Välkommen till en partner- och workshopdag med kundservice i fokus
Datum: 25 nov Kl: 09.30-15.30 Plats: Göteborg (ImBox Kontor)
Begränsat antal platser
En workshop med oss är späckad av värdefullt och nyttigt innehåll om dagens förväntningar på kundkommunikation. Vi pratar Kundkommunikation och Service, vi har gruppdiskussioner och får besök av serviceexperterna Lilo – Joakim & Emilie som pratar om hur man kan ge Wowservice.
Service i världsklass är något som kräver både en intern servicekultur och en gemensam strategi. Och är något som alla förväntar sig att få av företag vi har kontakt med idag. Men vad är då bra service? Dålig service är i många fall enklare att identifiera.
✓ Gästföreläsning med Lilo
✓ Då – Nu – och Framtid och trender
✓ En go lunch och gött snack
✓ Inspiration och kunskapsutbyte
✓ Diskussioner med branschkollegor
✓ Vi tittar på framgångscase & best practice
Lilo – företaget Lindström Loman, arbetar med att utbilda & vidareutveckla kundserviceorganisationer till att ge Wowservice. Lilo har gjort sin research på fältet och har med sin långa erfarenhet tagit fram utbildningar och föreläsningar. De har även tjänster som ger företag i olika branscher rätt förutsättningar att bemöta olika kundtyper för att kunna ge kunderna wowservice. Du kan läsa mer på www.wowservice.se.
Kommentar från en tidigare workshop
“Supergivande att få träffa branschkollegor på ett så trevligt och avslappnat sätt. Intressant att upptäcka att vi alla brottas med samma problem och fråge-ställningar oavsett vilket bolag vi kommer från.”
Ansvariga