Chatt för kundsupport

ImBox Online

Stärk era befintliga kundrelationer och skapa nya med chatt

ImBox Online låter er att skapa nya kontaktytor för webbplatsens besökare och erbjuda hjälp direkt där den behövs.

 

VISA MIG HUR

 

 

Varför ImBox Online?

ImBox Online är ett chattverktyg skapat för att effektivisera och förenkla kommunikationen mot era besökare på webbplatsen – både för kundservice och för sälj. Med vår chatt ser ni till att aldrig gå miste om kontakten med era digitala besökare och förlora en potentiell affär.

HJÄLP FLER SAMTIDIGT

Hur många personer kan ni hjälpa med telefon? Med chatt kan ni hjälpa flera personer samtidigt.

FLER KONVERTERINGAR

Chatt gör det enkelt för besökarna att konvertera och ta kontakt för både köp och service.

 

STÖRRE KUNDGRUPP

Med chatt fångar ni upp alla de som inte vill ringa eller maila men ändå är intresserade av era produkter.

Hur fungerar ImBox Online?

ImBox Online är en dynamisk widget som följer besökaren på webbplatsen och finns redo att användas när besökaren har frågor eller funderingar. Chatten är bara synlig för era besökare när någon av er är online i chatten. Ni kan välja att chatten syns på samtliga eller utvalda webbplatssidor samt anpassa hälsningsfraser och notifikationer för respektive sida.

Ingen leverans vi gör är den andra lik. Med hjälp av vår erfarenhet och kompetens gör vi en unik uppsättning av chatten för att ni ska uppnå önskad effekt. Självklart anpassar vi även chatten efter er grafiska profil.

Till vilka företag passar ImBox Online?

Våra kunder finns inom alla möjliga affärsområden, såsom e-handel, nöje, hotell och kommunala verksamheter. Att erbjuda chatt på webbplatsen passar alla företag som vill skapa nya kontaktytor för sina besökare, effektivisera inkommande ärenden hos kundservice och underlätta kundens köpresa på webbplatsen.

Läs mer om våra kunder som använder ImBox Online ▸

 

 

Internchatt ingår alltid när ni väljer ImBox Online

I Rooms kan du och dina kolleger smidigt chatta internt för att utbyta information mellan avdelningarna, oavsett om informationen rör sig om viktiga beslut eller allmänna frågor.

Läs mer här ▸

 

 

 

Följ upp era resultat med ImBox Analytics och lär känna era besökare

Vårt statistikverktyg ImBox Analytics ger er full överblick över hur verktyget levererar och möjlighet att följa upp era resultat. Här kan ni se alltifrån svarstider, aktivitet, inkälla, sidor som genererar chattar till agenternas aktivitet med mera.

Tillval

Nyhet! Legitimera dina besökare direkt i chatten med BankID.

Nu kan du som använder vår tjänst ImBox Online koppla på BankID för att skapa ännu tryggare och säkrare konversationer med dina besökare.

LÄS MER

 

 

Redo för en personlig demo?

 

HITTA EN TID SOM PASSAR

 

 

 

Kombinera ImBox Online och ImBox Answers för maximal effekt.

För att finnas tillgängliga för alla besökare dygnet runt är det många av våra kunder som väljer att komplettera chatten med en FAQ i samma widget. Fördelen med att använda båda tjänster är att trycket in till kundservice kan minskas ytterligare genom att besökaren då själv kan välja att leta reda på svaret direkt i FAQ:n eller starta en chattkonversation.

För att försäkra sig ytterligare om att besökare kan nå er, kan chatten också ersättas med ett kontaktformulär när ni är offline. Nyfiken på hur vi kan hjälpa ert företag?

Boka in en demo ▸

Tillval

Facebook Messenger direkt in i ImBox

Koppla på er Facebook Messenger och få era meddelanden direkt in i ImBox, tillsammans med era vanliga chattar. Med allt i samma verktyg ökar ni effektiviteten och utesluter risken att missa meddelanden.

Läs mer här ▸

Samla våra tjänster i ImBox One.

Varför sprida ut tjänsterna när ni kan samla allt i ett enda login? Samla och hantera alla ärenden från chatt, mail, interna meddelanden och sociala kanaler i ImBox One.

 

LÄS MER

 

Med ImBox Online får ni:

Anpassad lösning

Skräddarsytt

En skräddarsydd chatt gör stor skillnad för den effekt ni önskar att nå.


Support

Support

Alltid på hugget och med snabba svar finns vår svenska support alltid till hands för era frågor.


Utbildning

Vi utbildar er så ni på bästa sätt ska kunna använda vår chatt för att få maximal effekt.


 

Några saker ni kanske funderar över.

Vad kostar det?

Vi anpassar alltid våra tjänster efter kundens önskemål och därför har vi inga fasta priser. Efter genomförd demo och behovsanalys ges en offert på vad er leverans skulle kosta.
Boka in en demo så berättar vi mer ▸

Hur snabbt kan vi komma igång?

Så snart alla uppgifter gällande regler och grafisk utformning kommit in till oss, tar leveransen normalt sätt 14 dagar. Därefter kan tjänsten släppas live på er webbplats.

Vilka plattformar kan ImBox Online implementeras på?

ImBox Online fungerar på alla plattformar. Oavsett om ni använder WordPress, Magento, Episerver, Jetshop eller någon annan plattform, så är implementeringen av chatt precis lika enkel.

Hur går Onboardingen till?

Allt börjar med ett uppstartsmöte där vi går igenom era behov, därefter bygger och designar vi chatten utefter era önskemål. När tjänsten är leveransklar får ni en grundlig utbildning i verktyget där vi besvarar alla era frågor och funderingar innan uppstart.

 

 

Är tjänsten GDPR-anpassad?

Självklart är alla våra tjänster GDPR-anpassade. Vill du veta mer om hur vi ser till att följa GDPR-direktiven är du välkommen att kontakta oss för mer information.

 

 

Vad är ImBox One?

ImBox One är skapat för de bolag som är ute efter en komplett kommunikationslösning. I ImBox One samlar ni chatt, FAQ och ärendehanteringsystem i ett och samma verktyg.
Läs mer om ImBox One ▸

 

 

Vill du veta mer?

 

Följ oss.