ImBox Customer Service Awards 2023

Customer Service of the Year

 

 

Great work needs to be celebrated! 

Utmärkelsen ”ImBox Customer Service Awards – Customer Service of the Year” bygger på att företaget eller organisationen lyckas erbjuda sina kunder och besökare snabb, lättillgänglig service och arbetar innovativt med ImBox tjänster – ständigt med kundens bästa i fokus.

“Genom sitt föredömliga användande av ImBox tjänster har pristagarna ärats med utmärkelsen ImBox Customer Service Awards 2023.

Vinnarna visar på ett utmärkande och innovativt sätt vad kundservice, kundfokus och kundupplevelse är – på riktigt och ger kundservice i världsklass!”

 

 

Projektgruppen & juryn utvecklar

Årets vinnare visar upp fantastiska resultat och överträffar ett antal högt ställda kriterier vad gäller t.ex. mänsklig service, tillgänglighet, svarstid och kundnöjdhet.

Dessutom är de sanna inspiratörer i sin vilja att ständigt utvecklas inom området kundservice, kundfokus och kundupplevelse. De ger sina kunder det lilla extra genom att kreativt använda ImBox tjänster, samtidigt som de inte ruckar på tydligheten och användarvänligheten.

Vinnarna nyttjar helt enkelt ImBox tjänster på ett exemplariskt vis, där de ska ses som förebilder i sitt sätt att alltid hjälpa och bemöta sina kunder på bästa tänkbara sätt i det digitala mötet.

Hur har vinnarna utsetts? 

Ansvarig projektgrupp har gått igenom data för alla ImBox kunder, där kriterier för t.ex. tillgänglighet, svarstid i chatten och kundnöjdhet samt mänsklig service i ImBox tjänster skapat det urval som gått vidare i processen. De högst presterande som visar en genomgående hög servicenivå, har gått vidare till en jury från ImBox för bedömning, där slutligen 12 stycken vinnare, i mycket hård konkurrens, röstats fram.

 

Här är samtliga vinnare år 2023! 🥳

Läs mer och inspireras av 2023 års vinnare 

Finns det saker att inspireras av när det kommer till de företag som vunnit årets ImBox Customer Service Awards? Absolut! Går det att läsa mer om dem för förstå framgångsfaktorerna bakom deras arbete med kundservice? Givetvis! 👇

ImBox Award Insights | Gina Tricot

Hos Gina Tricot är passionen för mode lika stark som önskan att överträffa kundens förväntningar i varje interaktion. Och det märks. 

ImBox Award Insights | Fler vinnarintervjuer inom kort

Här kommer snart fler vinnarintervjuer att ta del av. Näst på tur: Apohem

Nominera ditt företag till ImBox Awards 2024

Sista datum för nominering till ImBox Awards 2024 är den 31/3.