På ImBox sker magiska saker. Vi är pionjärer med siktet inställt på att göra kundrelationer enklare och kommunikation mer värdeskapande för företag. Inte nog med att vi har marknadens bästa digitala kommunikationsverktyg, vi kan också hjälpa alla företag oavsett bransch. Med det sagt är möjligheterna oändliga och vår resa har bara börjat. Nu behöver vi förstärka vår CSM-avdelning med en Customer Sucess Manager – är det dig vi söker?
Som Customer Success Manager spelar du en avgörande roll i att hjälpa, vårda och stärka det viktigaste vi har – våra fantastiska kunder 💜. På ImBox strävar vi efter att göra våra tjänster begripliga, användbara och ovärderliga. Vi vill inte bara leverera en produkt, vi vill skapa en upplevelse som inspirerar och stöttar våra kunder på deras resa mot framgång.
För att göra detta tar vi oss tid att lära känna våra kunder och deras verksamhet. Vi dyker djupt in i deras värld för att förstå deras unika behov, mål och visioner. Tillsammans med kunderna sätter vi upp tydliga strategier för hur de kan använda ImBox för att uppfylla sina mål. När vi har en klar bild av deras önskemål kan vi skräddarsy vår rådgivning och support för att passa dem. På det sättet bygger vi starka, långsiktiga relationer som genomsyras av högsta möjliga kundnöjdhet.
Rollen passar dig som gillar kontraster i arbetet, har en can-do-attityd och som inte är rädd för att ta på dig detektivhatten ibland – allt för att hitta bästa lösningen för våra kunder. För här på ImBox strävar vi inte bara efter att uppfylla, utan även överträffa våra kunders förväntningar. Joina ImBox-familjen och var med och forma en framtid där varje kund är en strålande stjärna! 🌟
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Lön: Japp, varje månad
Placering: Göteborg. Vi kombinerar hemarbete och team-dagar på plats på vårt fina kontor i centrala Göteborg. Kontoret är alltid öppet och det finns så gott som alltid kollegor på plats men fyra dagar i veckan jobbar du var du vill och en dag i veckan ses vi på kontoret.
Är du nyfiken på att veta mer om tjänsten och en eventuell framtid på ImBox? Kika gärna runt här på hemsidan, skriv en rad till oss i chatten eller hör av dig till Hanna så hjälper hon dig!
Mejl: hanna.hyldeblom@imbox.se
Telefon: 070-226 33 17