Det ska vara lätt att prioriterar rätt! Ett vanligt mailprogram är inte framtaget för att flera personer ska arbeta i samma ärende och risken är stor att du missar något. Flaggor, stjärnmarkeringar och mappar kanske känns solklart för dig – men oklart för andra.
Dubbelarbeta aldrig!
I mailhanteringssystemet kan du i realtid se vilka ärenden som handläggs just nu. Samarbeta alltid men dubbelarbeta aldrig.
Genväg för att samarbeta!
Meddela enkelt din kollega att du behöver hjälp i ett kundärende och skriv interna noteringar för att hjälpa varandra.
Prioritera alltid rätt!
I dina egna vyer i ärendehanteringssystemet kan du direkt se vad som behöver prioriteras. Missa aldrig en deadline.
I mailhanteringssystemet har du en egen personlig vy – med full uppsikt över vilka mail och ärenden som bör prioriteras av just dig. Det ska vara enkelt och smidigt att se vad som ska prioriteras. Se bara det du faktiskt behöver ta action på!
I statistikverktyget kan du analysera effektiviteten i din e-posthantering och snabbt se hur du kan förbättra ditt dagliga arbete. Se antalet kundärenden ni får in per vecka, svarstid per ärende och hur många mail som krävs för att lösa ett ärende. Och mycket mer!
Ärendehantering med autosvar
Ge din kund återkoppling direkt med autosvar när du mottagit ärendet.
Automatisk status på ärenden
Ett ärende får automatiskt prioritering som visar hur du ska hantera ärendet.
Sätt påminnelser på ärenden
Se till att aldrig missa att hantera ett ärende genom att sätta påminnelser på dem.
Koppla mot ditt CRM-system
Koppla ditt CRM-system till mailhanteringssystemet och få all din information på ett och samma ställe.
Snabbsvar och stavningskontroll
Du kan förbereda svar på vanliga frågor och undvika tryckfelsnisse med stavningskontroll.
Tilldela och planera ärenden
För att optimera arbetet med ärenden kan ni tilldela ärenden mellan varandra.
William Eriksson, Branäsgruppen:
“Vår servicenivå har höjts på alla punkter. Vi kan ge snabbsvar och tidigare konversationer syns tydligt och överskådligt.”
Ärendehanteringssystem för kundservice
Vad kostar ett ärendehanteringssystem?
Ingen kund är den andra lik, därför vill vi ge dig ett pris som passar just ditt behov och dina förutsättningar. I en personlig demo lär vi känna varandra och tar reda på hur vi bäst kan hjälpa dig!
Hur går uppstarten av ett ärendehanteringssystem till?
I ett uppstartsmöte kommer du tillsammans med oss gå igenom dina behov och önskemål. Därefter kan du luta dig tillbaka medan vi bygger och designar ditt ärendehanteringssystem efter dina önskemål. När ärendehanteringssystemet är leveransklart kommer du och dina kollegor få en grundlig utbildning i verktyget av våra kundserviceexperter, där ni också får möjligheten att ställa alla era frågor till oss. Självklart spelas utbildningen in och från den dagen finns vi alltid tillgängliga för dig!
Hur snabbt kan du komma igång med ditt ärendehanateringssystem?
Ditt ärendehanteringssystem är klar att gå live redan två veckor efter uppstartsmötet! Förutsatt att vi fått in alla dina uppgifter kring regler och grafisk utformning.
På vilka plattformar kan du använda ärendehanteringssystemet?
Du kan installera ImBox Ärendehantering på alla plattformar! Oavsett om du använder WordPress, Magento, Episerver, Jetshop eller någon annan plattform – så är implementeringen precis lika enkel.
Ingår ärendehanteringen i ImBox One?
Om du bara vill komma ihåg ett lösenord och endast vill logga in i ett system varje morgon, så är ImBox något för dig. Du samlar chatten, FAQ:n, ärendehanteringen, formulären och telefonin i ett och samma verktyg.
Boka en personlig demo!