Great work needs to be celebrated!
Utmärkelsen ImBox Customer Service Awards – Customer Service of the Year bygger på att företaget eller organisationen lyckas erbjuda sina kunder och besökare snabb, lättillgänglig service, där man jobbar innovativt med ImBox tjänster.
“Genom sitt föredömliga användande av ImBox tjänster, ärats med utmärkelsen ImBox Customer Service Awards 2022″.
Mottagarna av utmärkelsen, som verkar inom en bredd av branscher, visar på ett utmärkande och innovativt sätt vad kundservice, kundfokus och kundupplevelse är – på riktigt och ger alltså kundsevice i världsklass! Att erbjuda snabb, personlig och tydlig service gentemot sina kunder, är något de alla har som gemensam nämnare. Oavsett kanal hjälper pristagarna framgångsrikt sina kunder, där kundbemötandet kan ges i uttryck av såväl ett snabbt hej i chatten som ett dynamiskt och användarvänligt formulär.
Vidare uppvisar mottagarna av ImBox Customer Service Awards en hisnande statistik. De ger kunderna det lilla extra genom att kreativt använda ImBox tjänster på samma gång som de inte ruckar på tydligheten och användarvänligheten. Summa summarum nyttjar vinnarna ImBox tjänster på ett exemplariskt vis, där de ska ses som förebilder i att alltid hjälpa och bemöta sina kunder på bästa tänkbara sätt i det digitala mötet.”
Bilia – ImBox Awards Insights
Bilhandlaren som inte är nöjd förrän kunden är 100% nöjd.
Lensway – ImBox Award Insights
Prisbelönta Lensway får oss att se skillnad.
Securitas – ImBox Award Insights
Visar vägen i sin bransch med personligt bemötande i flera kanaler.
Gina Tricot – ImBox Award Insights
Modeaktören väcker häpnad och prisas för sin kundservice
Stångåstaden – ImBox Award Insights
Bostadsbolaget som gör det lätt att vara kund – alltid steget före!
Apohem – ImBox Award Insights
Kundupplevelse i fokus – prisbelönade Apohem gör det lätt att leva!
Elon – ImBox Award Insights
Elons prisvinnande kundservice får varje kund att känna sig som hemma!
WearGlas – ImBox Award Insights
Heltäckande kundservice som kunden gillar skarpt. GLAS ser varje kund!
SmartaSaker – ImBox Award Insights
Smarta saker och smart kundservice med 4,9 i betyg – läs mer om servicehjältarna.
Glitter – ImBox Award Insights
Prisvinnande kundservice – Glitter möter kunder i sex kanaler på fyra språk!
Skistar – ImBox Award Insights
Pristagaren ger tiotusentals resenärer support både före, under och efter sina semestrar.