Great work needs to be celebrated!
Utmärkelsen ”ImBox Customer Service Awards – Customer Service of the Year” bygger på att företaget eller organisationen lyckas erbjuda sina kunder och besökare snabb, lättillgänglig service och arbetar innovativt med ImBox tjänster – ständigt med kundens bästa i fokus.
Motiveringen lyder:
“Genom sitt föredömliga användande av ImBox tjänster har pristagarna ärats med utmärkelsen ImBox Customer Service Awards 2023. Vinnarna visar på ett utmärkande och innovativt sätt vad kundservice, kundfokus och kundupplevelse är – på riktigt och ger kundservice i världsklass!”
ImBox Award Insights | Bilia
För andra året i rad står Bilia som en av vinnarna av ImBox Customer Service Awards. Vi tog tillfället i akt att fråga hur de använder ImBox för att nå sådana imponerande framgångar.
ImBox Award Insights | Dormy
Hur använder sig Dormy av ImBox produkter för att lyckas? Och vad är deras bästa tips för att upprätthålla en kundservice i absolut världsklass?
ImBox Award Insights | Polarn O. Pyret
Polarn O. Pyret har med sitt proffsiga och personliga kundbemötande klättrat hela vägen till toppen av prispallen på ImBox Customer Service Awards.
ImBox Award Insights | Gina Tricot
Hos Gina Tricot är passionen för mode lika stark som önskan att överträffa kundens förväntningar i varje interaktion. Och det märks.
ImBox Award Insights | Apohem
Med sitt självklara kundfokus och förstklassiga service sticker online-apoteket Apohem ut i mängden och har cementerat sin position som en av de främsta i branschen.
ImBox Award Insights | Swedemount
Swedemounts kundservice är alltid rustade och redo att springa den extra milen upp för bergstoppen för att göra sina kunder nöjda och glada.
Årets vinnare visar upp fantastiska resultat och överträffar ett antal högt ställda kriterier vad gäller t.ex. mänsklig service, tillgänglighet, svarstid och kundnöjdhet.
Dessutom är de sanna inspiratörer i sin vilja att ständigt utvecklas inom området kundservice, kundfokus och kundupplevelse. De ger sina kunder det lilla extra genom att kreativt använda ImBox tjänster, samtidigt som de inte ruckar på tydligheten och användarvänligheten.
Vinnarna nyttjar helt enkelt ImBox tjänster på ett exemplariskt vis, där de ska ses som förebilder i sitt sätt att alltid hjälpa och bemöta sina kunder på bästa tänkbara sätt i det digitala mötet.
Hur har vinnarna utsetts?
Ansvarig projektgrupp har gått igenom data för alla ImBox kunder, där kriterier för t.ex. tillgänglighet, svarstid i chatten och kundnöjdhet samt mänsklig service i ImBox tjänster skapat det urval som gått vidare i processen. De högst presterande som visar en genomgående hög servicenivå, har gått vidare till en jury från ImBox för bedömning, där slutligen 12 stycken vinnare, i mycket hård konkurrens, röstats fram.