Avatar
Fyll i ditt meddelande här och tryck på [enter] för att skicka
Alternativ

Vår chatt skräddarsys för att du ska uppnå maximal effekt

ImBox Online låter dig vara tillgänglig för besökarna och erbjuda hjälp direkt när det behövs. Chatt för både försäljning och kundtjänst.

 

Boka demo

Med vår chatt ökar du din konvertering samtidigt som du får en effektivare kundtjänst som kan hjälpa fler samtidigt och snabbare! Vill du veta mer?

Proaktiv chatt gör skillnad

  • Öka konverteringen – påverka er försäljning  och leadsgenerering
  • Nå ny kundgrupp – många orkar inte maila eller ringa
  • Effektivisera kundtjänsten – hantera och avsluta flera ärenden fortare
  • Minska inkommande samtal – frigör telefontid från kundtjänsten

Oavsett vad du vill uppnå med att erbjuda chatt så kommer dina besökare uppskatta att möjligheten finns.

Implementering av ImBox Online

Oavsett vilken plattform du använder dig av så kan du andas ut.
Vi kan enkelt och smidigt koppla på vår tjänst ImBox online till din plattform!

      WordPress                    Episerver                      Magento

Facebook-meddelanden direkt i ImBox

Nu kan du få dina meddelanden från Facebook rakt in i ImBox, precis som en vanlig chatt! Du minskar risken att missa meddelanden samtidigt som du får in allt på ett ställe.

  • Facebook meddelanden dyker upp som vanliga chattar
  • Har du fler Facebook-sidor kan du självklart ha med alla på samma koppling
  • Facebook meddelanden dyker upp som vanliga chattar
  • Du ser direkt om chatten kommer från Facebook
  • Bestäm om endast några medarbetare skall se chattarna

 

 

Egen uppsättning

Beteende, triggers, utseende, innehåll och mycket mer anpassas för just din webbplats.

Anpassad design

Chatten är responsiv och anpassas till din egen grafiska profil. Du kan använda ett startformulär vid specifika tillfällen.

Lättanvänd desktopklient

Chattarna dyker upp via notiser på skärmen och du använder klienten för att besvara dem. Chattarna kan fördelas mellan er efter önskemål.

Kontrollpanelen

Få full överblick på hur verktyget levererar. Se svarstider, inkälla, sidor som genererar chattar och agenternas aktivitet med mera.

Kategorisera chattar

Du kan kategorisera dina chattar så du sedan kan söka och se på vilken typ chattar du får. Exempelvis försäljning och support.

E-commerce

Se chattens betydelse för dina online-försäljningar direkt i realtid.

ImBoxiPad

Låt dina mål styra chattens beteende

  • Styr på vilka sidor chatten skall synas och när den ska synas
  • Chatten syns bara när du är online, inget badwill
  • Fördela chattarna på dina medarbetarna. Fördela mellan sälj, support etc. Låt inkälla, exemelvis från Adwords, styra vem chatten ska nå.
  • Låt mätpunkter som antal klick, längd på besöket, produkter i varukorgen eller vistelse på en specifik sida trigga igång chatten.

Tillsammans sätter vi upp ett triggersystem som gör att du får ut det du vill ha utav chatten

Snabb och personlig service är en självklarhet idag

Erbjud dina besökare hög tillgänglighet och interaktiva upplevelser och skapa positiva associationer för ditt varumärke.