Idag använder vi ImBox Chatt, ImBox FAQ & ImBox Ärendehantering.
ImBox Tickets hjälper oss med att smidigt administrera alla inkommande ärenden via mail. Vi kan enkelt följa upp ett och samma medlemsärende – vilket har underlättat mycket.
För att kunna erbjuda våra medlemmar snabba svar valde vi därför också chatt – ImBox Online. Där kan våra medlemmar ställa sina frågor och få svar direkt, utan att behöva vänta i någon telefonkö eller på ett mail.
Och för de medlemmar som vill hitta svaret själva när de är inne på vår hemsida, när vi inte kan ta emot chattar och telefonsamtal, har vi vår FAQ – ImBox FAQ. Där kan våra medlemmar läsa sig till svaret och hitta mycket annan information.
Jag tycker att tjänsterna bara har bidragit positivt till vår verksamhet. Vi märker att inkommande samtal minskar när vi är aktiva i chatten. Vi ser också att många av våra medlemmar tar del av informationen via FAQ i stället för telefon eller mail.
Vi vill erbjuda många kontaktmöjligheter. Fördelarna med att erbjuda digital närvaro är att vi kan ge snabb service, att vi är lättillgängliga för våra medlemmar och att det är lätthanterligt för oss.
“Jag tycker att tjänsterna har bidragit positivt till vår verksamhet. Vi märker att inkommande samtal minskar när vi är aktiva i chatten.”
– Emma Klein, Kundtjänst Nordic Wellness
Chatta med dina kunder på hemsidan och möt din kund där de faktiskt befinner sig.
FAQ är en smart sökruta som automatiskt visar din besökare svaren på de vanligast ställda frågorna.
Ett enkelt men effektivt ärendehanteringssystem som höjer din produktivitet och hjälper dig att alltid prioritera rätt ärende.