Gratis utbildningswebinar unikt för dig som är ImBox-kund

5 handfasta tips & trix

– så vässar du din kundkommunikation i ImBox tjänster! 💡🤩

Gratis utbildningsserie i tre delar

Äntligen dags för det som vi vet att många av er som kunder längtat efter! Välkommen till en utbildningsserie där vi går igenom 5 handfasta best practices för FAQ, Ärendehantering och Dynamiskt formulär – allt för att du ska kunna erbjuda ännu bättre kundservice och få ännu nöjdare kunder! Vi ger dig även inblick i smarta funktioner och innovativa exempel.

De sista 5 minuterna i varje webinar viger vi till dina frågor, så missa inte möjligheten att bolla dina idéer och frågor!

Vad?

En utbildningsserie i tre delar, där vi i varje webinar guidar dig genom en tjänst och går igenom 5 best practices för att du ska kunna bli extra knivskarp i användandet av ImBox tjänster!

De tre tjänsterna vi går igenom är: FAQ, Ärendehantering och Dynamiskt formulär.

För vem?

För dig som hjälper dina kunder i ImBox tjänster och som vill bli ännu vassare i dina kunddialoger! 💜

Hur länge?

15 min + 5 min frågor per tillfälle.

Var?

Online! 🌐 Anmäl dig nedan ⬇️⬇️
(Vi kommer även publicera serien i vårt gränssnitt för dig som inte har möjlighet att närvara.)

 Del 1 FAQ

Torsdagen den 13 oktober kl. 11:15


Del 2 Ärendehantering

Torsdagen den 27 oktober kl. 11:15


Del 3 Dynamiska formulär

Torsdagen den 10 november kl. 11:15


 

Vill du få ett mail när vi släpper webinaren on-demand?
Ange din e-post!

Ansvariga

Anna Marberg

anna@imbox.se

Matilda Törnquist

matilda@imbox.se