPR-direktiven, inklusive våra AI-funktioner.
Läs mer om GDPR!