På ImBox sker magiska saker. Vi är pionjärer med siktet inställt på att göra kundrelationer enklare och kommunikation mer värdeskapande för företag. Inte nog med att vi har ett av marknadens bästa digitala kommunikationsverktyg, vi kan också hjälpa alla företag oavsett bransch. Med det sagt är möjligheterna oändliga och vår resa har bara börjat. Nu behöver vi förstärka vår Customer Success-avdelning, och kanske är det just dig vi söker?
Tänker du nu att kundvård är lika med en ständigt ringande telefon, inrutade dagar och rutinuppgifter? Tänk om. Tänk ImBox. Vi arbetar aktivt för att sätta en ny branschstandard inom kundkommunikation och Customer Success. Våra kunder behöver en ny bästis och våra säljare en klippa i stormen. En blivande kundhjälte som, tillsammans med resten av teamet på Customer Success, svarar på våra kunders alla frågor och hjälper dem att maximera nyttan av våra produkter.
Rollen kommer att passa dig som gillar kontraster i arbetet, har en can do-attityd och som inte är rädd för att ta på dig detektivhatten ibland – allt för att hitta bästa tekniska lösningen för våra kunder. För här på ImBox är det alltid kunden som är i fokus. Alltid. Somliga kallar det kundvård. Andra kallar det service. Vi kallar det framgång!
Det är en bred och spännande roll med stora utvecklingsmöjligheter för rätt person. Vi vill såklart kika på ditt CV, men det allra viktigaste för oss är att du har driv och ambition att ta dig an rollen helhjärtat.
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg. Vi kombinerar hemarbete och team-dagar på plats på vårt fina kontor i centrala Göteborg.
Kul! Då är du välkommen att kontakta Marcus, HR-generalist. Skriv ett mail till marcus.berggren@imbox.se eller slå en pling på 073-536 39 25.
Du kan också skriva en rad till oss i chatten, om du är nyfiken på tjänsten och en framtid på ImBox. 🤗