Avatar
Fyll i ditt meddelande här och tryck på [enter] för att skicka
Alternativ

Vår chatt skräddarsys för att du ska uppnå maximal effekt

ImBox Online låter dig vara tillgänglig för besökarna och erbjuda hjälp direkt när det behövs. Chatt för både försäljning och kundtjänst.

Proaktiv chatt gör att fler tar kontakt

Proaktiv chatt betyder att chattrutan dyker upp för besökaren efter en väl utvald tid på din webbplats. Detta uppmärksammar besökaren på att chatten finns och att ni gärna vil hjälpa dem.

  • Öka konverteringen – påverka er försäljning  och leadsgenerering
  • Nå ny kundgrupp – många orkar inte maila eller ringa
  • Effektivisera kundtjänsten – hantera och avsluta flera ärenden fortare
  • Minska inkommande samtal – frigör telefontid från kundtjänsten

Chatta internt med kollegor och avdelningar i ROOMS

Interna meddelanden mellan en eller fler kollegor är idag en del av kommunikationen. Med ROOMS har vi skapat en snabb kommunikationskanal med chattrum som alla kan använda och uppskatta.

  • Skapa ett chattrum där varje enskild avdelning kan prata med varandra.
  • Starta anpassade chattrum för olika projekt och deltagare
  • Bjud enkelt in kollegor i chattrummet där all historik kan visas
  • Stjärnmarekra rum som ofta används

Kan ImBox användas på min webbplats?

Såklart! ImBox kan användas på alla webbplatser med plattofrmar som kan hantera ett script och det kan så gott som alla.

Egen uppsättning

Beteende, triggers, utseende, innehåll och mycket mer anpassas för just din webbplats.

Anpassad design

Chatten är responsiv och anpassas till din egen grafiska profil. Du kan använda ett startformulär vid specifika tillfällen.

Lättanvänd desktopklient

Chattarna dyker upp via notiser på skärmen och du använder klienten för att besvara dem. Chattarna kan fördelas mellan er efter önskemål.

Kontrollpanelen

Få full överblick på hur verktyget levererar. Se svarstider, inkälla, sidor som genererar chattar och agenternas aktivitet med mera.

Kategorisera chattar

Du kan kategorisera dina chattar så du sedan kan söka och se på vilken typ chattar du får. Exempelvis försäljning och support.

E-commerce

Se chattens betydelse för dina online-försäljningar direkt i realtid.

Vi skräddarsyr chatten efter dina mål

  • Styr på vilka sidor chatten skall synas och när den ska synas
  • Chatten syns bara när du är online, inget badwill
  • Fördela chattarna på dina medarbetarna. Fördela mellan sälj, support etc. Låt inkälla, exemelvis från Adwords, styra vem chatten ska nå.
  • Låt mätpunkter som antal klick, längd på besöket, produkter i varukorgen eller vistelse på en specifik sida trigga igång chatten.

Tillsammans sätter vi upp ett triggersystem som gör att du får ut det du vill ha utav chatten